Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 An Angel With Depression (Åben for alle)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeFre Okt 09, 2015 11:34 pm

Tøj: Sort kjole og hat med blonde skærf
Tid: Aften.
Sted: Kirken
Vejr: Tusmørke og skydækket himmel.
Omgivelser: Kirke rummet, der er menneske tomt.

Til begravelser kunne Angeles mærke depressionens klamme hånds faste tag om hendes lyse sjæl tydeligere end noget andet. Hun sad bagers i kirken, lyden af hendes gråd lød halv kvalt gennem det store tomme rum. Hun var alene. Endnu en gang måtte hun tage til en begravelse, endnu en gang havde hun mistet en der havde stået hende nær. Hun hendes hænder knugede om kjole kanten  og små tåre falde på det sorte blonde stof. Hun vidste godt af fok havde lagt mærke til hende, en ung pige der sad bagers til en 86’årigs begravelse, hun passede ikke ind, ikke efter deres tankegang. Selv da hun havde vist ham den sidste ære og givet ham rosen med sedlen der lød ” 1949” havde folk set på hende som om de undrede sig over hvad hun lavede dér, ingen af dem ville kunne forstå det, ikke en gang hvis de prøvede. Ingen af de menneskelige sørgende ville komme frem til at Angeles og deres afdøde kære, havde været forelskede til bage i 50’erne, det var hun jo ikke gammel nok til! Hun sukkede og tørrede tårerne væk. Det var i tider som denne at hun måtte minde sig selv om lyset for enden af tunnelen, for hun kunne ikke længere se det.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTors Okt 22, 2015 6:05 am

outfit

En mørk skikkelse tonede sig svagt frem, og trådte ud af en lille skygge bagerst fra kirken, og sjovt nok, var det som om skyggen ikke ville forlade skikkelsens hoved, "bliver du virkelig aldrig træt af dette?" spurte stemmen lettere hæst til den ungt udsenet pige, det var en dyb stemme, som lydende kunne tilhøre en ældre mand, men skikkelsen som kom ud af skyggen, og hvis hoved nu ikke længere var indhyllet, han lagde en hånd på Englens skulder, og gav den et svagt klem imens han kiggede ud igennem kirken
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTirs Okt 27, 2015 12:28 am

Angeles så ikke op, hun kendte stemmen og det var ikke nyt for hende at støde på ham her og der. ”Der er ikke muligt for mig at leve uden at blive knyttet til folk, Deartháir.” mumlede hun trist. Hun vidste at hun burde tage afstand til mennesker, det var ikke godt for hende at bære på så meget sorg, men hun kunne ganske enkelt ikke får sig selv til det. ”Jeg ved godt at det ikke er godt for mig, men hvad er alternativet? At lukke en hel verden ude?” den form for tanker var altid tættere på hende når hun var trist eller sørgede og det skræmte hende
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTors Okt 29, 2015 9:52 pm

Dæmonen rystede lettere eftertænksomt på hovedet, "nej lad være med at lukke verden ude, selv om det betyder man ikke er bundet til noget eller nogle, vil noget af der eneste man føler stadig være tristheden og sorgen, da man ikke har nogle at dele eventuelle bekymringer med" sagde Deartháir og sætte sig ned ved siden af Angeles, og lagde en trøstende arm over hendes skuldre, "den vej har jeg selv været nede af for mange, mange år siden, og jeg vil ikke foreslår andre at følge den, men pas på hvem man binder sig til, og altid at være parat til at give slip, dette har selv jeg været ude for et par gange eller ti de seneste hundrede år"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 4:59 am

Hun sukkede og lænede sig lidt ind mod ham, hun var træt af alt det her. Måske skulle hun gøre som hun plejede når hun var ked af det, tage tilbage til London, besøge hendes familie? Eller måske skulle hun bare låse sig inde på sit værelse og lytte til triste sange... "Nogen gange ville jeg give hvad som helst for at være blevet født som et almindeligt menneske." ordene slap ud uden at hun tænkte over det, men hun fortrød dem ikke. "Dage som idag ville der være meget færre af" mumlede hun mens hun overveje præcist hvormeget alkohol der skulle til før hun ville glemme hele ugen.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 1:44 am

"ja det er ikke en fremmed tanke du kommer med der" sagde dæmonen og fiskede en lille flaske ud af en inderlomme i jakken, han knipsede med en finger flaskens låg til side og tog en lille tår af flaskens indhold, "men vi er alle sat her i vores specifikke skikkelser af en grund, nogles grunde er nemmere set end andres, men derfor må man ikke give op på det man har og er, man skal blot lære sig at tilpasse sig det miljø man nu engang befinder sig i, ikke at det er lige så let som det er sagt"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeOns Nov 04, 2015 2:38 am

Angeles så op på loftet i den lille kirke, hun sagde ikke noget, da hun indersinde godt vidste at han havde ret og at det ikke ville gavne at give sig til at diskutere med ham. Men hun kunne ikke ladevære med at undre sig over hvorfor det lige var hende og ikke en af hendes søskende der havde fået rollen som engel, hvorfor var det lige hende der skulle spille den? Billederne rundt omkring, på væggene og i loftet, forestillede de bibelske historier hun kendte fra sin barndom, og hun kunne ikke ladevære med at sammenline sig selv med de hvide skikkelser med hvide vinger * Gad vide om maleren kendte til os?* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeLør Nov 07, 2015 9:31 pm

"og på en anden side" kom det fra Deartháir inden han atter tog en tår af flasken inden den atter røg ind under jakkens åbning og tilbage i lommen, "hvis du ikke var blevet sat i verden som hvad du nu engang er, så havde vi måske aldrig mødtes, og vores verdener havde set meget anderledes ud end hvad de nu gør," han rejste sig fra kirkens bænk, og trådte et par skridt ud i den stille kirke, næsten kun hans fodtrin hørtes, han kiggede rundt fra midten af kirken, "men de er sjove de mennesker, hvorfor byggede de dog disse 'guds huse'? Tror de at de står nærmere i kontakt med gud der da?"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeSøn Nov 08, 2015 2:46 am

Hun trak på skuldrene "Mennesker har brug for at tro, om det er på den ene eller den anden religion er ligegyldigt, så længe de tror at nogen eller noget passer på dem og et sted de kan tage hen når alt er slut" hun så op i loftet. Hun blev opmærksom på den vældkendte følelse af træthed der altid fulgte hende i tider som denne. Måske skulle hun bede Flora om at holde øje med hende. " Og for at svare på dit spørgsmål, ja de tror at det er nemmere at blive hørt af gud i guds hus" Iden var vel god nok, men selv ikke hun, en engel, var sikker på at blive hørt. "Uden tro eller viden om hvad der sker og hvorfor det sker, ville de blive sindssyge"
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeOns Nov 25, 2015 12:41 am

Deartháir smilede kort og gav hende et drilsk smil, "uden tro eller viden om hvad der sker?" han prøvede at efterligne Englens stemme, men den gik langt fra godt med hans hæse stemme, "jeg er da ellers ikke helt sindssyg endnu, trods jeg ikke længere ved hvad morgendagen, eller end de næste timer skulle bringe" sagde han, og så/mærkede Angeles' søvndyssendhed, "har du brug for at jeg følger dig til dine gemakkere?"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTors Nov 26, 2015 8:49 am

Angeles smilede svagt af hans forsøg på at efterligne hende "Du er heller ikke ligefrem et menneske, Deartháir" mindede hun ham om. Hans spørgsmål kom bag på hende, men på en måde ikke; det var ikke første gang han havde passet på hende. "Nej, jeg har ikke brug for søvn. Jeg har brug for at blive fuld, så fuld at jeg ikke kan huske hvad der er sket i dag og at min fulde opmærksomhed er på de fordømte tømmermænd." det virkede som en god ide i hendes triste sind, at glemme og måske endda more sig en lille smule mens hun var igang, lidt sjov ville måske være godt for hende.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeMan Dec 07, 2015 2:32 am

Deartháir trak kort på skuldrene, "det er ikke altid den bedste måde at søge trøst på ved at søge til flasken, svaret ligger sjældent der," sagde han og gik tilbage hen imod Englen, "men bevares, hvis det er hvad du ønsker, så kan vi da vel finde på noget, min hjemme brænd er blot ikke lagret færdig endnu, så hvis det endelig er bliver vi nødt til at søge mod menneskets drikke"
Tilbage til toppen Go down
Angeles

Angeles


Race : Engel
Bosted : En penthouse lejlighed i Uptown
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 02/03/15
Antal indlæg : 419

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeOns Dec 09, 2015 6:42 am

Hun sukkede, menneskets svar på alkohol var ikke ligefrem stærkt for hende. "Du har en pointe, måske skulle jeg bare låse mig inde på mit værelse og græde i mørket" det lød som en god ide, måske kunne hun drukne i sine egne tåre. "Jeg hader at svælge selv medlidenhed" mumlede hun, med hænderne for munden og hun var ikke helt sikker på at han kunne forstå hende.
Tilbage til toppen Go down
Deartháir

Deartháir


Race : Dæmon
Bosted : Intet fast
Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 13/11/13
Antal indlæg : 361

An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitimeTors Dec 17, 2015 5:33 pm

"Du er et lysets væsen kære, det vil ikke virke for dig som det gør for dem" med 'dem' mente han selvfølgelig menneske racen, "det er endnu en af 'de udødeliges' forbandelse grundet vi ældes på anden måde end dem, trækkes vi også med minderne længere tid end hvad de gør, vi sletter ikke minderne som de gør"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





An Angel With Depression (Åben for alle) Empty
IndlægEmne: Sv: An Angel With Depression (Åben for alle)   An Angel With Depression (Åben for alle) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
An Angel With Depression (Åben for alle)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» New angel in town!
» Angel's Paradise - Jamie
» I'm not an angel. Neither am i a devil-Jayden
» An angel in disguise ~ Stephen
» Angel in wrong town ~ Deartháir

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Kirken-
Gå til: