Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Just ón a walk in the night /Niko/

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 9:00 pm

han smilede svagt, "det gør skam ingen ting" sagde han og kiggede nysgerrigt ind i hendes lejlighed. Han tog også sine sko af, og satte dem ved siden af hendes. Skoene var ganske normale sorte herresko, ikke noget særligt. Han rejste sig igen, og så sig omkring, "kan jeg hænge min jakke et sted?" spurgte han, og begyndte at tage den af. Inden under jakken havde han en sort trøje, igen var den ikke noget særligt, almindeligt tøj gjorde altid nemmere at falde i et med gadebilledet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 11:57 pm

"jeg har ikke fået sat knager op i nu mens Du kan læg den hen på den hen på skrivebordet" sagde Scarlett kort mens mens hun selv gik ind i stuen for tag det værste rod, det gik hurtige for hun var jo vampyr og på kort tid var der helt Ryde som om hun havde fået styr på hjemmet "vil du have en kop te eller kaffe?" sagde hun kort mens hun gik ud det lille køkkene som enlig ikke havde være taget i brug for hun havde ikke et behøv for spise eller sådan ting..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 12:09 am

Nikodemus lagde jakken på skrivebordet, som hun havde sagt. Han betragtede hende interesseret, mens hun ryddede op, sådan en fart kunne være nyttig. Faktisk havde vampyrer, så vidt han vidste, rigtig mange nyttige egenskaber, en skam elvere ikke kunne blive vampyre ... og at de ikke kunne magi.
Hendes spørgsmål fik ham til at smile, han huskede en lignende situation, for ikke ret lang tid siden. "te" sagde han med et skævt smil, "men uden sukker" tilføjede han, med endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 1:22 am

"okay" sagde hun roligt ude fra køkkenet og i sat stille vand over mens hun kiggede lidt rundt efter hendes køkken ting i de mange kasser, hun kun ikke altid fint rundt i det hele men hun gjord sit bedst selv om det ikke altid var nok.
Efter lidt tid fik i gravet kopperne fra og gik tilbage ind i stuen hvor hun tog plads i den ene af de to sofaer som hun havde i stuen, der var ikke mange ting i hende hjem men hun var os kun lige begyndte på livet og derfor var der stadig en del der skulle på plads i hjemmet..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 5:16 am

Nikodemus så sig om i stuen, "må jeg sætte mig?" spurgte han og gjorde tegn mod den ene sofa, den hun sad i. "hvilken slags te har du i øvrigt?" spurgte han nysgerrigt, han håbede det var en god te ... han kiggede endnu engang rundt i stuen, den var blevet meget mere rydet siden de kom ind, hun havde virkelig udrettet meget på kort tid. Det var virkeligt imponerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:02 am

"jeg har alle mulig da jeg har levet i lang tid og derfor har jeg være verden rundt et par gange" sagde hun kort mens kiggede på ham "værsågod sid enlig ned hvis det er" sagde kort efter mens hun kiggede på ham med et roligste smil og nu ventede bare på at han tog plads, hun slappede mere af når hun var hjemme og det var meget let og se selv om hendes krops stadig var i tæt siden tøj så gjord det hende ikke det store for hun var jo død..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 6:42 am

Niko satte sig i sofaen ved siden af hende, "Det er heller ikke en hel dårlig måde at bruge sit liv, tesamling" sagde han med et skævt smil. Han betragtede hende lidt, det stramtsidende tøj klædte hende utroligt godt ... men det var vel næppe nogen overraskelse. Han overvejede om det ville klæde hende bedre ikke at have noget på, og kom frem til, at det ville det nok, han smilte svagt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:31 am

"hvad tænker du på?" sagde Scarlett kort og hun havde bidt mærke i hans smil mens hun så på ham, hun ventede et svar og hun hørt hende elkoger sig klik "lige et øjeblik" sagde hun kort før hun forsvandt ud i køkkenet for tag sig at tingen.
Hun gik i hendes køleskab som kun fuld af droner blod fra sygehuset og hun to en pakke ud som hun kom i en kop og der efter fik koppen en tur i mikrooven som varmet det om til hende, hun kom tilbage igen efter fem minutter og hun sat roligt hans kopperne på hendes sofabord..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:37 am

Han så efter hende, da hun forlod stuen og overvejede, hvad han skulle svar, når hun kom tilbage. Han smilede til hende, da hun satte kopperne på bordet og indsnusede duften af te, endnu engang gik hans tanker til sidste gang han havde drukket te.
"jeg overvejede såmænd bar, hvad du havde forstilede dig vi skulle lave?" sagde han med et svagt smil. Han overvejede lidt, hvad hun ville svare, så rakte han ud og tog en tår af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:42 am

"tja hvad har du i tankerne" sagde hun kort mens hun kiggede på ham "for jeg er frisk på det hele" sagde hun kort men hun kom med et lille drille smil og hun kiggede ham kort i øjen mens hun drak en tår at det blod som hun havde varmet op, hun sat koppen fra sig "eller skal jeg ikke bare lad dig bestemme for du gæst" sagde hun kom for hun rykket den ene hånd op og kilet ham på halsen med et par finger..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 7:51 am

Han smilede svagt, "jeg tror jeg vil overlade det til dig at bestemme" sagde han og lukkede øjnene halvt i af nydelse, da hun rørte ham på halse, #det er jo trods alt din lejlighed". "jeg tror også jeg er med på det meste" han lo svagt, som om der var noget han ikke ville med hende ... og så igen, han gad nok ikke male hendes hus ... han lo igen, det kunne nu være meget morsomt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:04 am

"er du?" sagde hun kort og hun var pludselig meget tæt på eller mere end hvad et normalt menneske ville, der var få cm mellem dem og hun kiggede lige ind i hans øjne "fortælle endelig hvad du ønsker for du kan få alt" sagde hun med en lav stemme mens hun stadig kiggede han i øjne og hun blive ved med og kilde ham på halsen med den ene hånd mens den ene havde bevæget sig op på hans skulder..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:17 am

Han smilede svagt og lukkede igen øjnene halvt i i nydelse, han nød at have hende så tæt på sig, "alt?" spurgte han og hævede mistroisk det ene øjenbryn. Han lod sin ene hånd glide gennem hendes hår og ned på hendes ryg, hvor han lod den ligge. Han gengældte hendes blik, og smilede igen, hun havde også pæne øjne. Hun var utroligt smuk og tiltrækkende ... alt ... han overvejede det lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:37 am

"alt" sagde hun kort mens hun brugt den anden hånd til af massger ham på narken, hun betyde og minde om en kat som leget med en mus og sådan var hun os ind i mellem et lege barn som var klar over hvad hun ville have ud af folk når hun var sammen med dem på "den"måde.
Hun lod ansigt komme endnu tæter på med hendes øjne var fanget i hans "gør hvad du har lyst til jeg bidet skam ikke" sagde hun kort mens hun gav ham et kort kys på den ene kinde unde at hun enlig lag den store tanke i det, hun var frisk på gå hele vejen hvis det var end da indtil solen stod op hvor der efter måtte gemme sig af vejen for dagen og lyste..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 8:15 pm

//hey ^^ rent skrivemæssigt, detaljer og sådan ... hvordan gør vi det her? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:30 pm

//altså jeg har lavet en del emner hvor der sket lidt af det hele og jeg har os haft en del emner med sex *host* det bare ikke så tit at jeg skrive de emner jeg kan godt bygge lidt op hvis det er, men det kommer os an på hvad du selv er med på//
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeTors Mar 29, 2012 9:48 pm

//har ikke selv spillet det rigtigt før xD en enkelt gang, men der skippede vi scenen^^'//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 12:03 am

//det var et forum hvor det var forbudt ikke?//
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 6:05 pm

//tror jeg xD kan du ikke "føre"?? xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:00 pm

//Kan jeg da godt hvis der er, scarlett elsker og have kontrol//
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:14 pm

//tak xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:24 pm

//så lidt//

Hun skubbet ham ned og ligge uden og tøv med det, hum flyttede på sig selv så hun sat hen over ham og hun kiggede roligt ned på ham med hendes smile var en blandet af noget frækt og noget drillesygt.
Hun bandet hestehalen ud af håret så det blive lystig det dækket ned over hendes hvide skulder, hun begyndt og massger ham ved narken og skuldernes og hun bevæget sig stille og roligt videre ned mod hans bryst som hun kærtegn kort med den ene hånd..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitimeFre Mar 30, 2012 8:55 pm

Niko lod hende skubbe sig ned, det passede ham fint, at lade hende tage føringen. Han smilede lystent til hende og åndede tungt ud. Han lod sin hånde glide ned over hendes ryg og ind under den stramtsidende bluse, den klædte hende, men hun ville se endnu bedre ud uden. Han nussede hende på ryggen, og lod langsomt sine hænder bevæge sig fra ryggen og ned langs siden på hende.
Han smilede svagt, og nød hendes kærtegn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Just ón a walk in the night /Niko/   Just ón a walk in the night /Niko/ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just ón a walk in the night /Niko/
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» A lonely night .. or will you save my night, Cicero?
» Ud og hanle //Niko//
» Just a walk in the park
» en handle //Niko//
» A walk - Anna Rose

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: