Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 En ny chance...(Emnesøgning)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 7:06 am

Halløj!

Jeg er splinter ny til denne side, men langt fra ny til RPG og PbP-sider.
Jeg søger....Tada! emner!

Jeg er frisk på stort set alle plots og mange former for relationer. Dog er jeg personen der lader relationer opstå i emnerne, jeg aftaler dem ikke.

Du kan læse alt om min karakter, som du behøver at vide, på min profil...Men jeg kan vel yde lidt service:

Han lever i downtown og tjener nok til at overleve, i forlystelsesparken, hvor han arbejder med at serverer mad for folk. Hans mor er dødelig syg med en næsten uhelbredelig form for kræft, men behandlingen er dyr og han kæmper for at tjene penge nok til at hjælpe hende. For at få de penge...Vil han gøre næsten alt.
Han hader at være dæmon og han hader magi. Han tager afstand fra at bruge det. Men måske...For den rigtige grund eller de rigtige penge...Kan han alligevel overtales...
Hvem ved?
Han har ikke rigtig nogen uddannelse, er lidt en af de der udskudte, der lever på grænsen og som folk ikke rigtig bemærker. Han lever i en misforstået tilværelse og er ikke trænet i at bruge sine magier. Han kan godt være lidt småkriminel, især lige for tiden, hvor han vil gøre alt for sin mors skyld.

Måske kan hans magier bruges til noget godt? De er, kort opremset:
Han kan se når folk lyver. Han kan heale sig selv, på bekostning af andre. Han kan forbande folk med uheld. Han har en superhukommelse - Som husker faktisk alt - og han er immun over for psykiske magier og kan kaste denne magi på op til to andre personer, så længe han koncentrerer sig.

Kan jeg bruges? Skriv!

- Robyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 7:17 am

Heysa Very Happy 

Jamen jeg vil da gerne emne med dig! Dog vil jeg lige advare dig, jeg er kendt for ikke at skrive særligt langt og som du kan se bruger jeg en avatar der ikke er et rigtigt menneske. Hvis det ikke er din stil at spille med, så er det helt cool Smile no hard feelings.

Min karakter kender ikke til den magiske verden, og har heller ingen særlige kræfter. 

Hvis du godt kunne tænke dig at emne, men har et linjekrav så kan vi jo lige snakke om det Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 8:21 am

Jeg tror nu godt at du vil kunne bruges til et eller andet, vi må jo bare se hvad det er hvis du har mod på Elenora

(Især når du har mit irl crush fra Supernatural som ava :3 )
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 8:50 am

Caitlyn: Jeg er absolut ligeglad. Og jeg går mere op i at det der nu bliver skrevet, er brugbart, end at det fylder 30 sider Wink
Plot eller bare tilfældigt?

Elenora: Jamen...Lucky me!
Han ser lidt sød ud...som forvirret engel...Har desværre endnu ikke fået set de nyeste sæsoner Wink
Anyway...Tag ikke fejl. Dette er ikke ham xD
Skal vi finde et plot eller tage et tilfældigt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:01 am

Jeg er nået til sæson 6, holder lige en pause mens jeg har eksamener Wink
- Men han er altså bare guf (og nuttet) :3

Kan være vi bare skal se hvad der sker? Hvis du er frisk på lidt freestyle?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:16 am

Jamen det lyder super ^^ jeg er frisk på begge dele, så det er op til dig :3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 7:21 pm

Elenora: Jamen okay^^ Hvor skal det være og hvem laver det?

Caitlyn: Jeg er mest til plot, hvis vi kan finde et der passer os? Smile

Bare til information: Jeg skal besøge noget familie og være med til lidt fødselsdagfest og sådan. Så de næste 3-4 dage er jeg minimal online, hvis overhoved. Men jeg kommer tilbage bagefter! Så tro ikke det er fordi jeg allerede har droppet jer! xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 7:39 pm

Plot lyder som en god ide Smile *tage sin tænkehat på* har du noget i tankerne?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 7:59 pm

Jeg kan se din karakter går meget op kriminalitet og en bedre verden. Måske ser hun tilfældigt Robyn, som skal til at stjæle noget? Han er ikke direkte kriminel og går ikke efter noget stort, men han stjæler gerne fra pengekassen eller folk, hvis han kan slippe af sted med det. Og så kan det udvikle sig derfra, både i den ene og den anden retning?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 8:30 pm

Ja, det lyder fint Smile det kan vi sagtens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 8:32 pm

okay, lækkert. Noget bestemt sted og hvem opretter?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:34 pm

Altså hvis du kan overtales til at oprette ville det jo være dejligt Razz og det kommer vel an på hvad din karakter planlægger at stjæle? ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 9:38 pm

Højst sandsynligt i Downtown Wink
Kan lige nå at oprette det inden jeg skal af sted. Sender dig et link.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTors Jun 19, 2014 11:40 pm

Jeg kun godt være intetserret i og emne med dig, du kan naturligvis altid se min egen emnesøgning igennem. Eller os kan vi bare snak om alt her, jeg gerne åben på besvar alle spørgsmål som der nu angå Lynx c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeFre Jun 20, 2014 8:54 am

Måske i forlystelsesparken? Kan se at Robyn arbejder der Wink Du vil måske kunne lokkes til at lave?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 4:21 am

Elenora: Det siger vi bare. Sender dig et link når det er oprettet Smile

Lynx: Åh, jeg så din emnesøgning...Men tøvede med at besvare den. Jeg er slet ikke sikker på om jeg lever op til alle dine, lidt hårde, krav Wink
Jeg går ikke så meget op i længden af svar...Men i om det der bliver skrevet et brugbart. Men siden du selv har henvendt dig, tør jeg godt sige vi kan finde ud af noget?
Jeg går ud fra du gerne vil have et plot? Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeMan Jun 23, 2014 11:57 pm

Meget gerne c:
Jeg spiller ikke rigtig emner uden at der plot bag ved, det sådan lidt trist hvis der ikke formål med emnet i min verden. Så lad os da snak om det, du må gerne kontakt mig over privat. Så bliver det nemlig ikke for meget spam af din eget tråd c:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitimeTirs Jun 24, 2014 8:56 pm

Fair Smile

andre der søger emner?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En ny chance...(Emnesøgning) Empty
IndlægEmne: Sv: En ny chance...(Emnesøgning)   En ny chance...(Emnesøgning) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En ny chance...(Emnesøgning)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Søger emne og plots-
Gå til: