Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Is med Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:30 am

Safre smilede varmt. "Jamen så skal du da have en!"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 9:59 am

"Virkelig?" Willow smilede svagt "ok, hvor meget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 10, 2012 6:52 pm

"Tja jeg kom jo til at øddelæge dit tøj, så går det lige op så?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:06 am

"Virkelig? Det ville være fedt" sagde Willow med et forlegent smil.. hun var helt flad denne her måned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:09 am

"men der går lige noget tid, har du nogle ideer til hvad der ville passe til jakken? Jeg elsker at lave sæt nemlig"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:45 am

"Jeg er ikke den store ekspert når det gælder tøj" sagde Willow og smilede forlegent "jeg går bare i det jeg synes om"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:47 am

"jammen hvad syntes du om? hvad er vigtigt for dig at tøj kan?" spugte Safre venligt men ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:50 am

"...jeg kan godt lide sort" sagde hun og tænkte lidt "tøj der sidder behageligt, og ikke for mange pang farver.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:51 am

Safre noterde ned. "Andet?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 7:53 am

".. nej ikke rigtigt" sagde Willow.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 8:10 am

"så det skal være behageligt, det kan kjoler da også være" Safre begynde at tegne.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 9:57 pm

"Ingen kjoler" Willow grinede lidt.. "du er meget glad for kjoler, er du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 17, 2012 12:36 am

"Jo, undskyld, jeg tror bare på at kjoler kan få enhver Kvinden til at stråle. Undskyld... jeg ved det lyder skørt...."
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 8:13 am

"Mere.. tror du ikke man kan være feminin uden en kjole?" spurgte hun og så lidt på hende "jeg har da set massere af piger i pænt tøj der ikke engang lignede en kjole"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTirs Maj 22, 2012 7:43 pm

"Jo det kan man, self. kan man det!" Safre smilede varmt og hev en masse modeblade frem og bladrede op på forskellige sider hvor der var tøj der ikke var kjoler.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 9:30 am

"..." Willow sank en klump og kiggede på alt tøjet.. "jah.. jakken lyder i hvert fald fin.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Maj 24, 2012 7:05 pm

"Men ja, meget tøj er meget forfærdeligt, pakker folkspersonlighed væk, får folk til at gøre dumme ting for at kunne passe tøjet. Hellere lave noget tøj som alle føler sig tilpas i og som alle kan være sig selv i!" Sagde Safre meget ivrigt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 6:19 am

"ok så.. du har vidst mange følelser forbundet med tøj" sagde Willow og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 9:04 pm

"Tja, er der noget du lægger meget følserne i?"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeFre Maj 25, 2012 10:07 pm

Willow tænkte lidt over det.. "musik tror jeg" sagde hun og trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeMan Maj 28, 2012 7:16 am

"lave det selv? Lytte til det? nogle bestemte genre?" spurgte Safre interesseret og så nysgerrigt op på Willow.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTors Jun 07, 2012 11:21 pm

"Jeg lytter til det" sagde Willow med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeSøn Jun 10, 2012 9:18 pm

"Okay" Sagde Safre muntert. "musik er vel lige så underligt som mode. Så mange meninger om hvad der er rigtigt eller forkert" Sagde hun tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:13 am

"Rigtigt" sagde Willow med et svagt suk, hun havde kun alt for ofte været ude for kritik på baggrund af sin musiksmag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 3:58 am

Safre smilede varmt. "Musik er en dejlig ting, jeg kan lytte til alt slags musik, og blive fyldt med inspiration til tøj og andre ting."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is med Willow - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is med Willow
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» i zoo - Willow
» Rengøring //willow//
» indflytning //willow//
» en tur i biffen //Willow//
» Man er aldrig for ung! ((willow))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: