Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 i zoo - Willow

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:13 pm

han vendt sig om og så dem skændes på en eller anden måde men var de begyndte at skændtes men hvad de skændts om viste han ikke


Sidst rettet af Arason Fre Jul 06, 2012 12:19 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:16 pm

"Så det er ok at vi tager deres liv på den ene måde, men ikke på den anden måde?" Willow hævede et øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:18 pm

"det ene er nødvendigt, det er det andet ikke" sagde han bestemt, "eller skulle vi måske leve af ..." hvad var det det hed her oppe, "græs?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:21 pm

da brudt arason deres skænderi "hvad skændes i om" sagdee Arason og kiget på den ende også den anden
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:24 pm

"Well.. ham her besluttede sig for at ødelægge sin egen dag ved at tage i zoo selvom han ikke kan lide dyr i fangeskab.. og nu prøver jeg at finde ud af om han er vegetar, men nej.. og nej du" Willow sukkede "du kan ikke leve af græs, men grøntsager, frugter, brød, tofu?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 12:26 pm

Han så en smule forvirret på hende, "øh ... det har vi ikke i min by?" sagde han en smule usikkert, så kiggede han over på det andet menneske, "det er vist omtrent det, ja"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 06, 2012 8:53 pm

da præsntere han sig "mit naven er Arason og jerse" svarde han og bukkket
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:04 am

"Har i det ikke i jeres by?" Willow så meget mistroisk på Nikolas og skulle til at spørge ind da Arason præsenterede sig. Hun så på ham og smilede lidt "mit navn er Willow"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:15 am

Han tøvede lidt, han burde til at finde på et nyt dæknavn, "jeg hedder Casper" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:18 am

"ok" svarde arason og kiget på den han havde en følse at ham drengen der sagde han hed casper ikke var hans rigtige naven
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:26 am

Willow smilede til Arason..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:29 am

Nikolas skævede nervøst til dem, måske han skulle gå? der var ved at komme lidt mange mennesker ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:32 am

han smilte tilbage til willow. "dit naven er ikke rigtige casper vel" sagde Arason og kiget om mod ham
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:35 am

"..?" Willow så forvirret fra Arason til Nikolas "nej.. du ligner mere en Michael" sagde hun og grinede.. ret sikker på at Arason bare lavede sjov.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:39 am

Nikolas kiggede undersøgende på Arason, var han efter ham? han kiggede sig kort over skulderen, der var ok flugtmuligheder, medmindre selvfølgelig de lå i baghold. "Jo, jeg heder Casper, men jeg for tit det andet at vide" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:41 am

"bare så du ved det jeg er ikke her ude på grund af dig" svarde Arason "og dit rigtige naven" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:43 am

"Arason.. kender du Casper et andet sted fra?" spurgte Willow undrene..
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:49 am

helt klart en fælde ... men var det meningen at holde ham her eller få ham væk? Han kastede et blik mod Willow, så længe der var vidner kunne de ikke gøre noget, vel? medmindre hun var en af dem ... eller også var han for paranoid. Han prøvede at slappe lidt af, han kunne alligevel ikke gøre så meget, før han vidste mere, "Casper Hansen, det er mit navn?" sagde han spørgende, "og jeg kender ham i hvert fald ikke".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:53 am

"nej men jeg kan se på ham at han er alt for nervøs til at sigde sit rigtige naven og jeg har høret et rygte om hans rigtige naven" svarde arason
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:55 am

Willow så lidt mistroisk på Arason "du virker som den mistænksomme type.." sagde hun tøvende og så på Nikolas.. "jeg tror ikke Casper lyver" sagde hun og rykkede sig lidt tættere på Nikolas "det kan være du tænker på en anden?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:59 am

Nikolas så overrasket på Willow, ville de lulle ham ind i en falsk tryghedfornemmelse, eller var hun virkelig på hans side? Og hørt rygter om hans navn? de kunne vist kun være kommet et sted fra, selv ikke Caspian, det tætteste han havde på en ven, vidste hvad han rigtigt hed. Altså måtte jan enten lyve, arbejde for troldmanden, kende han eller kende nogen som arbejdede for troldmanden. "Ja, det må bestemt være en anden" sagde han og sendte Willow et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:07 am

"ok så sigde vi det" han vente sig om mod fiskene og tog solbrillerne af og tænket hvorfor han ikke kunne få hans rigtige naven ude af ham han vendt sig om med solbrillerne i han hånde og sagde "det må du undskylde " svarde Arason og kiget på ham hans ar over det venstre øje var meget tydlige


Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:10 am

"..." Willow så fra den ene til den anden og smilede lettet. Han havde bare taget fejl. Hun lænede sig op af muren og så på dem "så.. hvad laver i når i ikke kigger på fisk?"
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:14 am

Han nikkede, "det er helt i orden" sagde ha, selvom han nu ikke var overbevist om at det værste var over. Han besluttede sig for at blive så længe Willow var der, forhåbentlig var hun ikke en fjende. "planlægger hvor mange akvarier man kan bære" sagde han med et forsøg på et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 11:18 am

"træne svarde han helt afslappet" og er templeridder" svarde han helt afslappet de måtte helste ikke finde ud af at han var dusørjæger "og dig" sagde han og kiget på willow
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i zoo - Willow - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i zoo - Willow   i zoo - Willow - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i zoo - Willow
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Is med Willow
» Man er aldrig for ung! ((willow))
» spil med mig //willow//
» Rengøring //willow//
» indflytning //willow//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: