Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Safre's systue /åben for alle/

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 8:18 am

Safre kigger på dem og skitsere en kjole til Arissa. "Så Ulrik dit tøj skal være brændsikkert men stadigt fleksibelt, kunne jeg forestille mig?"
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeSøn Apr 22, 2012 10:40 am

"Bor hjemme" sagde Arissa henkastet til Ulrik og prøvede at få et godt glimt af hvad Safre var ved at tegne.
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:55 am

"ja, men det er kun det jeg skal bruge når jeg står i smedjen." Han viste ham det læder forklæde han havde vis til Arissa. "Og så skal jeg havde lavet mig et nyt jakkesæt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 6:18 pm

"har de nogle ideer til hvordan jakkesættet skal se ud?" Safre rækker Ulrik en lille bog med forskellige jakkesæt i. "så De kan få nogle idér"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeMan Apr 23, 2012 7:00 pm

Ulrik tog bogen, "nej jeg har ikke nogen enlige ide om hvordan det skal se ud." Ulrik gave sige til at kigge i bogen.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 6:51 am

Arissa kiggede nysgerrig med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:15 am

"Det var et lædderforklæde ik?" Safre kigger nøje på ulrik og køre så blikket over på Arissa. "Og hvad kan jeg gøre for dem unge frøken?"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 7:00 pm

"Jo det var det, og så tror jeg godt at jeg vil havde et jakke sæt der se sådan der ud." Han vente bogen om så hun kunne se havde han page på, det var et helt sort jakke sæt, hvor der var en hvid skjorte og en sort vest og rødt slips.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 8:40 pm

"Så gerne" Safre lage blokken fra sig og rejste sig for at hente et målebånd. "Kan jeg bede Dem om at rejse sig sir Ulrik så jeg kan tage mål"
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 6:43 am

Ulrik så underligt på Safre og så rejst han sig op fra stolen. "Du behøves ikke at kalde mig sir."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 5:44 pm

Sebastian Gik stille og roligt mens han kiggede op mod de sorte torden skyer, han sukked lidt, mens han spasseret rundt lidt på må og få, da han stoppede op ude foran en butik han ikke haved set før. han vændte hoved på skrå og gloede igennem ruden, mens han klæede sig i håret, Hans Lilla røde øjne glitsede lidt da han endelig opdaget at det var en systue. Han kiggede ned af sig selv og så på sin ødelagte jakke. huller her og der, men den jakke var nu også over 20 år gammel. en fin stor trench coat lindene jakke. Han tøvede lidt før han gik ind i butikken. Han gav kort et kig på de tre personer der var der før han spurgte "hvem her kan lave min jakke?" han så på den dame som var ved at tage mål af mannen mens han vente sit hoved på skå, da han gjore det her kunne man se håndtaget på et sværd han haved på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 7:55 pm

Safre så kort over imod den nyankommende. "Jeg kan sagtens lave den. Bare tag plads så skal jeg være der om lidt." Safre Fortsatte med at tage mål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 11:34 pm

Sebastian nikkede lidt og kiggede sig om kring før han gik over til en stol hvor han tog sin jakke af og lage den på stolen, hvor efter han satte sig ned. han gav et lille suk fra sig, mens han blev ved med at stire over på de andre der var i rummet. der efter rundt i lokalet.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 10:30 pm

Arissa så nysgerrigt på den nyankomne.. igen mærkede hun en underlig fornemmelse indeni, som om hun burde passe på. "Hej" hilse hun og vinkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:03 pm

Safre blev færdig med at tage mål. "Jeg kan lave jakkesættet og forklædet til om 18 dage" Safre kastede et hurtigt blik på Sebastians jakke. "sir deres jakke er håbløs, jeg kan godt lappe den, men det vil ikke blive kønt."
Tilbage til toppen Go down
Ulrik

Ulrik


Race : Varulv
Bosted : Et sted i centrum.
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 153

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeOns Maj 09, 2012 11:08 pm

"hvor meget kommer det til at koste?", Ulrik kigge over mod den ny ankommende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeFre Maj 11, 2012 9:14 am

Sebastian så rundt og hørte en sige hej han smelte vente sig rundt og gav et lille vink igen. mens han så over på arissa så over på Safe, hvor han nikkede. "uhh hey.." han smilte lidt usikkert på den ene mens han så over på sadre der sagde at hans jakke var håbløs, han kiggede ned af sin jakke og sukked. "uhh.. han du så lave mig en ny trenchcoat? samme still bare bedre?" han så på Safre med sine lilla røde øjne mens han smilte så sødt.
Tilbage til toppen Go down
Natsu

Natsu


Race : Menneske
Bosted : Downtown
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 24/03/12
Antal indlæg : 4811

Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 7:35 am

Arissa rejste sig og bukkede kort. "Jeg bliver nød til at gå nu, beklager.." hun smilede til dem alle og forlod systuen //out Smile//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 8:18 am

Safre sukkede opgivende og kiggede efter Arissa. "Jeg kan sagtens lave en ny og jakkesættet kommer nok til at ligge på de 200 men jeg har ikke nogle faste priser, plejer at lade kunden afgøre det inden for nogle rimeligekrav." sagde Safre varmt og venligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Safre's systue /åben for alle/   Safre's systue /åben for alle/ - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Safre's systue /åben for alle/
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sne? //Åben for alle//
» Being new. (Åben for alle.)
» Café De Oke' (åben for alle)
» I byen //åben for alle//
» Open by night ~Åben for alle.~

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: