Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 et møde med på en café . Elon

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 9:45 am

S: centrum en lille café...
T: kl 14:30.
V: skinen.
P: en hvid top og en pæn nederdel og høje hæle.
O: en masse mennesker/væsener

Det var en smuk dag, der kom en smuk pige gående gennem byens gader, og kom ind på en fin lille rasturang, hun satte sig ned i hjørnet af cafén, hun smiler stillle og bestilte en kakao, og en muffen, hun såå rundt og slapper af, hun legede med sit hår, hun sad og tænkte over hvad drenge mon ville ha af en pige, da hun aldrig rigtig havde haft en kæreste eller noget før så hun, sad og tænkte over hvad drenge gik efter i en pige...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 10:16 am

En ung høj men spinkel mand med lys hud kom roligt gående ned af gaden med et smil på læben, hans hår var kort samt sort men sad glat og perfekt som også var meningen, hans øjne var havblå altså vandet ved en flot strand i et tropisk land. Han var som altid iført en grå hættetrøje samt et par blå jeans og et par blå all stars plus en blå skuldertaske som hang sløvt på hans skuldre.
Dette var Elon en ung mand som var født og opvokset i havet.

Elon skubbe roligt døren op og trådte ind på den hyggelige cafe hvorefter han gik op mod baren för at købe en rom og cola, efter en lang dag ved havnen hvor han blot havde betragte havet, da han havde fået sin drink så han roligt undt efter en ledig plads eller lidt selvskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 10:31 am

rach smilede ffor sig selv da den flotte fyr kom ind, hun så på de andre og at der var messer ledige pladser, så hvorfor skulle han sætte sig ved siden af hende, de andre var meget pæner end hende, sikkert, hun var ikke rigtig sikker, det vare bare noget hun torede da hun ikke ville blive skuffet hvis en fyr ik kunne lide hende, *hvor er han flot* tænkte hun og tog en tår af sin kakao og smielde for sig selv, og tog en bid af sin muffin og slappede af med et smil... hun så rundt, også tog hun og legede med sit hår,
hun smilede mod ham og slappede af og så hurtigt væk igen med et smil på sine læber og slapper af og rødmer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeSøn Jul 15, 2012 8:41 pm

Elon smilede let imens han kigge rundt, han fik øje på en pige som sad og kigge på ham hendes bord var ledigt og derfor tog han chancen. Elon gik roligt over mod hendes bord og stillede sig pænt foran den ene ledige stol"må man side her?"spurgte han høfligt og med et glimt i øjet.
Elon smilede venligt til hende imens han let betragte hende køn var hun skam.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 12:08 am

pigen smilede, hun så på ham og slapper af, hun så på fyren der kom ind til hende og spurte om han måtte sidde over for hende, hun smilede mod ham, ''ja sæt dem endelig'' sagde hun med et smil,
hun så på fyren og så ned i sin kakao g slappede af, ''hej mit navn rach, må jeg spørger dig om hvad du hedder?'' spurte hun med et smil, hun havde et glimt i sit øje og sidder og leger med sit hår og sapper af og ser på ham med et smil på sine læber, og ser på hans smukke øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 7:45 am

Elon satte sig ned hvorefter han let tog en tår af sin drink før han satte den fra sig og vendte blikket mod hende, han smilede venligt og sendte hende et let frækt dog prøvede blik med de smukke blå øjne. Elon nikke let"Rach det navn har jeg aldrig hørt før"sage han roligt med sin venlige stemme"jeg er Elon"svarede han let hvoefter han kort bukke hovdet som gæstus. Han løftede igen sit glas og tog en tår imens han så på hende og da han igen satte det ned skilte han læbrne og sage"hvad laver en køn kvinde som dig her alene?"spurgt han nysgerrigt og lage hovdet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitimeMan Jul 16, 2012 9:23 am

rach rødmede, ''tja min far var ik god til det med navne, han var helt alene med mig, min mor døde efter fødslen'' sagde hun og så på ham og tog en tår og drikke og spiste noget af sin muffin, ''tja, når man ik har særlig meget at lave, og at jeg lige har været på arbejde så tækte jeg at jeg ville tage et smut her ind og slappe af'' sagde hun med et smil og så på hende med et smil på sine læber...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





et møde med på en café . Elon Empty
IndlægEmne: Sv: et møde med på en café . Elon   et møde med på en café . Elon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
et møde med på en café . Elon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ude og samle urter - Elon
» Café tid //Eric//
» En rolig afslutning på aftenen.. eller? //Elon//
» Café De Oke' (åben for alle)
» Kaffe tår på en cafe //Arissa//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: