Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Check yes ? søgning !

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Check yes ?  søgning ! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:35 am

Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:41 am

Så behøver du ikke vente længe Smile
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:44 am

Undskyld >.< men har lige læst dit indlæg og der er 2 ting der genere mig
For det første sagde jeg i mit indlæg at jeg så på solen, hvillket ikke giver mening nu hvor du siger det regner
for det andet ved du ikke om jeg vil hilse på thomas når han åbner døren, det er en handling jeg laver og når du skriver det bryder du faktisk reglerne
Det ikke for at være ond men for at hjælpe dig lidt :3
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:52 am

Det var mig der sagde det regnede, men derfor kunne du jo godt kigge på solen, og jeg har bare desregarded den sidste del, det gør ikke noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:53 am

Thomas skrev det regnede, det kunne han høre på ruden.

Og hvis det er for meget styring af din og hans karakter at antage han åbner døren , når du har banket på, så beklager jeg:)

Jeg kan godt ændre den sidste del med døren??
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:56 am

Undskyld du har rert jeg lavede en fejl med den første ^^
Og ja du må ikke styre det mindste af vores handlinger for det kan faktisk ødelægge meget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitimeMan Jun 04, 2012 3:57 am

Det behøver du ikke, jeg går ud fra at i to bare ser hindanden udenfor, og begge høre mig tale.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Check yes ? søgning !   Check yes ?  søgning ! - Page 2 Icon_minitime

Check yes ? søgning !
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» just check this out
» Søgning!
» Emne søgning
» Emne Søgning
» Emne søgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum