Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ude efter urter //Thyra//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeLør Aug 04, 2012 1:03 am

"Jeg må gå, og finde de ingredienser, jeg har ikke nogen på lager, det er ikke min area of expertise, så jeg har som regel kun de færdige potions liggende."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 8:00 am

Hun nikkede, "held og lykke med det" sagde hun med et smil, "så ses vi nok igen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 13, 2012 9:02 am

"En ting mere..." Sagde Thomas. "Jeg har brug for noget imod hukommelses tab, ved du noget om hvordan det kan afhjælpes. En af mine venner har været ude for et meget seriøst tilfælde, og der er ingen der ved noget, det er muligvis magisk induceret, og meget kraftig, jeg kan tage hende med herud en dag." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 7:42 am

Thyra tænkte lidt over det, "jeg skal se hvad jeg kan gøre, det er nok en god ide at tage hende med herud, så vil jeg genopfriske min viden om emnet indtil i kommer" sagde hun og sendte ham et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 8:13 am

"Så går jeg igen." Sagde Thomas. "Jeg skal bare lige ha' modgiften, hvor har du den?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 11:30 am

Hun begyndte at rode i en lille taske hun havde hængende i bæltet, så fandt hun en flaske frem, "her er den" sagde hun og rakte ham den med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 11:43 am

"Jeg kan godt få brug for mere af det, men dette skulle række indtil videre. Tak skal du ha'" Sagde Thomas og så på indeholdet i flasken. "Kan du lave mere på lager til næste gang?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 11:45 am

"selvfølgelig" sagde hun med et smil, "og det var så lidt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeTirs Aug 14, 2012 12:24 pm

Thomas smilede, vente sig om og begyndte at gå, mens han vinkede kort med den ene hånd.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 9:34 pm

//skal vi lave et nyt emne nu eller ...? ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeFre Aug 17, 2012 10:07 pm

//Det kan vi godt hvis det er//
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 6:03 am

//nu eller skal vi vente lidt?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeMan Aug 20, 2012 6:36 am

//Lad os bare vente et par dage.//
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitimeOns Aug 22, 2012 7:11 am

//ok ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude efter urter //Thyra//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» ude og samle urter - Elon
» you are what //Thyra//
» Hård dag - Thyra
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» Togtur til Aterswell - Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: