Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 har du fundet ud af noget? - Sophia

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:18 am

Sted: Elijahs lejlighed
Omgivelser: en lejlighed, der nu er fri for nytårspynt
Tid: 20:00
vejr: gråt og overskyet

Elijah stod og kiggede sig i spejlet. Han havde taget sin bluse af, så han bedre kunne se sin nye overkrop. Han havdde stået sådan og betragtet sig selv de sidste par timer og prøvet sit nye tøj. Han havde også stået uden tøj noget af tiden. Det var en underlig følelse, pludselig at se helt anderledes ud, han havde været ved at vende sig til det skiftende hår og de forskellige størrelser ... men det her. Han rystede på hovedet og så over på Sebastian, "det er nu noget af det mærkeligste jeg har prøvet, hva' Sebastian" sagde han, "heldigvis virker det ikke som om det går dig på ... er det fordi du ved det er mig, eller er du bare ligeglad?". Han grinte lidt, og tog sin t-shirt på igen, han måtte hellere kontakte dæmonen, så hun kunne fortælle ham hvad hun havde fundet ud af. Så kunne han lave aftensmad bagefter. Han tog sin mobil frem, en meget feminin pink en af slagsen, og så på klokken. "shit" mumlede han, "er den allerede så meget!". Han troede ikke han havde stået foran spejlet mere end højst en halv time, og nu var klokken allerede otte. Aeezhal måtte være ret så pissed, hun havde sikkert ventet længe. Lettere panisk skyndte han sig at fjerne det værste rod fra stuen og gøre sig klar til at kalde på hende. "Aeezhal the dark shadow" sagde han, og ventede på at hun ville komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:24 am

”Jeg kan virkelig godt lide dine øjne” sagde Jonathan og lagde en hånd på Sophias. Hun smilede til den smukke mand foran hende. Hun havde konstant flirtet med ham når han kom for at købe tøj og nu havde han endelig spurgt om hun ville med på en date. ”Mange tak, jeg-..” hun rynkede brynene da hele hendes krop pludselig blev ramt af en kraftig følelse. Nogle kaldte på hende. Normalt ville hun kunne skubbe det væk, men dette her var en person hun havde en aktiv kontrakt med og det virkede vigtigt. ”Jeg.. skal lige på toilettet” sagde hun undskyldende og rejste sig. ”Uhm, selvfølgelig?” Jonathan så efter hende imens hun spændede afsted. Hun låste sig inde i en bås og mumlede nogle bandeord inden hun fik samlet en lille maske af glitterpapir op af sin håndtaske og åbnede sin portal.

Det var i høje stiletter, kjole og håret pænt sat at hun trådte ud foran Elijah. Hun havde glemt at få øjnene til at lyse, men vingerne havde hun i det mindste husket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:26 am

Elijah så overraskede på hende, da hun ikke viste sig i det samme som aftenen før, "uhm ... hey, er det et dårligt tidspunkt?" spurgte han og kiggede lidt på masken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:27 am

Sophia mumlede noget utilfreds "lidt, hvad er der, er det vigtigt?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:28 am

"oh ... nej, jeg ville bare høre, hvad du havde fundet ud af, omkring skarabæerne" sagde han, og kiggede undersøgende på hende. Nu da hun ikke længere havde gedemasken på, syntes han at hun virkede lidt bekendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:29 am

Sophia sukkede, selvfølgelig. ”Jeg har gennemsøgt mange steder og det viser sig at din specifikke skarabæ befinder sig på et museum i Frankrig” informerede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:30 am

Han nikkede, "mange tak" sagde han, svagt distraherede af at prøve og finde ud af, hvor han havde set hende før, "er det et sted du kunne hjælpe mig med at komme ind?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:31 am

”Jeg kan komme ind uden problemer, jeg burde være i stand til at slukke sikkerhedssystemet ned” sagde hun tænksomt, da hendes mobil begyndte at ringe i hendes håndtaske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:32 am

Han nikkede, "godt" sagde han og kiggede på mobilen, "øh ... skal du tage den?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:33 am

Sophia så ned mod tasken og tog mobilen op "... er det ok?" hun så på ham, det hele var meget kikset!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:33 am

Han nikkede, "selvfølgelig" sagde han og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:34 am

Sophia tog telefonen og gjorde sin stemme venlig og så charmerende "hej.. ja undskyld.. nej, ja jeg har lidt, uhm.. problemer" hun bandede indeni "jo jo jeg kommer lige om lidt, hvorfor bestiller du ikke bare?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:36 am

Elijah grinte svagt mens hun snakkede i telefon, "undskyld, jeg er ked af at jeg afbrød din ... date?" sagde han, lidt spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:37 am

Sophia sendte ham et ondt blik der fik øjnene til at gløde "hrm.. det er aldeles ikke en date det var.. uhm.. en.. aftale med en dæmon fra underverdenen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:38 am

Han nikkede lidt, "aha ... det er sjovt, for så vidt jeg ved er der ikke nogen dæmoner i underverdnen, jeg tror faktisk slet ikke sortelverne lader dem komme der ned".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:38 am

Sophia skar en grimasse "meget morsomt fe, var der andet?" spurgte hun lidt spydigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:39 am

Han rystede på hovedet, men så, med et, slog det ham! "hey! du er hende kvinden i tøjbutikken" udbrød han triumferende, "jeg vidste jeg havde set dig et sted før!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:40 am

"E-eh?!" Sophia så forfærdet på ham "nej jeg er ej!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:40 am

Han kiggede lidt på hende, "jo du er" sagde han så, "du ligner fuldstændig, og du lyder også som hende"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:41 am

"Hvordan har du så god en hukommelse? Vi talte sammen i højest en halv time...." sukkede hun og tog den lille guldmaske af og trak vingerne ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:42 am

Han grinte lidt, "jeg er vel bare god til ansigter" sagde han selvtilfredst, "når ... nu vil jeg heller ikke opholde dig længere, du må have en god date"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:43 am

"mhmhmf..." mumlede hun tydeligtvis ikke tilfreds og gik igennem den mørke protal og den lukkede foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:44 am

Han grinte lidt, ret tilfreds med sig selv, han vidste nu hvor den mørke dæmon, der havde gjort krav på 100 år af hans liv arbejdede, og det gik hende tydeligvis på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:45 am

Sophia fik lukket portalen og smuttede tilbage til sin date 

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitimeFre Jan 02, 2015 8:47 am

Elijah lavede aftensmad, tjekkede hvor meget honning der var i huset, og satte sig til at se tv.
//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





har du fundet ud af noget? - Sophia Empty
IndlægEmne: Sv: har du fundet ud af noget? - Sophia   har du fundet ud af noget? - Sophia Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
har du fundet ud af noget? - Sophia
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sådan virker magi jo slet ikke i virkeligheden - Sophia
» Noget og snakke om..
» Ups ... jeg glemte noget - Lolas
» HEJJ,kig her og du får noget kage!
» en dag hvor der er sker noget nyt//maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Havnen-
Gå til: