Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Is med Willow

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 3:11 am

Det er en varm solskins dag, Safre er lige blevet færdig med en bestilling og går hen til bedste isbar hun kender efter en velfortjent is. Hun går rask afsted imens hun nynner for sig selv. Der er mange mennesker på gaden er nyder solen. Hun holder slet ikke øje med hvor hun går og kommer til at gå ind i smuk pige med langt blondt hår.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 6:11 am

Willow havde på grund af det varme vejr iført sig en t-shirt og shorts. Hun havde som sædvanlig et par høretelefoner på, og gik og lyttede til musik. Hun satte i retning af den eneste isbar hun kendte i centrum, og håbede der var noget med jordbær eller chokolade. Hendes yndlings sang begyndte at spille, og hun lukkede øjnene for rigtigt at synke ned i teksten.. det var der hun mærkede et sammenstød, og overrasket åbnede øjnene.. en ung, rødhåret pige med en is i hånden.. pæn, hun måtte være model eller noget i den stil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 6:52 am

"undskyld undskyld er De okay?!" udbryder Safre hurtigt og kigger bekymret på Willow.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:14 am

Willow så forvirret på pigen, og fjernede høretelefonerne "hey, undskyld jeg så mig vidst ikke for" sagde hun og sendte pigen et beklagende smil "Hvad sagde du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:24 am

"så kom vi vist begge to til at gå ind hinanden. Kom du noget til?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:36 am

”Nej, jeg er cool” sagde Willow og snurrede en gang rundt for at demonstrere hvad hun lige havde sagt ”hvad med dig?” hun lod hurtigt blikket glide ned af Safre for at sikre sig hun stadig var i et stykke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:41 am

Safre have tabt sin is men elles var hun her upårørt. "Jeg har det fint, men det har isen ikke, når" Safre træker kort på skuldrene. "Vil du også have en is?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 7:43 am

"Ja jeg var på vej hen for at købe en.." sagde hun og så lidt på isen "hey, skal jeg ikke købe dig en? Som minde om den der er gået bort?" hun smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:01 am

Safre smiler glad. "Nej jeg skal da købe en is til dig og så kan vi sammen mindes om den tabte is. Og jeg må også købe dig noget nyt tøj eller lave noget." Safre kigger på Willows tøj og bagdelen er smurt godt ind i is.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:04 am

Willow så overrasket ned af sig selv, havde ikke opdaget hun havde fået smurt is ud over sig. Hun grinede lidt "hm, lad os købe en is til hinanden så.. og du behøver ikke købe mig nyt tøj" hun smilede over det sjove forslag "men tak for tilbudet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:19 am

"okay så, mit navn er forøvrig Rose, hvilken slags is kunne ud tænke dig?" Safre smiler glad og begynder at rode i sin taske og finder nogle vådservietter og rækker dem til Willow.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:21 am

Willow tager taknemmeligt imod vådservietterne og tørre is af bagdelen. "Mit navn er Willow, og jeg har brugt det meste af mit liv på at vakle mellem chokoladeis og jordbæris" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:27 am

"Hvorfor vælge når man kan tage dem begge?^^"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:28 am

Willow så anerkendende på Safre ”ved du hvad, jeg kan lide din måde at tænke på!” sagde hun og gav hende et venskabeligt klap på ryggen. Hun stoppede op da de nåede isbaren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:32 am

Smiler og hopper glad efter Willow. *Sikke en rar og dejlig pige, lidt trist at hun lugter lidt af hund* tænker Safre imens hun hopper efter Willow.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:34 am

”Tag dette her som du vil, det er ment som en kompliment” sagde Willow og betragtede Safre lidt ”men er du model eller noget?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:42 am

Safre rødmer over Willow kompliment. "Ikke rigtigt jeg syre nogle gange tøj til dem." safre kigger lidt ned af sig selv, så pæn var hun da heller ikke, i elverskolen blev hun altid mobbet med sine øre og hårfarve."Willow du er altså selv en smuk og moden kvinde at se på"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:45 am

Willow smilede lidt. ”Nå ja, jeg sagde heller ikke jeg var grim men..” hun så anerkende på Safre ”du kunne lige så godt selv gå på catwalken.. jeg er sikker på en masse blade ville ansætte dig.. er det højden der er et problem? Eller er det bare ikke din stil?”
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 8:52 am

Smiler og hvisker til Willow. "Det er mig designerne ringer til når de vil have hjælp med at få syet deres kollektioner" Safre blinker til Willow, "Så det er mig der er bag scenen."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:02 am

Willow nikkede imponeret "wow, det lyder som noget af et job.. du må være god" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:04 am

Safre kigger ned. "Åbenbart, men der er mange der er bedre end mig^^ Når lad os få spist noget is"Safre stiller sig i kø til isbaren.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:07 am

Willow stillede sig bag hende "må jeg ikke se noget af det du har lavet engang?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:16 am

Safre tager Willow i hænderne"Selfølgelig må du det! Og vil med glæde også lave noget til dig!"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:02 pm

Willow så forundret på den Safre.. hele hendes måde at være på var meget ligefrem. Især taget i betragtning af de ikke kendte hinanden, men hun kunne godt lide det. ”Mange tak.. men jeg har ikke forfærdeligt mange penge, så at betale for designer tøj..” hun smilede svagt, hun vidste godt hvor mange penge nogle mennesker brugte på tøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitimeTirs Apr 24, 2012 9:15 pm

"Tja, nogle gange syr jeg også bare tøj om. Jeg har et helt rum fyldt med gammelt tøj der bare venter på at blive syet om! Og jeg er ingen designer" Siger Safre glad og begynder at få ideer til tøj der skal sys om.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is med Willow Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is med Willow
Tilbage til toppen 
Side 1 af 6Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» i zoo - Willow
» spil med mig //willow//
» Rengøring //willow//
» indflytning //willow//
» en tur i biffen //Willow//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: