Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Relations søgning

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeSøn Feb 23, 2014 10:02 am

Godaften alle godtfolk her på siden!

Jeg er ny bruger her inde (dog ikke ny hvad angår RPG spil), og søger derfor relationer til min nyskabte karakter Alicia.
Jeg er stortset åben for hvad som helst, så hvis i har nogle ideer så bare fyr løs! Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeTirs Mar 11, 2014 1:53 am

Jeg er frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeSøn Mar 30, 2014 2:02 am

Vi kunne alle tre prøve os med en lille tråd?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeMan Mar 31, 2014 5:27 pm

Gerne Mariela og Kathrine.
Nogle ideer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeLør Apr 05, 2014 11:46 pm

Ikke på stående fod. Er der noget som alle pigerne har tilfælles?
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeMan Apr 07, 2014 8:15 pm

jeg er også frisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeMan Apr 21, 2014 3:49 am

Hvis du stadig søger vil jeg gerne emne med dig Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeTors Maj 01, 2014 9:57 am

Mariela: Altså de er vel alle sammen kvinder tænker jeg? (godt observeret, I know xD). Ellers ved jeg ikke helt... En er en vampyr, en anden en engel og en tredje et menneske. Måske prøver Mariela at suge blod fra Kathrine ufrivilligt, også vil Alicia hjælpe mennesket af god natur?

Deartháir og Lucy: Jeg er såmen også frisk! Har du nogle ideer? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeLør Maj 03, 2014 4:13 am

Mit bedste bud ville være noget med veninde? Er ikke så kreativ i dag Wink
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeLør Maj 03, 2014 6:13 pm

Jamen når de nu er Engel og Dæmon, så måske noget med de er modsætninger som alligevel går helt fint i spænd, sådan noget Jing Yang?
Eller har du nogle andre idéer?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeTirs Maj 13, 2014 5:48 pm

Lucy: Altså de er jo vidt forskellige racer. Måske kunne vi spille på noget af det?

Deartháir: Det lyder faktisk som en ret så god ide! Den kan jeg godt være med på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeOns Maj 14, 2014 6:57 am

Mm, Mariela kunne ved et uheld komme til at... køre ind i Lucy/Alicia på sin motorcykel, og den anden ville komme dumpende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeLør Maj 17, 2014 6:44 am

Tjoh hvorfor ikk? Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 10:48 pm

Lucy og Marinela: Det lyder som en fin ide Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 12:01 am

Stille mig gerne til rådighed, tjek eventuelt min søgning hvis du har lyst c:
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Relations søgning  Empty
IndlægEmne: Sv: Relations søgning    Relations søgning  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Relations søgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Søgning!
» Emne søgning! :D
» Emne søgning
» Emne Søgning
» Emne søgning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: