Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 en bog for en nøglering - Birk

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:52 am

Sted: i parken under det store piletræ
Tid: 19:30
Omgivelser: efterhånden øde for andre folk end Martin
Vejr: køligt og overskyet

Markus sad pakket ind i et tæppe, og med en kop varm kakao samt en sandwich under det store piletræ. Han havde siddet der det meste af dagen, da han ikke rigtig havde andre steder at gå hen, og ikke ville risikere at misse elveren, hvis denne imod al forventning skulle komme med bogen.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:54 am

Birk kom gående mod parken med et stor pose i hånden. Han havde brugt det meste af dagen i det magiske bibliotek, som han havde set for første gang! Han så på Martin og smilede til ham, huskede så at han var ond og han ikke burde smile! Han kom helt hen til ham "ok ok, lad mig gennemgå hvad jeg har" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:55 am

Marton fik et chok, da elveren ankom, og sprang op, klar til at forsvare sig, i tilfælde af, at det var et bagholdsangreb. Han slappede lidt af, da han ikke med det samme blev gennemhullet af pile, og kiggede over på Birk, "ok?" sagde han spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 8:59 am

"Ok ok se her" sagde han og satte sig på den kolde jord. Han åbnede posen "ok jeg vidste ikke hvilken bog du ville have om elverkultur og der var like, virkelig mange! Så jeg fandt 3.. to som bibliotikaren anbefaldede og så denne her, fordi den har nogle rigtigt pæne billeder" sagde han og smilede glad imens han tog bøger op af posen og viste dem til Martin "så har jeg taget en bog med om feer, fordi du tydeligvis ikke ved ret meget om den slags, men det er ok hvis du ikke vil have den med for.. ja.. nå men den er der! Uh og se her, der var like 2 bøger om magiske racer gennem tiden som elverfolket har haft kontakt med og her er noget om varulve! Nee der var så mange spændende ting, jeg kunne næsten ikke vælge... uhm du tager bare hvad du vil have med.. du behøver ikke tage dem alle sammen,det er jo også lidt tungt.. men hvis du tager over halvdelen kan du også få posen, for så er det nok tungest for dig" plaprede han
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:00 am

Martin blinkede overraskede og så på bøgerne, "... Feer?" spurgte han endelig, efter at have tænkt længe om, hvad han skulle sige.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:01 am

"Ja" sagde Birk og rakte ham posen med bøger "du troede jeg var en elver, ikke at jeg ikke er smigret.. elverne er virkelig pæne, men er ikke en elver" sagde han og smilede til ham, glemte han var ond og han skulle hade ham!
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:02 am

Martin så undersøgende på ham, ".. er du ikke?" spurgte han, og tog imod posen, som han hurtigt kiggede ned i, for at sikre sig, at der rent faktisk var de bøger han skulle bruge.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:03 am

"Nej jeg er en fe" svarede Birk og smilede, så nysgerrigt på Martins reaktion "er de ok?"
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:04 am

Martin nikkede, meget overraskede over rent faktisk at få bøgerne, "ja ..." sagde han, "jo, det er de" han tøvede lidt, og fandt nøgleringen frem, "du vil vel have den her tilbage?" spurgte han og kiggede undersøgende på Birk, "jeg troede feer var små?"
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:05 am

Birk tog glad imod nøgleringen og kom den sikkert tilbage i sit nøglebundt "tjo, det er vi jo sådanset også.. men vi kan blive store" sagde han med et smil "kan godt være lille, så er jeg mindre end bøgerne der" han grinede lidt
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:07 am

Martin nikkede lidt, og så undrende på ham, "så ... nu bliver jeg ikke dræbt så snart jeg forlader parken, vel?" spurgte han, en smule mistroisk.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:07 am

"Huh?" Birk så sig nervøst omkring og trådte et skridt tættere på Martin "Hvorfor er der nogen efter dig?"
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:08 am

Martin blinkede forvirret og kiggede på Birk, "... ikke hvis du ikke har sat nogen efter mig" sagde han så, lidt undrende.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:09 am

Birk så forvirret på Martin "eh? Hvem?" spurgte han undrende "er lige flyttet til, kender næsten ikke nogen.."
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:11 am

Martin så forvirret på ham, og rystede på hovedet, "hvad ved jeg ... elverhæren måske" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:12 am

"Hah!" Birk grinede "ja, nej tak.. jeg holder mig lidt for elverfolket" sagde han og grinede svagt, havde sagt for meget! Han så bekymret på Martin, ville han havde regnet alt ud nu? Oh nej! Hvad havde han gjort?!
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:14 am

Martin så forvirret på ham, "... ok" sagde han, "øh ... men i hvert fald, tak for hjælpen med bøgerne" sagde han, og prøvede at være høflig, nu hvor hans job og liv ikke længere virkede til at være i fare.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:14 am

"Det var så lidt" sagde Birk og smilede til ham "du er altså rigtigt pæn, er du ikke en elver?" spurgte han så nysgerrig
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:15 am

Martin så lidt forvirret på ham, havde han ikke regnet det ud endnu? Han tøvede lidt, "... nej, det er jeg ikke" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:16 am

"Huh.. så er du det pæneste menneske jeg nogensinde har set" sagde Birk undrende og smilede
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:18 am

Martin tøvede igen lidt, før han svarede, "mange tak" sagde han, ikke sikker på det ville være en god ide at rette ham.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:19 am

Birk smilede til ham.. så lidt på tingene "Hvor længe har du siddet her?" spurgte han tøvende
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:20 am

Martin trak lidt på skuldrene, "jeg vidste ikke, hvornår du ville komme" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Birk

Birk


Race : Fe
Bosted : Centrum
Tilmeldings dato : 02/11/14
Antal indlæg : 295

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:21 am

"Det må have været kedeligt.. er det meget vigtige bøger?" spurgte han og så bekymret på ham "..." han så sig lidt omkring
Tilbage til toppen Go down
Martin

Martin


Race : Sortelver
Bosted : hos sin storebror i den rige del af sortelverbyen.
Tilmeldings dato : 08/11/14
Antal indlæg : 61

en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitimeSøn Nov 16, 2014 9:22 am

Martin tøvede, og nikkede så, "ja, det er det ..." sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en bog for en nøglering - Birk Empty
IndlægEmne: Sv: en bog for en nøglering - Birk   en bog for en nøglering - Birk Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en bog for en nøglering - Birk
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Parterapi for to! - Birk, Elias
» SIIIIIIGHTSIGN!!!!!! .....with brother/father/thing thing...//birk...//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Parken-
Gå til: