Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid?
Forfatter Besked Gæst Gæst
Emne: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 3:12 am Hej
ja vil gerne emne xD "No kidding" Men har ingen krav
Bare det bliver sjovt xD nogen der har tid og lyst
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 5:51 am Gabriel Samantha vil gerne havde en dans med dig
hvis du har lyst selvfølgelig ^^
dog har jeg et lille spørgsmål ^^
har du nogle tanker om hvor? eller skal jeg give indput?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 5:55 am Tro ikke min karakter kan danse Oo sorry ville ellers rigtig gerne emne
kan vi ikke lave noget andet?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:58 am Vi kan godt emne, hvis du har lyst.
Min egen karakter er relativ ny i byen, så tror vi ville kunne have en masse at snakke om. Min karakter sørger lige nu arbejde for en privat person, så hvis din karakter fx ville have noget gjort ved sin lejlighed eller lignede, så kunne vi mødes på den måde. Min karakter laver en masse kreativt og kunsterisk arbejde.
https://aterswell.danskforum.net/t274-sger-arbejde#12748 Hvis du har andre idéer, eller gerne vil vide noget mere, så send mig endelig en besked
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 7:24 am Kunne vi godt
nogen maleriger af biler ville være sejt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 7:53 am Vil du så oprette emnet, eftersom det nok kommer til at forgå på din bolig
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 7:58 am Ja.. åh kan din karakter komme til elver byen uden problemer?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:00 am Ja, han har mange transportmuligheder, så det er intet problem overhoved. Han er 3/4 elver, så han er også velkommen, og faktisk også lidt kendt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:01 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:13 am Done
Vil stadigvæk emne med dig Gabrial
Natsu
Race : MenneskeBosted : DowntownOffgame Alder : 30Tilmeldings dato : 24/03/12Antal indlæg : 4811 Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:14 am
Synes godt om Synes ikke godt om
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:15 am mente dans som et emne xD
ikke at vi skulle danse
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:16 am Okay
kan i så ikke lave :S er vist ikke rart god til det.
Natsu
Race : MenneskeBosted : DowntownOffgame Alder : 30Tilmeldings dato : 24/03/12Antal indlæg : 4811 Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:20 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:22 am
Natsu
Race : MenneskeBosted : DowntownOffgame Alder : 30Tilmeldings dato : 24/03/12Antal indlæg : 4811 Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:25 am ok xD du har ingen ønske om sted? Jeg skal bare lave et tilfældigt emne
??
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:28 am Ja
Natsu
Race : MenneskeBosted : DowntownOffgame Alder : 30Tilmeldings dato : 24/03/12Antal indlæg : 4811 Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:28 am ok
linker om lidt
Natsu
Race : MenneskeBosted : DowntownOffgame Alder : 30Tilmeldings dato : 24/03/12Antal indlæg : 4811 Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 8:31 am
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:21 pm Gabrial ville du også lave et
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:31 pm hmmm hvor skulle det være? XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:32 pm Lige hvor du vil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:52 pm hmmmmm.... hvad med stranden?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 6:55 pm Vil gerne emne med dig :3 mangler du noget nyt tøj?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid? Ons Maj 30, 2012 7:07 pm Ja det kunne være fedt at få nyt tøj :O Kan du lave sådan noget.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid?
Glad Elver knægt vil gerne emne :D nogen der har tid?