Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sne? //Åben for alle//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:17 pm

Anna Rose krammede hende med et smil "jeg syndes det er sjovt når mine venner er skræmmene nogen gange, blev bare overasket over du har blod hjemme hos dig, men det giver mere mening nu" sagde hun mens hun smilte varmt til hende og så hende i øjne og strøg hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:19 pm

Safre krammede igen. "Hvor er du dog nuttet og dejlig. Er der ikke noget jeg kan gøre for dig? Hjælpe dig med at læse op eller noget?" Safres varme smil var kommet tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:21 pm

Hun smilte glad "Jeg læser fint for mig selv, det eneste problem jeg har er jeg ikke har et job og jeg bor downtown i et meget dårligt hotel" hun sukkede og gned sin ryg der stadigvæk gjorder ondt efter den hårde seng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:39 pm

Safre smilede varmt. "Det skulle du bare have sagt!" Safre hev Anna op af trapperne og stoppede på etagen ovenover. "Ser du jeg ejer hele huset for mig selv, men jeg bruger ikke det hele. Så du må godt låne et værelse."
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:42 pm

Hun smilte glad "Tusen tak Rose" hun krammede hende med et smil "men jeg skal så først få alle mine ting flytted ud af hotelet og vente på ugen er færdig før jeg kan flytte ud men hvis jeg virkelig må bo her kan jeg begynde at flytte mine ting her over" hun så rundt på etagen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:54 pm

"Det kan godt være at der kommer til at bo andre, men du kan da bruge de her to værelser på denne etage, og hvis jeg må bruge dig som pakæsel engang imellem er der ingen husleje, Jeg beder dig nok også om at gøre rent engang imellem." Sagde Safre venligt, varm men bestemt. *jeg har jo så meget plads der kan jo bo mindes 2 mere^^*
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 8:58 pm

Hun krammede hende "Tusen tak Rose..... Hvad mende du med pakæsel" spurgte Anna lidt usikker og så på hende og bid sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:02 pm

Safre smilede drilsk. "Når jeg skal købe stof og sådan noget, men bare roligt det er ikke så hårdt, kun lidt." Safre nussede Anna's kind nænsomt.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:05 pm

Hun smilte glad "Det kan jeg godt klare" hun gned sin kind og rødmede og så ned. ingen havdet nussed hendes kind i noget tid og hun var ikke van til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:15 pm

"Men lad os drikke te igen." Sagde Safre venligt og begynde at gå ned igen. Hun stod og ventede lidt på Anna. *Yay endelig en der kan holde mig ved selvskab*
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:18 pm

Anna Rose gik stille ned med Rose og smilte glad "Hvor gammel er du endelig" spurgte hun nysgarit mens hun fulgte med Rose
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:49 pm

Safre smilede venligt, "Ikke så gammel små 300 år. hvad med dig selv?" spurgte Safre venligt og drak lidt te.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:58 pm

"17 år....." hun sukkede stille og tog en tår af sine gen te, hun syndes det var sært at alle hun havde mødt i denne by ville nog leve længere end hende selvom hun var så ung.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:21 pm

Safre smilede varmt og studerede Anna. "Fortæl noget mere om dig selv dejlige Anna Rose" sagde Safre varmt tog endnu en tår af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:23 pm

Anna Rose så på hende "hvad er der at fortælle" Anna rose lagde oved på skrå og kunne ikke selv lige finde på noget intresant at sige om sig selv, hun kunne ikke lig at tale om hendes barndom og rasten af hendes fortid var rart kedeligt så hun vidste virkelig ikke hvad hun skulle sige, sin personlighed? hun vidste ikke engang selv helt sikkert hvilken slags person hun var da hun aldrig rigtig kunne kigge på sig selv rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:51 pm

"Bare hvem er du, hvor kommer du fra, hvorfor magi? Hvorfor Aterswell?" spurgte Safre venligt og så mildt på Anna og tog en tår mere.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 10:55 pm

Hun så ned "Jeg... kommer fra en lille by langt væk fra. Jeg har kunne magi lige siden jeg var lille og begynte at læse op på det da jeg var 4 og trænede det med mentor da jeg var 8" hun tog en tår og så på hende "Jeg flyttede her til da jeg hørte da var mange magiske væsner i den her by og ville se til det" hun smilte stille "Og jeg kan se jeg har fundet et par stykker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:06 pm

Safre smilede venligt. "magiske væsner. Ja det tør siges! Her vrimler med det" Safre begynde at grine.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:08 pm

Hun smilte glad "Så hvad med dig, hvad er din historie" hun tog en tår af sin te og smilte, prøvet at vende emnet over på rose i stenden for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:14 pm

"Tja jeg er et misfoster af en elver, forvist til menneskernes verden fordi jeg har begået nogle slemme slemme forbrydelser" Safre så ned. "Men lad os ikke snakke om det, hvad vil du gerne have på dit værelse?" spurgte Safre muntert og var klar med notesblok og blyant.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:24 pm

Hun bid sig i læben og hørte så hendes spørgsmål "Jo bare en seng ville være fint hvis jeg må låne køknet og badeværlset" hun smilte stille og tænkte sig om "ja bare en seng, har de ting jeg skal bruge i mine kuferter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:29 pm

"men hvis du skulle lave dit drømmeværelse? Beskriv det!" spurgte Safre meget ivrigt. *jeg har jo nok med ting, så hvorfor ikke glæde, jeg holder så meget af at indrette og penge har jeg nok af*
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 11:36 pm

Hun tænkte sig om "En dobbel seng og bog reoler, et tv og et skrive bord, en sofa og en sække stol et gulvtæppe på gulvet, vindus karm med planter i, et spejl og en gaderobe til sko og tøj, en skuffe under sengen til personlige ting. og et sted man måske kan slå bene op når man læser" hun rødmede og smilte lidt "Men jeg har penge selv så kan godt købe tingene selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 3:15 am

Safre skrev hurtigt ned imens Anna talte. "Tja vi får af se" Safre smilede venligt og begynde at tegne.
Tilbage til toppen Go down
Anna Rose

Anna Rose


Race : Meneske
Bosted : På stranden i et hus.
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitimeLør Maj 12, 2012 3:43 am

Hun smilte sødt "Du virkelig sød Rose" Hun tog koppen op til sine læber "Har du en kæreste" hun tog en tår.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sne? //Åben for alle// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Sne? //Åben for alle//   Sne? //Åben for alle// - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sne? //Åben for alle//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//
» Musik aften //Åben for alle//
» Islandia's verden er åben for alle.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: