Race : dæmon Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 03/11/14 Antal indlæg : 275
Emne: tager kampen op (emnesøgning) Ons Dec 03, 2014 5:24 am
hey alle sammen, jeg er en ny person her på siden (ikke rigtig ny, men dette er en tidligere karakter jeg har genskabt) og jeg vil gerne have nogen at emne med så skriv
forslag til emner -at i kommer til en selvforsvar-undervisning af hende -at hun starter en slåskamp -et eller andet
Dante
Race : Vampyr Bosted : Dante bor fast i en villa ved stranden, indtil videre har det ikke været en nem opgave og bo i villaen eftersom at Dante har været udsat for både INDBRUD og andre vanskeligheder som der gør at han aldrig er blev færdig med villaen. Tilmeldings dato : 08/03/13 Antal indlæg : 34
Emne: Sv: tager kampen op (emnesøgning) Fre Dec 05, 2014 7:00 am
Kunne godt være frisk, men det kommer an på plottet. Lige nu ved jeg ikke hvor at Dante kunne passe ind da han har en lang fortid hos det russisk militær og derfor er godt oplært i selvforsvar, men vi kan jo eventuelt snak om det?
Neal
Race : dæmon Bosted : i en lille liglighed hun har fået bygget ind i hendes træningscenter Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 03/11/14 Antal indlæg : 275
Emne: Sv: tager kampen op (emnesøgning) Lør Dec 06, 2014 11:11 am
Neal havde (før hun kom i fængsel) en hobby med at provokere vampyrer og varulve, for at starte en slåskamp
Neal
Emne: Sv: tager kampen op (emnesøgning) Man Dec 08, 2014 10:36 am
eller du kunne være på jagt og du prøver at fange mig fordi jeg går alene