Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Et familie møde - Terry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et familie møde - Terry - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:33 am

"Ja lad os det, jeg er ved at være lidt små sulten"sagde hun og syntes det var en god ide. "Kender du et sted, eller tager vi det første indbydende sted?"spurgte hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:38 am

hun smielde og så på hende, ''kom nu smukke'' sagde hun med et smil på sine læber og kysser hendes kind blidt... og sætter sig et smukt sted,...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:40 am

Terry smilede muntert til hende da hun fik et kys på kinden og lagde skateboardet på jorden og satte sig ved Rach. "Hvor bor du egentlig henne af her i byen?" spurgte hun smilende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:43 am

hun smielde stillle ''ik særlig langt væk her fra'' sagde hun kærlig med et smil på sine læber og rødmer....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:53 am

Terry smilede til hende og så undersøgende på de rødmende kinder. "Hvorfor rødmer du over det?"spurgte hun med et drillende smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:55 am

hun rødmede ''jeg tænker på de læker fyre'' sagde hun med et smil...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 10:56 am

"Tænk du bare løs skatter" sagde hun med et stort muntert smil "Måske du en dag kan præsentere mig for dem, og så må vi se om jeg kan stjæle dem fra dig"sagde hun drillende og blinkede til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 20, 2012 11:14 am

hun så på ham, ''hey det bare ondt du, måske kan du tage ham den anden fra de to jeg vælger smukke'' sagde hun med et smil på sine læber og slapper af med et smil...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:51 am

"Argh jeg har allerede en beundre så jeg kan lagde dig have det lidt sjovt med dem"sagde hun med et muntert smil og blinkede frækt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 2:56 am

hun så på hende, ''terry helt ærligt... nå lad mig høre hvem er han?'' spurte hun emd et smil på sine læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 3:03 am

"Han hedder Arason"svarede hun med et muntert smil. "Jeg ved ikke lige om han er min type, men han er da flink"sagde hun med et roligt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:48 am

hun smielde for sig selv, ''ham kender jeg godt'' sagde hun blidt og krammed eisn søster, ''ja han er flink'' sagde hun blidt...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 6:52 am

"Han er måske lidt for underlig til mig, og måske også for klog"sagde hun med et muntert smil og krammede igen med et glad smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:07 am

hun kyssede hendes kind, ''det bedste er at jeg har dig i mit liv terry'' asgde hun med et smil på sine læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 7:11 am

"Jeg er glad for jeg har dig, Daniel er ikke særlig meget broderlig mere. Han er virkelig blevet teenager fornærmet over det mindste"sagde hun med et muntert smil og vidste at det også havde lidt at gøre med den måde han håndterede deres mors død, selvom det var 9 år siden nu.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:17 am

hun så på hende, ''det jeg ked af smukke, det skal nok gå alt sammen''s agde hun med et smil på sine læber og krammede hende, daniel skal nok blive god igen'' sagde hun med et smil på sine læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:19 am

"Jeg klare mig"sagde hun med et skævt smil og rettede på pandehåret. "Men skal vi snakke mere om drenge?" spurgte hun med et kæmpe smil, det var hendes ynglings samtaleemne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:58 am

hun smilede og så på hende med et smil på sine læber.. ''du vil gerne snakke om fyre aha?'' spurte hun med et smil på sine læber læber...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:11 pm

"Jeg skal da vide noget om hvilke typer der er her i byen"sagde hun med et muntert stort smil og puffede til Rach. "Jeg elsker de tre F'er"sagde hun stadig smilende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:17 pm

hun smilede og så på hende, ''hvilke F'er'' spurte hun emd et smil på sine læber og så på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:24 pm

"Fest, Flirt og Fyre"svarede hun med et klukkende smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:34 pm

hun smielde, ''jeg har aldrig været til fest, eller flirtet eller rigtig med fyre'' sagde hun blidt og roligt og slappede af...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 12:37 pm

"H-A-R D-U A-L-D-R-I-G V-Æ-R-E-T T-I-L F-E-S-T?!?!"Terry stavede hver eneste ord og på tog sig en fornærmet stemme. "Det er jo skandaløst!" udbrød hun så og smilede stort "Festtøjet på skatter og så skal jeg lære dig min livsstil"sagde hun muntert "Man skal tilbede de 3 F'er!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 8:39 pm

hun rødmede, ''men så skal vi hjem til mig først smukke'' sagde hun kærligt med et smil på sine læber og så å hende....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 22, 2012 12:31 am

"I orden, vi skal have gjort dig festklar og så tager vi i byen"sagde Terry med et kæmpe smil
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et familie møde - Terry   Et familie møde - Terry - Page 2 Icon_minitime

Et familie møde - Terry
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Søger familie
» Her er min familie - Fredrick
» Familie flytter ind - Aniya
» Et familie forehavende - åben for alle
» Terry ~ FRAVÆR!! ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum