Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Ude efter urter //Thyra//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 12:02 pm

//ok, fortsætter vi så bare i det her emne?^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 12:16 pm

//Ja... Det skal lige siges at jeg tager til Roskilde i morgen, så jeg kan nok ikke svare i et stykke tid, men jeg kommer igen.//


Sidst rettet af Thomas Man Jul 02, 2012 12:18 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 12:17 pm

//har du noget imod jeg venter med at svare til i morgen? er lidt for træt til at finde på modgift og hvordan vampyrer tager drikke lige nu xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 02, 2012 12:18 pm

//Ok.//
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 04, 2012 10:12 am

Det var en uge senere og Thyra sad ude foran sit hus og ventede på vampyren, hun have arbejdet på hans bestilling næsten konstant i den sidste uge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 8:06 am

Thomas slentrede gennem skoven, han var i temmelig godt humør men han viste ikke helt hvorfor. Han havde ikke sin sorte frakke på, så det korte wakizashi-sværd han som regel gik med under frakken, spændt fast vandret nederst på ryggen var denne gang synligt. han havde en hvid T-shirt, med gyldne motiver ned langs ryggen, og et par shorts med mange lommer. Han havde bare fødder, og havde en taske på ryggen, så han til forveksling lignede en skoledreng på vej gennem skoven. Han standsede op da han nåede til hytten, hvor han kunne se elverkvinden sidde. "Go' aften." Sagde han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 9:40 am

Thyra rejste sig og besvarede hans smil, "godaften" sagde hun. Hun begyndte at gå ham i møde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeLør Jul 07, 2012 10:18 pm

"Godt at se dig igen." Sagde Thomas, han smilede stadig. "Jeg håber at du har gjort fremskridt."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 08, 2012 8:14 am

Hun smilede svagt, "i lige måde, det er lykkedes mig at lave en modgift, men jeg er ikke i stand til at gøre noget ved den anden drik, ikke som den er nu" hun trak svagt på skuldrene, "men hvis jeg fik de ingredienser den er lavet af, ville jeg måske være i stand til at lave dig en ny" sagde hun og så spørgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:10 pm

"Arh." Sagde Thomas forstående. "Det skulle vi nok kunne finde ud af, men den første er også den vigtigste. "Hvordan skal jeg tage den?"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:17 pm

Hun smilede, "det lyder godt, den skal bare drikkes" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 12:38 pm

"Storartet." Sagde Thomas. "Jeg har også det du gerne ville have, jeg har taget nogle stykker med, så du selv kan vælge."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 11, 2012 11:37 am

Hun smilede stort, "fantastisk, lad mig se, jeg har også fremskaffet et akvarie" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 11, 2012 11:51 pm

"Saltvands Akvarium, det er vigtigt. Der ligger en dyrehandel inde i byen hvor man kan få alt der skal bruges." Sagde Thomas.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 7:20 am

Hun smilede, "det vil jeg huske, mange tak" sagde hun ivrigt, "jeg tror det jeg har kan bruges, i hvert fald midlertidigt" fortsatte hun, "hvad spiser de?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:46 am

Thomas smilede forlegent men han kløede sig hovedbunden "Hvad det er, er jeg ikke sikker på, men jeg har noget af det her." Thomas tog et reagensglas op af lommen, den havde en prop på den ene ende, og indeholdt noget grønligt snask der dækkede hele indersiden af glasset. "Jeg går ud fra at det er en form for plankton, den yngler helt vildt. Hvis ikke du har de her gobler i akvariet, så er hele akvariet grønt i løbet af en dags tid. Den følger selvfølgelig med goblene, den er nem at dyrke, og har ingen egenskaber andet end foder."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 9:56 am

Hun nikkede, "endnu engang tak, det lyder som om det bliver interessant at have" sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeFre Jul 27, 2012 10:11 am

"Siden du har løst en af opgaverne jeg gav dig, er det kun rimeligt at du må vælge en af dem jeg har med." Sagde Thomas og tog sin taske af ryggen. Han begyndte at tage et par plastic cylindere op af tasken, hver med en goble på størrelse med en gennemsnitlig vandmand. Deres klokker var symmetriske og tallerkenformede, og da havde alle nogle lage fangarme. Der var 5 i alt, og de havde alle en klar farve, og lyste svagt som neon. En var rød, en varblå, en var gul, en vargrøn og en var lilla.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 30, 2012 8:14 am

Thyra kiggede fascineret på goblerne, "ja, de er jo alle meget smukke" sagde hun med et lille grin, "men jeg tror nu jeg hælder mest til den lilla" fortsatte hun, "og hvis du stadig er interesseret i noget med de drikke, skal du bare skaffe mig ingredienserne, så finder jeg en løsning" tilføjede hun med endnu et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 1:35 am

"Det gør jeg så, jeg går ud fra du vil vide lidt mere om hvad den lilla goble kan?" Spurte Thomas
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 7:23 am

Hun nikkede, "det ville være rart, nu hvor den skal bo i mit hjem og alt muligt" sagde hun og smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeTirs Jul 31, 2012 11:08 am

"Tja..." Sagde han. "For det første er den ud over den gule, den eneste der er ufarlig at røre ved." Sagde han eftertænksomt. "Det vil sige på kort sigt er den ufarlig. Giften virker som et... drug... Jeg ved ikke præcis hvad det er, men den får folk til at falde i svime over hindanden. Man bliver overdrevet positiv, overdrevet kærlig og har let til fjollerier. Det siger sig selv at man bliver afhængig af det på længere sigt, hvilket i sidste ende kun er skadeligt." Sagde han. "Stoffet kan kæmmes ud af fangtrådende, med en tæt kam, det er det stod der lyser violet." Sagde han. "Hvis den kan mere ved jeg det ikke." Han kløede sig i hovedbunden med sin ene hånd, mens han betragtede den lilla goble, pjaske rund i sit rør.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 01, 2012 9:50 am

Hun nikkede og smilede tilfredst, "det lyder som om jeg valgte rigtigt" sagde hun med et grin, "den er vist lige noget for mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeTors Aug 02, 2012 12:05 am

"Ja det ved jeg ikke om du gør, jeg ved ikke hvad er der noget for dig. Du lader til at ha alt det du skal bruge for at opdrætte dem."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 03, 2012 9:50 am

Hun nikkede, "det tror jeg også" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude efter urter //Thyra//   Ude efter urter //Thyra// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ude efter urter //Thyra//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ude og samle urter - Elon
» you are what //Thyra//
» Hård dag - Thyra
» Fuldmåne... Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu - Thyra
» Togtur til Aterswell - Thyra

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: