Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Noget og snakke om..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 9:54 am

Tid
23.20
Sted
Downtown i en lille goth café
Omgivelser
Lille dunkle goth café, nogle alternative mennesker her og der og måske os et par vampyrer som sider sammen i små grupper mens de snakker sammen..
Vejer
Kedeligt kold nat, vinden blæser en smule
Påklædning
se link dog har han stadig det samme røde hår og en stok i den ene hånd
http://www.ticketpro.cz/public/7c/61/1a/125787_62362_MM2.jpg

(Private - Arason)

Mørke himle og kold vind, sådan var sommeren bare i år, kedelig grå og ingen tegn på sol.
Det kunne nu godt være lidt deprimerende for nogle mennesker for folk forbandt tit sommer med sol og blå himle, men sådan var det bare ikke i år. Nej solen havde gemt sig af vejen mens skyerne havde taget over og en kold vinden havde haft magten meget af tiden, det var dog ikke det mest slemme vejer for en vampyr for de var næste altid lykkelig når solen endelig forsvandt afvejen bag de mange skyer.
Nu var det så os så sent at solen ikke længer var oppe og det passet ham fint for han havde ikke ligefrem lyst til og komme frem mens solen var oppe, han sad sammen med en lille gruppe af alternative vampyrer som ham selv og de havde været inden på emnet om hvad der forgik rundt omkring i byen. Som altid var Cicero lidt ny i samtalen så han lyttede dog mere end han snakket men han kendt dog nogle af de vampyr som han sad sammen med, nogle ad dem havde han selv givet udødeligeheden og derfor var de på en måde os hans egen børn.
Cicero var som altid i jakkesæt dog et rødt sæt mens hans hår havde den altid røde farve og det samme havde tophatten som han havde på, i den ene hånden holdt han en fin stok mens nogle metal finger bare rund om på begge hans hænder.

Hvad han lavede her? Jo han ventede på Arason skulle dukke op for han havde en ting som han gerne ville snakke om men indtil da var han bare sammen med hans egen lille klan af vampyrer som så op til ham, man kun nemt kalde ham for en lille leder ind i mellem og det var han vel os et sted..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeLør Jul 21, 2012 4:51 pm

Arason gik ned af dowentowens gader i det han ledte eftter en bestemte cafe i det han kiget sig omkring hans påklædninge var meget gammel dags han havde en mørke kappe på sammen med en mærke hætte vedhæftte på kappen og unde den havde han en sort skjorte og blå jeans imens han gik i to blå sko som altid havde havde han solbriller forbi to børn komme løbene forbi ham i det han gav dem nogen penge imens han forsætte en på den cafe da døren gik råbte nogen at han skulle lukke den i det han havde gjorde det gik Arason op til hende der så ud til at arbjde og spurgte hende hvor Cicero sad hn peget over mod en gruppe som han sad ved Arason nikket og trække sin hætte af i det hans halv lange hår komme frem og han gik over mod Cicero han havde valgte ikke og komme på hans motercykel på grunde af der ikke var sær lige langt til det sted han skulle møde Cicero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 10:23 am

"Cicero jeg tror du har en lille gæst" sagde vampyr kvinden som sad ved siden af ham, hun var ligeså alternativ som ham selv dog havde hun mere sort på end han havde den aften.
Cicero kiggede op "Godaften Arason" sagde han roligt mens han kiggede op på ham med et roligt og han lavede et blik til ham som sagde 'lad snakke et andet sted' før han kiggede tilbage til den lille gruppe "kære venner jeg forlader jeg nu for jeg har et emne som jeg skal snakke private om" sagde han roligt mens de andre vampyrer kiggede på ham "hyg dig Cicero" sagde en af de andre vampyrer til ham før han kom op og stå, Cicero tog stokken i den ene hånden før han gik over imod et anden bord og han gjord tegn om at vampyrerne skulle hold deres øre for dem selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 10:28 am

Arason fulgte med ham og sætte sig første ned og tog hans hætte af i det han kiget på cicero "der var noget du ville fortæle mig" sagde Arason og kiget på ham i det servertiten komme over for at bede om en bestilng fra dem "jeg skal ikke ha noget" sagde han til hende mens hun gik eftter at have kaste et dræber blik på ham "nå hvad er der så" sagde han til cicero
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 10:37 am

Cicero tog plads overfor Arason og han sat stokken op af væggen samt hatten som fik plads ved siden af ham "tja jeg har lavet lidt familie arbejde selv om det normalt ikke er mig for så meget gå jeg nu heller ikke op i det men jeg kom frem til en ting" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham og han klikket lidt i bordet med hans metal finger for kort tid "det jeg kom frem til at jeg opdaget en lille ting mellem os" sagde han kort mens han kiggede på ham med de mørke øjne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 10:56 am

"hva mener du" svarde Arason helt forviret over den drejning denne sametale havde taget han havde jo ikke nogen famile tilbage så vidt han viste i det han kiget på ham igmen solbrillerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:00 am

((The fuck .______. et glasskår i min seng .______.))

"hvad jeg taler om er at vi har et fælles led fra gammel tid ca 200 år eller mere, dog er det et led jeg ikke har ikke mødt siden jeg lukket mig ude af familie for meget længe siden for jeg ønsket ikke at gør skade på nogle den gang" sagde Cicero kort mens han kiggede på ham med et kort blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:14 am

"er du helt sikker" sagde Arason usikkert han var virklige forviret hvordan kunne han være sikker på at han ikke llyver for ham i det hhan sagde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeMan Jul 23, 2012 11:41 am

Cicero nikkede som svar mens han kiggede på ham med et roligt blik "helt sikker" sagde han mens holdt et roligt ansigt "skulle jeg have en grund til og lave sjov eller sådan?" sagde han kort mens han kiggede på ham stille blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitimeOns Jul 25, 2012 1:30 am

"okay hvad fandt du ude af så" svarde han og kløet sig på nakken med den ende hånde han kiget på ham for at vente på svaret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Noget og snakke om.. Empty
IndlægEmne: Sv: Noget og snakke om..   Noget og snakke om.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Noget og snakke om..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hey kan vi snakke? - Sally
» HEJJ,kig her og du får noget kage!
» Ups ... jeg glemte noget - Lolas
» Gløder i mørket, Sebastian (Oh, hvilken fancy titel på noget, der slet ikke er fancy)
» en dag hvor der er sker noget nyt//maria

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: