Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Hvor meget erfaring har I?

Go down 
5 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 28, 2012 10:34 am

Uh, jeg spillede mit første rollespil da jeg var omkring 5 år gammel med mine forældre. Så stod det lidt stille til jeg var 11-12 år og spillede noget pen and paper på min klub. Efter jeg stoppede der savnede jeg rollespil og begyndte at spille online. Nu spiller jeg både online og med en gruppe fra min hjemby og så en gruppe fra den rollespilsefterskole jeg gik på sidste år xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:40 am

eeeeyyhh Jayden har også spillet fra fem års alderen Razz og cool, og really hvad er der med folk og store billeder???? bliver da snart skør af det D: og der er ikke noget med mit ego lol. er bare lidt af social xD naa ikke meget længere men har været det xD. anyways håber folk nyder deres sommerferie forudsat at folk har den :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Icon_minitimeSøn Jul 01, 2012 11:44 am

jeg begyndte i 7års alder med live rollespil så gik det i stå da jeg var 9 og begyndte med det her 2års siden og spiller rpg med blyant og papir nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Icon_minitimeMan Jul 09, 2012 10:56 pm

Det er sjovt som man kan knytte sig til sine karakterer Smile
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor meget erfaring har I?   Hvor meget erfaring har I? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hvor meget erfaring har I?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Se meget og se og så lidt tid //hardrain//
» Lidt for meget fravær
» Blot en simple nat uden meget morskab (Jayden)
» solnedgang ved havet - Sira - og andre er også meget velkomne
» Hvor er vi? - VI

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Sjov og hygge-
Gå til: