Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sommeraften i parken //Rach//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 12:26 pm

Tid: 19:04
Sted: Parken
Omgivelser: Enkelte folk i færd med at lufte deres hunde

Solen havde stået skarpt på himmelen hele dagen, men slappede nu af og efterlod parken i et roligt lys. En and vraltede ned til sine venner i søen, og kiggede efter rester af brødkrummer langs bredden. Vinden blæste så det susede i træerne, og det eneste der brød stilheden var en lille dreng i det fjerne der plagede sin mor om at måtte blive i parken lidt endnu.

Jayden sad under et stort egetræ med en sort bog i hånden. Han var iført grå cowboybukser og en sort hættetrøje. Han kørte hånden igennem det pjuskede, sorte hår og gabte svagt. Han lukkede bogen sammen, lukkede øjnene og lænede sig op imod stammen.



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 12:46 pm

rach smilede og så på hende med et smil, hun så på søen og satte sig og så ned og sukkede og holdte om sig selv, hun hadet sig selv, *jeg nægter at snakke med mine forældre med nogle* tænkte hun for sig selv og hadet sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:04 am

Jayden løftede hovedet og fik øje på en ung pige. Han lagde hovedet lidt på skrå og betragtede hende.. hun så ikke glad ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:31 am

hun så tilbage og så en fyr og hun hoppede lidt. ''undskyld jeg havde ikke ventet her ville være nogle på den her tid'' sagde hun og rejste sig og holdte om sig selv. hun havde slået sine forældre i hjel i mens hun var vampyr det var derfor hun kom her ned om aften det var det sidste sted de blev set levende...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:33 am

Jayden så forbløffet på pigen og rejste sig "nej, jeg er her af samme grunde.. sig mig er du ok?"

//Mens hun var vampyr?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:40 am

Rach så ned i jordern ''nej jeg er trist og hade rmig selv'' sagde han stille og så ned i jordern...

//mente varulvXD //
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:42 am

//Ah godt godt xD blev lige forvirret//

"Hader du dig selv..?" spurgte han forvirret og gik hen til hende "det er vidst ikke nødvendigt? Hvad er der sket?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:46 am

hun så ned i jordern, ''mine forældre er døde på grund af mig'' sagde hun og så på ham med tåre i øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 11:47 am

"Oh.." Jayden så lidt overrasket ud "ja ok det er.. hrm, hvad skete der?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:01 pm

hun så på ham, ''jeg kan ik fortælle dig det med mindre du virkelig virkelig tror på der findes overnaturlig væsner'' sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:04 pm

"Uhm.. ok, lad høre?" sagde Jayden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:09 pm

hun så væk... ''jeg er varulv og mens jeg var varulv dræbte jeg mine forældre fordi de kom for tæt på mig jeg kan ik styre mig når jeg bliver varulv'' sagde hun og holdte for sit hovede da hun så alle de skrækelige billeder...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:29 pm

Jayden blev lidt overrasket.. han klappede hende trøstene på ryggen "hey.. dette her er ikke for at gnide salt i såret, men du må ikke fortælle ikke magiske væsner at du er varulv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:33 pm

rach så på ham, ''de vil bare sig jeg har en mærkelig fantasi'' sagde hun stille '
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:34 pm

"Det er rigtigt.. men folk er stadig lidt forsigtige med den slags" sagde han tøvende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:39 pm

hun nikked e''jeg skal nok holde mund jeg ved det jo godt, men are lige meget''' sagde hun og vendte ryggen til... ''jeg har ik bedt om at være det'' sagde hun trist og holdte for sit hovede...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:41 pm

"Nej, de færreste har.." Jayden så på hende "jeg er ked af det der er sket med din familie.. hvor længe har du været varulv?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:43 pm

hun så ned o jorder, ''fra den dag jeg blev født'' sagde hun vredt og ville bare væk hun hadet det... hvorfor skulle det også ske for hende hun sukkede over at have været sket så emget lige for tiden...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:45 pm

"Virkelig? Og du kan ikke styre det?" røg det overrasket ud af Jayden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeOns Jul 18, 2012 12:49 pm

hun så på ham, ''nej jeg har aldrig ku finde ud af hvordan man styre det'' sagde hun og tørte sine øjne...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 8:43 am

"Det er... længe" sagde han forbløffet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 8:47 am

hun sukkede ''ja det ved jeg godt slap af'' sagde hun med et smil og ser ned i jordern og sukker...
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 8:59 am

"undskyld" sagde Jayden og kørte hånden igennem sit hår..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:18 am

hun sukkede og så ned o jordern og sukker af med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:57 am

"Så.. du er her ude fordi du er trist?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sommeraften i parken //Rach// Empty
IndlægEmne: Sv: Sommeraften i parken //Rach//   Sommeraften i parken //Rach// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sommeraften i parken //Rach//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» gåtur i parken (Rach)
» en nye dag//Rach//
» the sea //Rach//
» Er du okay? //Rach//
» To piger og et skateboard ->Rach<-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: