Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:28 am

han lo, "nej bare rolig ... jeg har jo sagt jeg er en elver" *på en måde* tilføjede han for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:35 am

hvor er hun

Fenris gik pluslig ind i noget (eller nogen) han ikke havde set
Natsu

Natsu

Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:37 am

"Hov.." mumlede Arissa forvirret og kiggede på manden der havde ramt dem.. "Fenris..?"
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:38 am

Niko kiggede overrasket på manden ... var det ikke ham varulvefyren? han lod det meste af sit slør falde, "kender du ham?" spurgte han Arissa.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:58 am

''Arissa hvad lever du med en sortelver, har du drukket'' siger han og ser overrasket
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 7:59 am

"En sortelver..?" Arissa ser forvirret op på Niko, og gisper forskrækket. Jo, hans hud var da vidst lidt mørk.. hun slap ham forskrækket og væltede.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 8:02 am

Niko greb hende inden hun ramte jorden og sukkede. Han kiggede irriteret på varulven, "nu gik det ellers lige så godt" sgde han en smule anklagende, så kiggedde han på Arissa, "slap af, det er bare mig, Nikodemus ... du ved fyren i tøjbutikken?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 4:47 pm

''sortelver selv hvis du havde gode hamsigter, brudte du vide at det ville være selvmord for dig'' siger han snærende til sortelveren''Arissa nu skal jeg følge dig hjem''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 10:35 pm

Arissa så forbløffet op på sortelveren "Nikodemus.. du må slet ikke følge mig hjem" mumlede hun strengt og slap ham da hun selv kunne stå. Hun rettede blikket imod Darren "til skovkanten?"
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeTirs Mar 27, 2012 10:38 pm

han sukkede irriteret, dumme varulv! "så ... jeg skal bare lade en varulv følge dig hjem, mens du er i den tilstand?" spurgte han frustreret, "Jeg skal nok lade være med at gå med hele vejen ..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:41 am

''hvis du så meget som overvejer at skade hende vil jeg flå rygsøjlen ud af ryggen på dig, dette er ingen trussel det er en advarsel''visker Fenris stille til Nikodemus '' i øvrig ville det være hurtigere hvis jeg bar hende''
''Arissa når vi når skoven kan du ride på min ryg tin elverbyen'' siger han til Arissa med et smil
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 6:53 am

Arissa så forvirret fra den ene til den anden "det er ok Fenris.. jeg tror ikke at Niko vil skade mig.. men han må heller ikke finde elverbyen så.."
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:00 am

"bare rolig, jeg er ikke ude på at skade hende ... og hvis du ikke har noget imod det vil jeg gerne følge dig til skovkanten, vi har jo stadig en aftale du skal overholde", det sidste var sagt henvendt til Arissa og med et svagt smil. "men det er nok ikke en helt dårlig ide at lade hende ride på dig det sidste stykke, hvis altså hun kan holde sig fast" sagde han til Darren en smule tvivlende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:14 am

''jeg kunne binde hende fast på ryggen på mig'' siger Fenris og klør sig i håret '' men uanset hvad ville jeg stadig kunne bære hende hurtigere ind du ville få hende til byen, men du kan følge til skovkanden''
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:17 am

Arissa så usikkert fra den ene til den anden "jeg kan godt gå hjem selv" mumlede hun, og synes næsten hendes ben virkede helt sikre at gå på.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:20 am

han fnøs, "virkelig? prøv at gå lige ...", han vendte sig mod varulven, "jeg burde heller ikke komme i skoven, så det er nok ikke en dårlig ide ... men måske du burde undgå at vække hendes forældre" han smilede skævt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 7:33 am

''jeg siger bare at jeg reddede hende fra en sortelver-troldmand,som jeg selvfølgelig dræbte, og som havde forbanet hende, og at jeg som den gode varulv ville føre hende i sikkerhed i hendes hjem''
Jack

Jack

Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 37
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:07 am

"tænkt at to fyre virkelig kan diskutere hvem der skal følge en elver pige hjem"spurte Jack som havde lyttet lidt med ved et hjørne "men det er da en sjov blanding en varulv, en sort elver og en fuld elver"sagde jack
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:14 am

"Meh.. Jack..?" mumlede Arissa og forsøgte at finde ham i mellem alle stemmerne.
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:16 am

Jack gik hen bag Arissa og lagde sin hånd på hendes skuldre "jeg er her"
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:17 am

en til ... "Vil du være med?" spurgte han den nytilkomne med et grin, "vi var ellers lige blevet enige om at følges til skovkanten" så vendte han sog mod Darren, "jeg tænkte nu mere, at de nok bliver lidt sure, hvis de ser hende i den tilstand ... og i sær i selskab med en varulv, og det hjælper nok ikke at nævne mig" han lo svagt
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:18 am

//skal vi sige rækkefølge: Darren, Jack, Arissa, Niko? ^^//
Jack

Jack

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:19 am

"ja hvorfor ikke?" spurte Jack og kiggede på Niko og gabte "hvorfor går vi ikke alle fire hen til skov kanten?" spurte Jack.

//ok ^^//
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:43 am

"Jeg behøver altså slet ingen hjælp, jeg har det rigtigt godt.." mumlede Arissa.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitimeOns Mar 28, 2012 8:47 am

han fnøs igen, "det har du i hvert fald ikke ... desuden ender du med et falde i søvn i en vandpyt eller under et træ .." han smilede, "jo, lad os det"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 3 Icon_minitime

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: