Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Parterapi for to! - Birk, Elias

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:05 pm

Elias var ved at blive beroliget, til feen talte igen! Han knurrede dybere og stillede sig tættere på Birk, der utroligt nok var mere splejset end Elias selv "Fredrick er min Alpha og min mage, du holder nallerne for dig selv!"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:07 pm

Fredrick rejste sig, og stillede sig ved siden af Elias, "så, rolig nu, begge to" sagde han og prøvede at smile beroligende, "ingen grund til at myrde nogen i stuen ... det ville også bare svine forfærdeligt"
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:08 pm

Birk fik et strålende smil i ansigtet og krammede dem begge to "neeeeee!" udbrød han glad og satte sig ned "undskyld, undskyld" han smilede til dem og så helt barneglad ud "nå... nu hvor det er officelt at I to er et par, så kan vi gå rigtigt igang"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:09 pm

Elias havde lyst til at bide Birk da han kom tæt på, men blev for overrasket over feens glæde til at nå at reagere på det. Han rødmede overrasket over hans ord og så forvirret på dem "uhm.."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:10 pm

Fredrick grinte lidt, og klappede Elias på ryggen, "jeg tror det nemmeste er bare at gå med det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:11 pm

"Så Fredrick, hvordan føles det at Elias synes du er hans mage?" spurgte Birk glad
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:11 pm

Elias skævede mod Fredrick..
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:12 pm

Fredrick grinte lidt, og lagde en arm rundt om Elias, "ret godt" sagde han ærligt.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:12 pm

"Elias, hvordan føles det når Fredrick bliver glad og også synes du er hans mage?" spurgte Birk
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:13 pm

Elias var lidt forvirret over de mange forvirrende følelser der var inde i ham, men når Fredrick holdt om ham og lød glad på den måde.. "ret godt.." mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:15 pm

Fredrick smilte glad til Elias og nussede ham i håret.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:16 pm

"I to er super nusser.." mumlede Birk og smilede varmt "problemet var sådanset at Elias ikke ville indrømme I var et par ikke? Den har jeg jo fikset på.." han så på sit ur "... 30 minutter. Det er ikke helt skidt hvis jeg selv skal sige det. Nå.. det med sex?" spurgte han og så fra den ene til den anden "er det noget I vil diskutere med mig?"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:17 pm

Elias følte sig snydt! Men han havde lige claimet Fredrick så snart han havde set risikoen for at han var med en anden.. og den følelse han havde haft da han troede Fredrick og Birk var et par var værre end nogen han lige kunne komme i tanke om. Han sukkede svagt.. "uhm"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:19 pm

Fredrick kunne ikke lade være med at grine lidt. Han skævede over mod Elias, "hm ... det kunne være vi skulle tage det alene" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:21 pm

Birk nikkede og rejste sig "jamen så siger jeg tak fordi I ville komme, høhø, nej vent den anden vej rundt.. nee det er jo slet ikke mit kontor" han grinede og havde lyst til at kramme dem igen!.. men lod være. "Men I har jo mit nummer, så hvis I har brug for lidt vejledning så ringer I!" han gav dem begge hånden og smilede undskyldene til Elias "med jer varulve er temperament jo hvad der skal prikkes til, jeg håber ikke du tog det personligt. Jeg er en kærligheds forener, ikke en ødelægger!"
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:22 pm

Elias trykkede Birks hånd og blinkede lidt "æh.... tak..?" mumlede han og skævede mod Fredrick.
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:23 pm

Fredrick trykkede hans hånd og smilede til ham, "Ja, det skal vi nok, his der er noget" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:24 pm

Birk vinkede til dem "farvel, til vi ses igen!" han stormede ud af døren og jublede noget i retning af "kærligheden vinder altid!" men det var svært helt at høre, for han var udenfor inden sætningen var færdig.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:24 pm

Elias så efter feen og derefter op på Fredrick "... jeg håber du er tilfreds med dig selv..."
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:25 pm

Fredrick grinte lidt, "tjoe ... altså, han var ikke helt, hvad jeg havde regnet med" indrømmede han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:26 pm

"..." Elias sukkede lettet da der endelig var ro i stuen "... hør Fredrick" mumlede han så "jeg blev faktisk rigtigt ked af det ved tanken om du var sammen med andre"
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:27 pm

"Oh" sagde Fredrick, "det var heller ikke meningen du skulle tro det" sagde han undskyldende.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:28 pm

"Nej men.." Elias pillede ved sit hår og så på sine fingre ".. vil du.. du ved, være et par. Uden vi ser andre.. også selvom det kun er kramme... og måske lidt kys?" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Fredrick

Fredrick


Race : Varulv
Bosted : Lejlighed
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:28 pm

Fredrick smilede til ham og nikkede, "ja, det vil jeg gerne" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias


Race : Varulv
Bosted : Uptown
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 08, 2014 12:29 pm

Elias rødmede svagt og nikkede "ok så.." sagde han og smilede forsigtigt "uhm.. kan vi lade være med at sige det til mine forældre?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Parterapi for to! - Birk, Elias
Tilbage til toppen 
Side 3 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» en bog for en nøglering - Birk
» samfundstjeneste - Elias
» Restaurant - Elias
» SIIIIIIGHTSIGN!!!!!! .....with brother/father/thing thing...//birk...//
» Til en italiensk bryllupsreception - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: