| Et familie møde - Terry | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 7:02 am | |
| hun smilede stillle og så på hende og tog hendes hånd og gik hjem til hende og slappede af-... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 7:23 am | |
| Terry fulgte med hende. "Vi tager til Black Bird" sagde hun med et smil, den syntes hun var bedre end The Bloody Moon og så var der også flere fyre som havde penge. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 8:22 am | |
| hun smielde og skiftede med et smil og rørte ved hendes kind og holder om hende med et smil... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 8:33 am | |
| "Så kommer spørgsmålet"sagde hun med et stort muntert smil. "Kender du nogle fyre som vi skal invitere med os?"spurgte hun med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 8:43 am | |
| hun rystede på hovede og smilede for sig selv... ''det ved jeg ikke''s agde han med et smil... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 8:49 am | |
| "Hvad med en af dem du var vilde med? Få fat på den ene eller begge, og så ser vi om du kommer til at score"sagde hun med et stort smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 9:42 am | |
| hun då på ham med et smil påp sine læber og rødmer og er nervøs... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Søn Jul 22, 2012 8:07 pm | |
| "Kom nu, vi skal da feste. Se om du kan få fat på dem"sagde hun med et opmuntrende muntert smil. //Vi kan lave et emne, hvor vi tager til fest og du kan komme med en date // |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Man Jul 23, 2012 11:31 pm | |
| //amen drengene har ikke været på et stygge tid nu // hun så ned i jordern ''jeg har ikke engang deres nummer endnu'' sagde hun blidt og så end i jordern... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:21 am | |
| //Du kan da skrive til dem, og når så begge er med på det kan jeg lave et emne til os?? //
"Så kan vi blive nød til bare at finde nogle erstatninger i aften"sagde hun med et muntert smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:22 am | |
| //ja det kan vi godt //
Rach smielde sødt og så på hende med et smil på sine læber... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:30 am | |
| //Bare giv mig besked når du har fået svar//
"Er du klar?"spurgte hun smilende og rettede til på hendes hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:38 am | |
| //det lover jeg//
rach smielde og så på hende med et smil på sine læber og rødmer... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:39 am | |
| Terry klukkende muntert af hendes røde kinder. "Hvad er der med dig?"spurgte hun venligt med muntre øjne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:42 am | |
| rach smilede. ''jeg tænker bare på da vi var mindre og vores mundre til og vores fædre var nød til at skilde os fra hinanden ellers ville vi blive sure på hinadnen over hvem vandt'' grined ehun sødt... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:45 am | |
| "Ja, faktisk var det fordi de syntes det var synd for dig hvis du skulle tabe til mig hver gang. Så var de jo nød til at stoppe os så det blev uafgjort"sagde hun med et drillende smil og blinkede til hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:51 am | |
| Rach vælted ehende ned i sofaen og holdte hende fast, '''meget morsomt terry jeg er meget beder end dig hehe'' grinede hun drillende... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:52 am | |
| "Rolig nu vuffer"sagde hun med et drillende grin og skubbede til hende for at komme fri. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:54 am | |
| rach grinede, ''åh hold dog mund'' grinede hun og kilede hende med et smil på sine læber,.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 3:56 am | |
| "Nej!"Skrig Terry da hun begyndte at kilde hende. Hun grinede højt og vred sig som en orm |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 4:00 am | |
| rach grinede sødt og krammede sin kusin, ''ha jeg har dig som jeg sagde'' sagde hun med et smil på sine læber... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 4:03 am | |
| "Ha! Jeg er stadig den lækreste!"sagde hun med et drillende grin, for at udrede at Rach vandt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 4:31 am | |
| rach grinede, ''måske men jeg er bare den sjoveste'' grinede hun med et smil på sine læber, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 4:37 am | |
| "Jeg er den klogeste!"gav Terry smilende igen og vidste nu godt at hun ikke var den klogeste i verden, så hun sagde det kun for sjovt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry Tirs Jul 24, 2012 4:49 am | |
| hun grinede, ''jeg er den stærkeste!'' sagd ehun med et smil, det var også klart når hun var varulv.. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et familie møde - Terry | |
| |
|
| |
| Et familie møde - Terry | |
|