Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Safre's systue /åben for alle/

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 8:41 am


Årstid : efterår
Dag : tirsdag
Vejr : overskyet, trækker op til torden.
Sted : Centrum
Tid : 20:18
Omgivelser : Butikken lægger ud til en befolket vej nær parken. butikken er hyggeligt indrettet med bløde stole og fine borde. Der er masser billeder på væggene og på bordende ligger mode magasiner og bøger med stof prøver. I vinduet står et par giner med fint tøj på. I lokalet står flere giner med halv-færdige projekter. En symaskine står i hjørnet lige ved en lukket dør. Der hænger gardiner i den ende symaskinen står. Man kan trække gardinerne for og afskærme den bageste del af lokalet. Et ensomt spejl på hjul står ved et af borene og en kurv med stof ruller står ved indgangen til butikken.

Safre sider i en af stolende som hun har rykket ud så hun kan se på folkene der går udenfor. Hun sidder og strikker noget der mest af alt liner et sjal. "mon ikke der snart kommer nogle bestillinger" siger hun stille til sig selv og ser trist ud på folkende der skynder sig forbi.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 8:46 am

Arissa kom spadserende en køligt aften, og var endnu engang kun iklædt sine sorte t-shirt og sine blå cowboy bukser. Det kunne ikke blive ved sådan her, i aften måtte hun finde noget andet tøj at få på. Hun så opgivende rundt i byen.. hun havde aldrig været særlig god til det med at kende de forskellige menneskebutikker fra hinanden.
Hun stoppede op ved en lille butik.. hun så igennem ruden at der sad en ung kvinde og syede.. ikke nok med det, noget andet ved kvinden interesserede hende. Hun var smuk på en anden måde en menneskene.. det var kun et gæt, men hun kunne lige så vel have siddet oppe i elverbyen og været i gang.
*En elver i byen? Ej det må jeg lige undersøge..* tænkte hun med et smil og åbnede forsigtigt døren ind til forretningen ”Hallo..?” spurgte hun tøvende ”er her åben?”


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 8:54 am

Safre stopper øjeblikketligt, ser på Arissa og rejser sig hurtigt op. "Jamen velkommen til, De ser lidt forfrosen ud, vil De have en kop te?" *sådan en elegant pige trænger til elegante klæder*
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 8:59 am

Arissa blev overrasket over den varme velkomst. Det var vidst første gang hun var blevet budt på te i en forretning.. hun kunne lide det! ”Jo tak, det ville være rart” sagde hun og smilede stort til hende.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 9:05 am

"øm bare sæt Dem godt tilrette så laver jeg te, Det tager lidt tid så De er velkommen til at kigge dem omkring og gøre det Dem behageligt, Det er længe siden jeg har haft besøgende, så undskyld min glæde" Safre bukker kort og åbner den lukkede dør og man kan tydelig høre at hun går op af nogle trapper.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 11:04 am

Arissa så lidt efter hende, og kiggede sig så omkring i butikken. Hun kunne allerede lide kvinden.. hun virkede venlig og som en glas person. Hun ville gøre sit bedste for at købe noget her inde, og for hvad hun umeldbart kunne se, ville det heller ikke blive en udfordring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeMan Apr 16, 2012 7:03 pm

Safre sætter elkedlen igang med sin magi, finder en te-kande frem og to te-kopper. Hun kigger i et skab og finder noget te frem. Elkedlen begynder at larme,
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 4:18 am

Ulrik kommer gående ned af gaden i ført sine arbejdes tøj og så han han en taske over skulderne. Han kigger efter et sted hvor han kan få syet et nyt forklæde til når han står i smedjen, og så skal han også hvad noget andet lavet ny når han nu er ved en skrædder.
Han går i noget tid før han finde en butik der kunne line et sted hvor at man kan få syet ting på bestelining. Han går ind i butikken og kigger sig rundt for at se om han kan finde personer der ejer/arbejder i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeTirs Apr 17, 2012 6:26 am

Arissa satte sig ned og ventede spændt. Hun havde helt sikkert tænkt sig at finde ud af om kvinden var elver!.. hun så overrasket over på døren da den gik op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 12:08 am

Safre får lavet te og kommer ned af trappen med en kande te og te kopper. Hun bliver meget improneret over at der nu er to gæster i hendes butik. "Så er der Te frøken. Vil De også have en kop med hr.?"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 1:20 am

"ja tak det vil jeg godt", Ulrik trak vært dybt med næse han ville se om han kunne lugte hvad der var i teen. Det var ikke kun teen han fik færden af det var også noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 5:40 am

Arissa så lidt vurderene på Ulrik.. prøvede at huske om hun havde set ham før men.. nej... så så hun på kvinden der kom ned med te.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 11:06 pm

Safre sætter tekanden ned på et ledigt bor og ser på sine gæster."bruger I noget i teen så henter jeg det med det samme"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 11:50 pm

"Nej tak, jeg bruger ikke noget." Ulrik satte sig ned ved på en stol og satte taske ved siden af stolen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeOns Apr 18, 2012 11:51 pm

Arissa følte sig lidt splittet.. hun ville helst ikke virke uhøflig men.. "uhm, mælk og sukker.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 12:54 am

"Helt i orden, jeg er tilbage om lidt. Kig jer endelig rundt omkring" Safre forlader rummet og går op af en trappe, ind i køkkenet og finder en lille skål sukker frem, hvis man har den mindste forstand på elver kan man hurtigt se at skålen er lavet af elvere. Safre kigger i køleskabet og finder mælken frem og hælder lidt op i en flaske i samme serie med skålen.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeTors Apr 19, 2012 8:21 pm

Ulrik kigge sig om i butikken. Han kunne se at det var noget godt håndværk der blive lavet her i butikken.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:05 am

Arissa kiggede lidt på Ulrik.. "Hey" sagde hun og smilede.. "mit navn er Arissa, hvad skal du købe?"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 6:30 am

"Hej jeg hedder Ulrik, og jeg skal hvad mig et nyt jakkesæt, og så skal jeg høre om hun kan lave en af de her" Ulrik trak et læder forklæder op af sin taske "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 8:29 pm

Safre kommer ned med mælken og sukkeren. "Hvad kan jeg så gøre for jer og må jeg bede om jeres navne? Mit navn er Rose det er mig en ære at I er kommet ind i netop min butik^^" Hun smiler mildt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 11:36 pm

"Mit navn er Arissa" sagde Arissa og smilede stort til hende.. hun så overrasket på skålen, den var i hvert fald elverlavet!
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeFre Apr 20, 2012 11:49 pm

"mit navn er Ulrik", han kun ikke kende det hånd værk skålen var lavet i, men det lingen ikke noget han havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 7:55 pm

Rækker sukkerskålen og mælkekanden til Arissa, bliker kort til hende, sætter sig derefter i en stol med en notesblok og blyant. "Håber ikke I har noget imod hinandens selvskab, men sig frem, hvad kan jeg gøre for jer?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 8:28 pm

Arissa takker og tager imod tingene.. hun begynder at lave sin te til. "Nej overhovedet ikke" hun smilede kort til Ulrik "hvilke ting laver du?"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitimeLør Apr 21, 2012 9:34 pm

"Jeg har min egen lille butik, hvor at jeg sælger våben og ting som jeg har smede mig. Hvad med dig?" han kigge over mod Arissa.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Safre's systue /åben for alle/ Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Safre's systue /åben for alle/
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Being new. (Åben for alle.)
» Sne? //Åben for alle//
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//
» Musik aften //Åben for alle//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: