Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

"Du kommer for sent."

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Natsu

Natsu

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

"Du kommer for sent." - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:37 am

Caspian sukkede tungt. "Det er heller ikke med min gode vilje.. men jeg har ikke rigtigt andre at gå til.. desuden har jeg gjort noget værre, jeg har fået en uskyldig mand fanget" han så lidt på Christopher "og penge kan ikke sammenlignes med liv.. så er det trods alt ikke værre end det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:41 am

"Det tænkte jeg nok...

Christopher sukkede også. "Nej, det er skam rigtig nok. Så har du en plan?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:42 am

Caspian så lidt på Christopher.. måske burde han have løjet, det var der intet at gøre ved nu. "Nej" sukkede han tungt "jeg ved bare jeg må ind, og på en eller anden måde få Nikolas ud der fra.. jeg kan lidt magi, men hvor nyttigt det er.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:47 am

"...ved du ikke." afsluttede Christopher spørgende.

"Måske burde første skridt så være at kigge nærmere på bygningen udefra. Se om vi kan finder huller i sikkerhedssystemet og for eventuelle kameraer. Og derefter lægger vi en passende plan. Hvordan lyder det?"

Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:50 am

"Det lyder godt.." Caspian smilede lettet. Han tænkte ikke ret godt under press.. det var sådan nogle øjeblikke der fik ham til at genoverveje sin karrierevalg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 9:59 am

"Ok. Så er det af vejen. For nu. Hvilket magi kan du?" spurgte han og håbede det ikke lød for snagende.

"Jeg vil bare vide om det kan hjælpe os at nå vores mål.."
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 01, 2012 10:15 am

"Jeg har et skjold imod psykisk magi.. og jeg kan lave lyn" sagde Caspian og så lidt på Christopher.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 2:54 am

"Hmm..."
Christopher satte albuerne op på bordet.

*Hvad kan vi gøre? Ingenting lige nu. Vi bliver nødt til at se huset først...Aha!*

"Er der ikke mulighed for at vi kan infiltrere bygningen?" spurgte han. Det var den bedste idé i verden syntes han.

Tjeneren kom over til deres bord og spurgte om de gerne ville bestille.
"Ja, nr 84. tak."

"Noget at drikke?" spurgte tjeneren. Christopher rystede på hovedet hvorefter tjeneren gav ham et mistroisk blik. Tjeneren vendte sig mod Caspian. "Og til dig?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:26 am

"en... 54" sagde Caspian og så over på Christopher "så.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:13 am

"Så gerne." sagde tjeneren og gik væk.

Christopher løftede det ene øjenbryn.
"Så...hvad?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 8:14 am

"Så.. hvordan gør vi det?" spurgte Caspian tøvende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:04 pm

"Tja..." begyndte han strækkede sig. "Det er jo din ven der er på spil. Hvordan synes du vi skal gøre det?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 7:29 am

"Jeg ved ikke hvordan vi kommer ind.." Caspian så frustreret ud "forklæde os?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 8:01 pm

"Det synes jeg. Jeg tager det at du heller ikke har været heroppe på landjorden i særlig lang tid. Så vi burde tage en udvej, der ikke kræver at vi bruger benene så meget." sagde han roligt.

Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:36 pm

"Ja.. det er nok ikke en helt dårlig ide" sagde Caspian og så ned på sine ben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 08, 2012 9:39 am

Christopher grinede lidt. "Ja ikke?", spurgte han entusiastisk, stolt af sin idé med smilebånd trukket.
Han rettede sig opp på stolen. "Så; hvornår gør vi det?" spurgte han.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeTirs Jun 19, 2012 9:16 am

"Så snart som muligt.. men i aften er måske lidt at presse den.. i morgen aften?" spurgte Caspian og så lidt på Christopher "hvad skal vi klæde os ud som?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 12:53 am

"Øhm..." begyndte han usikkert. "Jeg er ikke helt sikker på hvordan menneskeverdenen fungerer...De har vel vagter ikke, og de vagter har vel tøj, I guess?"
Han smilede skævt og rynkede brynene.
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:24 am

"vagt uniformer, genialt! Han er sikkert for fin til at genkende deres ansigter anyway!" sagde Caspian nu fyldt med forventning.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeOns Jun 20, 2012 8:56 pm

"Genialt!" echoede Christopher. "Skidegodt! Det gør vi!...Men fortæl mig, ham vi skal redde, hvordan er han?"
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 1:57 am

"En flink fyr, lidt paranoid.." sagde Caspian og smilede skævt.. "men med god grund.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 7:32 am

"Ah." sukkede han. *Det var da lidt deprimrerende*

//Skal vi ikke skynde os så Niko ikke bliver muggen af at vente på os?//
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 8:40 am

//Jo.. skal vi ikke bare skippe til at de står foran huset i forklædning, og så lade Niko joine??//

"Men jeg tror han er en hel fin fyr.. men dem han har stolet på har forrådt ham så.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeTors Jun 21, 2012 10:08 pm

//Jo. Lade os lige gøre det.//
Natsu

Natsu

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitimeFre Jun 22, 2012 9:49 am

//Nyt emne eller bare videre her?//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: "Du kommer for sent."   "Du kommer for sent." - Page 2 Icon_minitime

"Du kommer for sent."
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Genki hvem kommer?
» Kommer du mon? - Anna Rose
» Endelig kommer Jeg til at møde dig!x3 // William
» isoleret elver kommer til byen for første gang //alle er velkomne//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Den rige del af byen) :: Red lobster-