Emne: Check yes ? søgning ! Søn Jun 03, 2012 6:30 pm
Thomas og jeg vil høre om der skulle være en dér har lyst at joine et nyt emne med os ? Vi har kun to krav, og de lyder således...
Vi skal have det sjovt & Du skal vide lidt om auralæsning, eller have en evne der måske kunne være lidt i samme boldgade, eller vide lidt om magi
Altså, Det vi søger er en dér kan hjælpe Millicent og Thomas, med at give Millicent en større viden så hendes evne til at se folks aura, kan udnyttes konstruktivt .
Anyone ?? Skriv enten hér, eller send gerne en pm til en af os.
Hilsen fra Thomas og Millicent.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Søn Jun 03, 2012 10:32 pm
Ville gerne men vampyrer har jo ikke evner eller har de? Did i miss a thing or to
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Søn Jun 03, 2012 10:46 pm
Jeg vil gerne Ved bare ikke hvordan mig og thomas vil reagere i et rum sammen xD men jeg er frisk på at prøve, min karakter studere magi og ved derfor rart meget om det og har sikket en bog om det.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 12:40 am
Bare læs under vampyrer hvis du er i tvivl om noget, Beatrice. Men bare fordi vampyrer ikke kan bruge magi, betyder det ikke at de ikke kan vide noget om den. Men det er derfor vi har brug for en der kan magi.
Anna Rose
Race : Meneske Bosted : På stranden i et hus. Offgame Alder : 29 Tilmeldings dato : 01/05/12 Antal indlæg : 8880
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:06 am
Men hvis det skulle være mig er det nok best vi gør det et andet sted end hjemme hos mig, da jeg endelig ejer steder :S og jeg ved ikke om min bo fælle der eger steder er okay jeg tag folk med hjem
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:14 am
Hvad hun ikke ved har hun ikke ondt af. Men lad os ha aftalt et mødested, hvis du hellere vil det.
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:18 am
Det vil jeg helere f.eks Red lobster, det mindste i kunne gøre er at tilbyde frokost xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:25 am
Red lobster ?? Wow , Millicent har slet ikke råd til at spise sådanne steder. Hjemme hos Thomas ??
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:29 am
Hvis han vil, men hun vil så være lidt usikker men så bruger hun bare sin magi så det gør ikke noget
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:31 am
Ellers må Milliecent åbne sit hjem og vise tillid til vampyren. Vi høre hvad Thomas synes ? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:33 am
Det kan godt være hos Thomas, jeg mente nok at Milli ikke havde råd til såden et sted. Thomas inviterer som regel ikke gæster hjem, men vi kan da gøre en untagelse. Desuden skal det jo være et sted, hvor i kan bruge magi, uden at nogen ser det
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:34 am
Jep hvem laver?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:37 am
Jeg kan godt, i aften eller i morgen. På vej hjem frA 8 timers job og er lift træt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:41 am
Arh, jeg kan også oprette, du behøver ikke at svare før du har hvilet dig, kan forstå hvis du er træt, Jeg har selv 5 timers skriftlig kemi eksamen imorgen tidlig.
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:42 am
tro det er bedere Thomas laver det nu hvor det er hjemme hos ham? Og bare hvil dig ^^ det vigtigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:48 am
Skal jeg gøre det med det samme? Så laver vi en rækkefølge.
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 1:55 am
Ja men skal det være
Thomas Anna Rose Millicent
Eller
Thomas Millicent Anna Rose
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 2:00 am
Den der svare på emnet først, jeg laver et om lidt men jeg skal lige ordne noget først.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 2:41 am
Tak Thomas, real Nice of you
Og hvis jeg ikke får det sagt i aften, så pøj pøj med eksamenen i morgen !
Holder øje med emnet senere i aften
Anna Rose
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 2:44 am
Jeg svare nok bare med det samme Jeg siger også pøj pøj ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 2:48 am
Tak
Gæst Gæst
Emne: Sv: Check yes ? søgning ! Man Jun 04, 2012 3:24 am
Her er linket til emnet, vi holder rækkefølgen alt efter hvem af jer der svare først.