Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Et tilfældigt møde? //Anna rose//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 5:26 am

T: kl 15
V: varmt men luften er kold
O: personer
P: blå bluse et par shorts og højhælede sko

Arei kig gennem gaden, der var mennesker men det var ikke så mange. Det var første gang hun var blandt nogle som havede faste ben, det var sjovt af se hvordam de gik Arei prøvede af gå som de andre, men det kig ikke som hun havede regnet med. Hun smilte til en der kom forbi, men ikke for af være høflig det var fordi at ham smilede til hende, sikkert begrund af hendes tåbelige gå gang, men til sidst kig det faktisk ret godt.
Hun kig hen til en sten og satte sig *det er hårdt af gå,hvordan kan mennesker bare gå uden at få ondt* Arei masseret hendes ankel *Av, av, av* det gjord ondt men hun bed smerten i sig.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 5:32 am

Anna Rose gik ned af gaden mens hun læste en bog, hun holde øje med hvor hun gik, dette var noget hun havde lært som lille, og hun undgik folk rart nemt, hun havde sine jeans på og en hvid trøje og gik i sandaler. Anna Rose stoppede op da hun så en kvinde side på en bænk og holde sig om ankel, var hun kommet til skade? Anna Rose gik stille hen til kvinden "Er du okay" spurgte hun forsigtigt, havde hun forvredt anklen på de høje hæle?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:09 am

Arie kiggede forskrækked op da en pige hun om hun var okay "ja, ja, jeg fik bare lidt ondt i foden af få så meget" hun smilede op til hende og kiggede så ned på sin ankel igen det gjod stadig ondt i anklen, men ikke så ondt før "jeg hedder Arei" hun vinkede til pigen "hvad hedder du?"
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:18 am

Pigen knælede og tog hænderne på hendes ankel "Jeg hedder Anna Rose", hun tjekkede stille om det var noget galt med hendes ankel, man kunne aldrig være for sikker, "du burde nok ikke gå i højhæle hvis du få tit ondt i anklen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:29 am

Arei grinte lidt da kilede da hun rørte hendes ankel "jeg tror ikke det er derfor, jeg er bare ikke så van til af gå så langt hun smilte og kiggede op på pigen "jeg tror ikke jeg fik fat i dit navn" hun smilte

//må Saria joine eller skl vi lave et g få hende med//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:32 am

// alle må joine for min skyld Razz//

Hun kiggede op "Jeg hedder Anna Rose" gentog hun "Og hvis du ikke er van til at gå er høj hæle en dårlig ide" hun så på hendes ankel igen for at tjekke hun ikke havde forstrukket den eller noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:36 am

//ok hun joiner om lidt//

Arei kiggede på Anna "hej Anna... det er ikke det jeg mener, jeg mener af jeg ikke er van til af gå i det hele taget" hun smilte "hvad laver du egentlig altså med min ankel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:37 am

// Hmm.. Er der nogle rækkefølge? :3 //
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:39 am

//Ja xD men bar hop ind//

Anna Rose smilte og hendes øjne lyste en gang og smerten i kvindes ankler forsvandt næsten fuldstændig "Hvorfor går du ikke så meget?" spurgte hun tøvene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:44 am

Arei sænkede blikket væk fra Annas øjne "Det... det er fordi jeg er fra havet altså fra havfolket" hun kiggede tøvede lidt, men kiggede så op på Anna og lavede et skævt smil men tøvende smil. Hun ømede sig lidt over sin ankel.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 6:47 am

//Du kan hoppe ind nu :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 7:31 am

// undskyld xD //
Pigen bevæger sig besværligt ned af gaden. Hun snubler lidt, det er klart hun ikke er vandt til menneske skikkelse, hun kigger flovt op og håber ingen så det. Hun går videre med et lille bitte smil dukker op på læberne da hun forsigtigt går videre
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 7:39 am

Anna Rose så op da hun så en næste snuble *Sover alles føder eller hvad?* så hørte hun hvad kvinden hun sad ved sagde og kiggede op på hende "Mender du som en havfrue?" sagde hun spændt og et lys tændte i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 7:44 am

Arei kiggede op på hende og smilte "ja... Det er ret irriterende når man ikke kan gå ordentligt og man får ondt i foden" hun kiggede der hen hvor Anna havede set hen og så en pige der var ved af snuble hun grinte lidt "eller falde over sig selv" hun kiggede på Anna igen og smilte (igen)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 8:16 am

*Nogle så dig..* hun kigger ned i jorden, hun kigger hvor hun går og er ekstremt forsigtig mens hun vakler videre. Hendes øjne er hemmeligheds fulde men dog kan næsten ingen se dem. Hun går flovt videre og skæver kort til to personer. En pige og ... Ja en anden pige?
Hun kigger forsigtigt p.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 8:18 am

Hun smilte "Ej hvor vildt at jeg møder en som dig" hun satte sig ved siden af hende og smilte stort "Hvad laver du heroppe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 9:09 am

Arei smilte "det er faktisk min første gang jeg er her oppe, jeg er på en sådan en slags turisttur" hun grinte og kiggede da Anna satte sig ned "bor du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Maj 26, 2012 9:21 pm

Hun skal til at passere da deres samtale fanger hendes ører. Hun lader som om bukker sig ned efter noget. Dog lidt klodset. Hendes øjne er bevidst på jorden, mens hun lytter til deres samtale.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeLør Jun 02, 2012 7:28 am

Hun smilte "Ej hvor vildt, jeg har læst lidt om jer" hun rodet i sin taske efter en bog "Det dårligt at røre vand ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 3:42 am

//vil gerne join i sigde bare til når det er min tur så//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 6:16 am

//Jeg tro den her er død Razz Sorry men vi kan emne et andet sted//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:03 am

//ok laver du//
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitimeOns Jun 27, 2012 7:17 am

//Jeg skriver en besked//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et tilfældigt møde? //Anna rose// Empty
IndlægEmne: Sv: Et tilfældigt møde? //Anna rose//   Et tilfældigt møde? //Anna rose// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et tilfældigt møde? //Anna rose//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» et tilfældigt møde - Rexana
» et tilfældigt møde //lana
» Et tilfældigt møde? ~ Caroline
» is - anna rose
» av...//anna rose/7

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: