Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Jack

Jack


Race : varulv
Bosted : I en mellemstor lejlighed i "pænere" del af downtown
Offgame Alder : 36
Tilmeldings dato : 25/03/12
Antal indlæg : 2410

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 6:08 am

Jack skrev noget på jorden med sine klør "niko magi skjul". Jack smillte svagt
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 9:16 am

Nikodemus nikkede bifalende, "jeg er helt enig, jeg følger med, og prøver at skjule os ..." han tøvede lidt, "men jeg er ikke sikker på, hvor godt det virker, når jeg skal dække over flere end mig selv ..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 6:34 pm

''er du ikke mesteren i illusioner, men hvis du ikke kan klare det, så kan du blive her og leje menneske'' siger Fenris for at få Niko op hisset nok tik at gøre det
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeTirs Apr 03, 2012 10:03 pm

”… i må jo godt være i skoven” sagde Arissa og så dumt på dem. ”I kommer ikke med til byen anyway, jeg kom sagtens selv komme der hen.. og så længe i bare er inde i skoven..” hun skævede til Niko ”ok så længe i to bare er inde i skoven, og Niko har noget illusionsmagi så sker der ikke noget”
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:28 am

Niko sukkede tungt, de fik aldrig bragt hende hjem, hvis det blev ved sådan her. Han tog et fast tag i hendes arm og trak afsted med hende, "kom Arissa" så vendte han sig kort mod varulvene, "jeres hjælp er ikke påkrævet, jeg skal nok følge hende hjem". Han trak hende gennem en gyde og ud mod skoven. Han lagde et net af sorte, dybe skygger omkring dem og sit kraftigste slør, samtidig manipulerede han med deres opfattelse af afstand, så de ikke kunne bedømme hvor hurtigt han og Arissa gik. Han kunne allerede mærke magien tærer på sine kræfter, han ville være helt smadret når han engang kom hjem.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:30 am

Arissa fulgte fortumlet efter Niko ud i skoven.. "ingen vuffer?" spurgte hun småforvirret, men gjorde ikke noget for at stoppe op. Hun så sig lidt omkring da de nåede ud i skoven. "Tak Niko.." sagde hun med et lille smil og gav ham et kram "du kommer desværre ikke med op.. min familie ville slå dig ihjel" med et elegant spring forsvandt hun op af nogle grene og var ude af syne.

//Out//
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley


Race : Menneske
Bosted : I Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitimeMan Apr 09, 2012 8:31 am

Niko gik træt hjem gennem gaderne//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)   Alt skal prøves en gang! (Åben for alle) - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alt skal prøves en gang! (Åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» I byen //åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: The Bloody Moon-
Gå til: