Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Lidt for meget fravær

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Lidt for meget fravær Empty
IndlægEmne: Lidt for meget fravær   Lidt for meget fravær Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 5:58 pm

Hey alle dejlige mennesker ^^

Jeg ved godt at jeg ikke har haft tid til og være så meget på men det fordi at jeg har en masse skole som jeg skal hold styr på plus at jeg begyndt og have det dårligt metal og derfor har mange tanker omkring rp da mit humør skifter for meget tid at jeg kan være glad nok til og svar jeg, jeg ved ikke hvornår jeg få det godt igen og beklager os meget til dem som der har sendt en mail omkring hjælpadmin til mit nye forum.
Jeg vil nok være tilbage igen om fem til seks uger for der vil min skole være forbi og så har jeg det måske os beder mig lige nu køre jeg på et meget mørket level hvor der ikke er det store lys i mit live.

Hilsen Madeline
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Lidt for meget fravær Empty
IndlægEmne: Sv: Lidt for meget fravær   Lidt for meget fravær Icon_minitimeOns Maj 16, 2012 6:43 pm

Håber du får det meget bedere og kommer på igen Razz Hør eventuelt "smle, smile, smile" Sangen det byrte hjælpe lidt.
Tilbage til toppen Go down

Lidt for meget fravær
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fravær uge 9
» Hvor meget erfaring har I?
» Blot en simple nat uden meget morskab (Jayden)
» solnedgang ved havet - Sira - og andre er også meget velkomne
» Fravær

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Andet-
Gå til: