Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Parterapi for to! - Birk, Elias

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Fredrick

Fredrick

Race : Varulv
Tilmeldings dato : 02/04/12
Antal indlæg : 2733

Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:51 am

Fredrick overvejede det lidt, "Vi kunne se en film, eller spille et spil?" foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Elias

Elias

Offgame Alder : 30
Tilmeldings dato : 21/09/12
Antal indlæg : 1555

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:51 am

"Uh, et spil?" spurgte Elias og nikkede "skal vi ikke spille et spil?"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:53 am

Fredrick nikkede, "ok, hvilke spil har vi?" spurgte han, og tænkte selv over, hvad de havde.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:53 am

"Uhm hvad har vi?" spurgte han tøvende "tror jeg har et kortspil men ud over det.."
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:57 am

"Hm ... jeg tror vi har et Truth or Dare spil et sted" sagde Fredrick med et grin.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 9:59 am

"Virkelig?" spurgte Elias overrasket og nikkede "ok, det kan vi godt prøve?"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:00 am

Fredrick grinte, "ok, så finder jeg dem" sagde han, og gik ud for at finde spillet.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:02 am

Elias hentede et par colaer og en plade chokolade og satte sig ind i sofaen, med tingene på sofabordet
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:05 am

Fredrick kom kort efter ind med spillet. Det var et spil med et bræt og nogle kort med spørgsmål og dares. Fredrick stillede det på bordet, "er du klar?" spurgte han.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:11 am

"Yup" sagde Elias "vil du starte?"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:12 am

Fredrick nikkede, "Det kan jeg godt" sagde han, og rullede en terning. Han landede på en truth.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:15 am

Elias trak et kort og læste højt "Have you ever found yourself repeating something to a child that your parents said to you? What was it?"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:21 am

Fredrick overvejede det, "hm ... mine far har det her ordsprog, 'du skal ikke smide med sten, hvis du selv bor i et glashus' som han siger ret tit, oh og 'ligeved og næsten, slår ingen mand af hesten', nogen gange har jeg sagt det til børn, i situationer hvor han ville sige det" sagde han så.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:23 am

Elias nikkede og smilede svagt "en vis far du har" sagde han og slog sin terning. Landede på truth.
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:25 am

Fredrick smilte og trak et kort til ham "if you could turn anyone into a teddybear and take them with you to bed at night, who would it be, and what would you do to your teddybear?" læste han.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:26 am

Elias grinede "æhm.." han tænkte lidt "...." så på Fredrick og smilede tøvende "dig... bare kramme!"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:26 am

Fredrick grinte lidt, "Ok" sagde han med et stort smil, og slog terningen. Han landede på dare.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:27 am

"Provide the group with a convincing imitation of 3 different zoo animal sounds." læste Elias og så afventene på Fredrick
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:28 am

Fredrick grinte, og satte i sit bedste ulvehyl, derefter prøvede han at brøle som en løve, og til sidst forsøgte han at lave søløvelyde, mens han klappede. "Nå, er jeg godkendt?"
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:33 am

"Du er godkendt, især med den søde ulv" sagde Elias med et grin. Han slog sin terning "mmmh dare.."
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:35 am

Fredrick smilte, og læste den næste op "You must say 2 things about yourself the majority of the group doesn't know, as well as one lie (total of 3 things). Each group member must now guess which is the lie. if they are wrong, the must immediately do what they guessed,(improvise if needed). If they guess right, you must immediately do as they guessed, for being such a bad liar.."
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:42 am

"Oh..." Elias sad og tænkte, noget Fredrick ikke vidste? "Hmm.." han tænkte længe "jeg har uploaded en video på youtube hvor jeg forklare hvordan man lettest kommer ind i kristendommen hvis man skal til at konventere" sagde han "jeg har været inde og fortælle hvad jeg følte for dig.. seksuelt" han rødmede svagt "inde i skriftestolen.." han rømmede sig lidt "jeg gik til kor i kirken som lille.. til jeg var omkring 12 år gammel"
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:45 am

Fredrick tænkte længe over det, "hm ... jeg tror jeg siger, at du ikke har været inde at skrifte om mig" sagde han så, efter at have besluttet at han simpelthen ikke ville risikere at skulle til kor.
Elias

Elias

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:45 am

Elias rystede på hovedet "nej, det har jeg gjort..." sagde han tøvende
Fredrick

Fredrick

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitimeTors Nov 20, 2014 10:46 am

Fredrick grinte lidt, "oh well ... så må jet vel tage i kirke en af dagene" sagde han, "så, hvad for noget havde du ikke gjort?" spurgte han nysgerrigt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Parterapi for to! - Birk, Elias   Parterapi for to! - Birk, Elias - Page 6 Icon_minitime

Parterapi for to! - Birk, Elias
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» en bog for en nøglering - Birk
» samfundstjeneste - Elias
» two wolfs (Elias)
» nyindflyttede - Elias
» Restaurant - Elias

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum