Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 10:08 am
"..." Caitlyn så hen på VI og så op og ned af hendes krop "... det tror jeg ja"
Viktoria
Race : Menneske Bosted : ingen Tilmeldings dato : 04/06/14 Antal indlæg : 1575
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 10:11 am
"men" sagde vi og lod hånden glide ned af sin krop
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 12:02 pm
Caitlyn stod og så ned af VI.. et øjeblik så hun tændt ud, og som om hun ville komme over til sengen. Så rynkede hun brynene "jeg er ikke i humør til den slags, efter dit stunt her til morgen." hun forlod værelset og gik ud i køkkenet.
//nice christmas Jinx :3//
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 12:06 pm
vi sukkede tungt og tog en af caitlyns sexende nat kjoler på og gik ud i køkkent efter hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 12:11 pm
Caitlyn var igang med morgenmaden. Hun så lidt på VI. Hun så egentlig utroligt godt ud i når hun havde Caitlyns tøj på.. irriterende. Caitlyn sukkede svagt og så på æggene på panden.
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 12:50 pm
vi smillede kækt og satte sig til bords og så på caitlyn og sad med svagt spredte ben så hun ville kunne se hendes køn
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 12:51 pm
Caitlyn vendte sig om for at stille VI et spørgsmål, men stivnede og så overrasket på hende
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Tors Dec 18, 2014 10:38 pm
vi smillede frækt og uskyldigt til hende "noget galt cupcake?"
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 2:51 am
Caitlyn så ned af VIs krop.. så på hendes køn og rødmede svagt "hvad er det du prøver på?"
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:29 am
"hmm forføre dig?" spurte vi og slikkede sig om læberne og rejste sig langsomt op
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:31 am
"..." Caitlyn så til siden "vrøvl.."
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:36 am
"hmm har jeg ingen påvirkning på dig længere?" spurte vi og kom helt hen til hende og spillede trist og såret
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:39 am
"..." Caitlyn så lidt på hende "det er underordnet"
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:45 am
vi fjerne svagt natkjolen så hendes ene bryst blev blottet " er det nu virkelig det?" spurte vi
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:46 am
".. Viktoria" mumlede Caitlyn og så væk, ville ikke lade sine lyster styre sin fornuft. VI havde været fuldstændig uansvarlig og hun var ikke i humør til at tilgive hende endnu.
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:47 am
"Caitlyn?" spurte vi og kyssede hende på halsen
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:48 am
Caitlyn sukkede blidt "du kan ikke bare charmere mig og regne med at jeg glemmer dit lille stunt" sagde hun og forsøgte at lyde hård, men hendes hjerte bankede og hendes hud føltes varm hvor VI havde kysset hende.
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:49 am
"hmm det var jo ikke ment slem" hviskede vi lavt og og nappede blidt hendes hals
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:50 am
Caitlyn stønnede blidt og skævede mod hende "jeg kunne have skudt dig.."
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:50 am
"så længe du ikke bruger sølv kugler er jeg ok" hviskede vi og nappede op af hendes hals
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:51 am
"Mhrf.." Caitlyn stønnede svagt, men så lidt fornærmet ud "så hvad, det er ligemeget hvad jeg gør ved dig, jeg kan alligevel ikke skade dig længere?"
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:53 am
"det vil stadig gøre ondt men jeg burte rengere det meste" hviskede vi og nappede hendes øreflip
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:53 am
Caitlyn sukkede blidt og nød det "hrm, så vil jeg da bare sætte en kugle i dig næste gang du ikke opføre dig ordenligt" sukkede hun
Viktoria
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:54 am
"det lyder som en ret hård staf" hviskede vi og lod hånden glide op af hendes mave under hendes bluse
Gæst Gæst
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn// Fre Dec 19, 2014 10:54 am
Caitlyn sukkede blidt "lige præcis"
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn//
OMFG DER ER NOGET JEG SKAL VISE DIG VULF! // Caitlyn//