Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Is med Willow

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:11 am

Safre hev et måle bånd frem. "må jeg tage dine mål?^^ Mere til hvis jeg nu får lyst til at sy noget til dig^^" Sagde Safre glad og insisterende.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:12 am

"Uhm.." Willow var splittet, men Safres tonefald fik hende til at nikke lidt og stille sig klar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:16 am

"bare roligt det gør ikke ondt eller noget^^" sagde Safre beroligende og begynde at tage mål.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:17 am

Willow stod stille, og lod Safre gøre hvad hun ville. "Så hvor længe har du arbejdet med det her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:24 am

Safre stoppede op og tænkte sig om og begynde at tælle på fingrene. "så længe jeg kan huske og det er mere eller mindre hele min leve tid^^"Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 8:55 pm

"Huh, hvor gammel er du?" spurgte Willow lidt nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 9:07 pm

"hmmm hvor gammel vi du gætte på at jeg er?" Spurgte Safre glad. Hun smilede venligt.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeLør Apr 28, 2012 8:14 pm

"Åh nej.." mumlede Willow og hadede at gætte alder.. hun var normalt ikke godt il den slags, og folk blev så tit fornærmet.. "uhm.. 20...?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 1:27 am

"Tjo passer meget godt^^ 25 er det der et tættest på, og du er vel også lige omkring de 20?" Sagde safre muntert og fortasatte med at tage mål.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:06 am

"18 faktisk" sagde Willow og smilede svagt. Hun smilede til Safre, i det mindste havde det ikke været helt forkert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 8:08 am

Safre skrev de sidste mål ned. "Så nu har jeg dine mål^^ du spørger bare hvis der er noget :3" Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 7:11 pm

"Øj, ja tak" sagde Willow og stillede sig lidt mere afslappet nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 9:29 pm

Safre så glad på Willow. Hun fik straks en ide til en vinderjakke. "Har du enlig nogen vinterjakke?^^"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:44 am

"Nej ikke i øjeblikket" sagde Willow tøvende.. hun fik hurtigt ideer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:51 am

Safre smilede til hende. "Du liner en der tænker på noget, brug for papir og blyandt?" Sagde Safre muntert og fandt en blok og blyant frem og lagde det foran Willow.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:52 am

"oh, jeg tegner ikke" sagde Willow hurigt, og rørte ikke blyanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 7:53 am

"men du har ideer ikke sandt? syntes jeg at jeg kan se i dit blik^^"
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:29 am

"Uhm.." Willow blev helt paf, det var meget sjælent folk forlangte at hun var kreativ "måske.. har du ikke nogle ideer? Dine er sikkert bedre end mine"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:43 am

Safre smilede sødt."Vil faktisk helst høre dine, jeg er så træt af mine egne" svarede hun mundert og skitserede hurtigt en model man kunne tegne tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:44 am

"Men.." Willow så usikkert på tegningen "jeg har ikke forstand på den slags overhovede.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 8:45 am

"Du skal bare prøve du skal ikke være bange, de fleste af mine skitser er krimskrams." Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeOns Maj 02, 2012 9:34 am

Willow tog blyanten, og så på den som om den kunne eksplodere hvert øjeblik det skulle være..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 12:34 am

Safre smilede sødt og ventede spændt på hvad det var for nogle ideer Willow havde.
Tilbage til toppen Go down
Katy

Katy


Race : Vampyr
Bosted : Centrum
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 4217

Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 6:08 am

"Æh..." hun tegnede en cirkel "sådan der.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitimeTors Maj 03, 2012 8:56 am

Safre kigger bare sødt og nikker. "Ja det kunne så været et hoved^^"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Is med Willow - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Is med Willow   Is med Willow - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Is med Willow
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» i zoo - Willow
» Rengøring //willow//
» indflytning //willow//
» en tur i biffen //Willow//
» Man er aldrig for ung! ((willow))

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: