Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Nat i byen - Anna Rose

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 8:57 am

Hun rystede og så på ham, bakkede mod døren "Jeg... tro det bedst jeg går...." ville han nu spørger omkring hende... eller troet han bare hun var skør... han virkede selv skør... hun var bange og forvirret.
Tilbage til toppen Go down
Tinsley

Tinsley

Race : Menneske
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 18/03/12
Antal indlæg : 4562

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:03 am

"og hvad så, er der folk gemt du kan kontakte?" spurgte han, han følte en mærkelig blanding af frygt, vrede og ærgelse, han burde have vidst bedre end at følge med hende.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:05 am

"Hvad mender du? Hvem skulle jeg kontakte" Hun rystede og fik tåre i øjne.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:08 am

Græd hun? måsle havde han taget fejl ... det kunne jo tænkes at den slags var normalt her? Han rystede forvirret på hovedet, "lad vær med at lade som om du ikke ved det! nu har du fundet mig, er dit job så ikke gjort?" spurgte han agressivt, men en smule forvirret nu.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:10 am

Tårene trillede ned af hendes kinder "JEG PRØVEDE BARE AT VÆRE VENLIG, JEG HAR SELV PRØVET AT BO ET LILLE STED OG IKKE FOR NOK AFVIDE SIDEN JEG STAK VÆK FRA MIN BY SÅ UNDSKYLD JEG VAR VENLIG" hun løb ud af døren men hun hulkede og løb ned ad gaden.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:13 am

Han så chokeret efter hende, var det et trick for at få ham til at følge efter? hvis det ikke var, så ville det være hjerteløst af ham at lade hende løbe sådan, men hvis det var ... Han bandede dæmpet og løb ud på gaden efter hende, "Vent!" råbte han, "Stop, det var ikke min mening at virke utaknemmelig" fortsatte han en smule usikkert, hvad nu hvis det var en fælde?
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:14 am

Anna Rose stoppede og så mod ham med tårene løbene ned af hendes kinder, hendes hænderr var knytted og hun rystede voldsomt.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:34 am

"prøv og hør ... hvis du ikke er her efter mig, hvorfor har du så den bog?" spurgte han parrat til at flygte, hvis hun skulle vise tegn på at tilkalde andre.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:36 am

"Jeg...studere...." hun åbnede sin taske og vidste hun havde 4 andre børger "Jeg mødte... en fra havet her den anden dag og ville læse op på den slags..." hun så ned.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:39 am

"mødte en fra havet?" hvem kunne hun have mødt? havde vagterne sendt nogen efter ham? eller måske var det Caspian .. eller også løj hun ..
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:40 am

Hun så ned "Bare glem det... bare glem mig..." hun gik ned af gaden mens tårene stadigvæk trillede.
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:43 am

Han kiggede undrende efter hende, "hør .. jeg ville ikke" men så stoppede han, måske var det det bedste for alle, hvis hun bare gik.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:44 am

Hun stoppede og så på ham og smilte "Hvis du vil snakke en dag, så det her mit nummer" hun tog et kort op og gav ham det "JEg abejder på hospitalet"
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:50 am

Han så efter hende ... nummer? til hvad? nå, det måtte han finde ud af en anden gang ... Han nikkede og begyndte at gå hjemad.
Anna Rose

Anna Rose

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:51 am

Anna Rose gik også hjem af.
//Out?//
Tinsley

Tinsley

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitimeOns Jun 06, 2012 9:53 am

//tror ikke der er så meget mere spil xD//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Nat i byen - Anna Rose   Nat i byen - Anna Rose - Page 4 Icon_minitime

Nat i byen - Anna Rose
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» is - anna rose
» Arbejde - Anna Rose
» Welcome Anna Rose
» En lille sol - Anna Rose
» the night //Anna Rose//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum