Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:02 am

"Og hvad skal jeg gøre? Skaffe oplysninger og hjælpe dig med at finde ud af hvor de er?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:06 am

Elijah nikkedde, "ja, og hjælpe mig med at skaffe dem, hvis det bliver nødvendigt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:06 am

Sophia nikkede "for 100 år kan det lade sig gøre" sagde hun "til opgaven er fuldført"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:09 am

Elijah nikkede, "det lyder godt, så ... skal jeg skrive under et sted?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:09 am

Sophias øjne lyste kraftigere og et magisk pergament dukkede op foran ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:11 am

Elijah kiggede på dokumentet, "... skal det stå i blod, eller er en kuglepind ok?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:11 am

Sophia nikkede "en kuglepind vil gå an"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:12 am

Han fandt en frem og skrev sit navn på papiret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:13 am

Sophia skrev sit eget navn ved siden af i blod
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:13 am

Han lagde kugleinden i sin lomme, "så ... hvordan får jeg fat i dig?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:14 am

"Du siger mit navn" sagde Sophia og kontrakten forsvandt "og så vil jeg dukke op, så snart jeg har mulighed for det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:17 am

Han nikkede, "og oplysninger om, hvor den sidste befinder sig, hvornår kan du have dem?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:18 am

"Hvis du fortæller mig navnet på de ting du søger, kan jeg have kontakte dig allerede i morgen, muligvis med oplysningerne, muligvis med en ide om hvor lang tid de vil tage at skaffe" svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:20 am

Han nikkede, og fortalte hende navnet på den gruppe arkæologer der havde skarabæerne, samt det ægyptiske navn figurene gik under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:21 am

Sophia nikkede "i morgen fe" svarede hun og forsvandt tilbage gennem portalen //out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 6:22 am

Elijah kiggede på det sted, hvor portalen havde været. Han kiggede over på slangen, "så håber vi ikke jeg har gjort noget dumt, ved at involvere en dæmon ..." sagde han og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia   Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Gløder i mørket, Sebastian (Oh, hvilken fancy titel på noget, der slet ikke er fancy)
» hmm de sagde to magi bruger så her er to magi bruger // logan og katinga
» har du fundet ud af noget? - Sophia
» er det sådan her han bor? //Jayden//
» sådan lidt af hvert

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: