Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Lets talk to the Mirror //James, Maria//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:32 am

"Jeg troede dette her ville blive et valg om helt andre ting.." han lukkede øjnene og glad stadig lydløst "huh.. jeg har ikke fortjent et godt liv..... ikke fortjent..." han blev stille og svarede ikke Maria
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:33 am

Maria bed sig i læben, vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:38 am

"Hvem bestemmer det" Sally havde stadigvæk ryggen til James, men hendes stemme var klar "Hvordan fortjener man et liv, når du kommer ind i denne verden har du ikke gjordt noget, det er en ny start" hun så op på loftet "Fra det punkt styre andre dit liv, dit sprog, din tanke gang og dine regler, og du smidt ud i en verden af kaos hvor ingen er enige om hvad der gør en til et godt og ondt menneske" hun så ud i luften, så ikke på James eller Maria "Du vil aldrig kunne tilfredstille alle, du vil aldrig vide hvad meningen med det hele er, du vil aldrig vide hvor det hele vil ende, alle fotjerne at leve, et godt liv bliver ikke bare givet, det skal kæmpes for, nogen skal kæmpe mere end andre, og alle søger efter deres mening, deres lykke, deres fortjenelse" Sally rejste sig op "Hvad du kan fortjene i dette liv er hvad du kæmper for, livet er ikke en præmie men et spil, du kan vælge at spille" hun så over på ham "eller du kan vælge at det hele er kaos og stoppe spillet"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:42 am

James åbnede øjnene og så på Sally.. det var tydeligt at han var ulykkelig. "Jeg har ikke fortjent ikke at huske.. det eneste han ville fortælle mig om hvad jeg har gjort er, at jeg fortjener at huske det. Fordi jeg er et dårligt menneske..." mumlede hun og så helt nedslået ud "en kujon.. ja.. måske.. det lyder sådan..... jeg er ikke stærk nok til at bære den slags skyld, ikke nu.. men det var jeg måske engang...... jeg ved det ikke........ jeg er vred.. selvhad ... vred.. fortjener ikke.." mumlede han og sukkede tungt "fint. Jeg acceptere min skæbne. Lad mig huske igen... fra mine egne læber, har jeg ikke fortjent bedre. Og det virker ikke til der er et menneske i verden der ville ønske at jeg fik en ny start"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:44 am

"... Undskyld, men jeg vil ikke give dig hukomelsen igen" Maria trødte frem og så på James, hun havde tåre i øjne "Din hukomelse burde ikke være en straf, hvis der var en straf burde den følge med noget andet"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:45 am

Sally så stille på James, skulle til at sige noget der Maria afbrød, hun stod og stirret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:46 am

James så overrasket på Maria.. han smilede for første gang blidt "hey hey.. det er fordi du er en sød pige.. men jeg virker til at være en slem mand.. det er ikke din skyld"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:50 am

Maria gik stille foran James og så ham i øjne "... Hvis du var en slem mand ville Sally ikke havde betalt så meget for at få dig igen, hun ville ikke havde tigget mig og betalt mig hvad hun gjorder bare for at få en slem mand igen, værtfald ikke som hun fortalte mig det" Maria så James alvoligt i øjne "Alle laver fejl, alle har en mørk fortid måske endag en mørk fremtid, men hvis du kun fukosere på det mærke i dit liv bliver det aldrig bedre, så længe du ser dine minder som et straf vil jeg ikke give dig dem" hun smilte blidt "Se dem mere som fortiden, lær af det, isteden for at løbe eller fortyde dem, så lær af dem"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:51 am

Sally stivenede da MAria nævnte hendes tiggerig og slukkede hurtigt for kameraet gik mod døren.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:52 am

"Hey" sagde James beroligende til Maria "giv mig nu bare hukommelsen igen.. måske har du ret, hm?" han smilede venligt til hende, men vidste det ikke passede. Han havde set det blik Jayden.. nej det blik han havde givet sig selv. Han vidste ikke om han havde set på andre på den måde, men det var rent had. Rent had til sig selv. Og det gjorde ondt at vide, at han ønskede sig selv den smerte "så får vi se, ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:56 am

Maria nikkede stille, så efter Sally og lagde hænderne på siden af hans hovedet "... Sir, jeg kunne få dem til at huske hele deres gamle liv, fra spæd til nu, eller vil de bare havde de minder som sir Jayden har?"
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:58 am

Sally gik stille ud af kælderen og ud på gaden, det var begyndt at regne, hun lænte hovedet på for at lade det kolde vand skylde over hende, det hjælp på hovedet pinen.
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 2:59 am

"Smid du bare det hele ind.." sagde James og smilede tungt. Han lukkede øjnene og sukkede stille. Dette her ville sandsynligvis blive hans sidste øjeblik som mand med en rolig sjæl.
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:01 am

Maria nikkede stille og lagde hænderne på James hovedet, hun lukkede øjne og åbnede dem igen, de lyste og hendes hår løftede sig stille, hendes modermærke lyste og hun åbnede for alle dennes persons minder, han ville højst sandsylig falde i søvn og se alle sine minder som en lang film.
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:01 am

Sally så stille på himlen, hvorfor havde hun lyst til at græde?
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:02 am

James gled ind i en lang søvn om sit eget liv, med et bekymret udtryk..
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:04 am

Maria så stille på ham, låste op for hans bånd og gik op til Sally "... Han sover, du burde nok bringe ham til et sted han kan sove ud" hun gik stille "Husk din del af aftalen"
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:05 am

Jayden sov....

//skal vi lave et nyt emne eller bare skippe i dette her? xD//
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:06 am

Sally nikkede stille og så efter Maria "Hey... jeg beholder dit nummer igen okay, det kan godt være jeg for brug for dig" hun gik stille ned i kælderen, løftede den bevistløse Jayden, gik op igen og spredte vingerne, fløj tilbage til sin lejlighed og lagde ham i sengen der, gik stille hen til vinduet.

//Nyt emne >.> and if you cut infront of me agein, I will cut you *hold knife*
Tilbage til toppen Go down
Maria

Maria


Race : Meneske
Bosted : En villa I de riges kvater
Offgame Alder : 23
Tilmeldings dato : 08/06/14
Antal indlæg : 1086

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:06 am

//Out
Tilbage til toppen Go down
Jayden

Jayden


Race : Dæmon
Bosted : Uptown, strandhus
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 28/03/12
Antal indlæg : 9858

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:07 am

//Haha xD sry... out//
Tilbage til toppen Go down
Sally

Sally


Race : Dæmon
Bosted : Her og der
Offgame Alder : 28
Tilmeldings dato : 10/01/13
Antal indlæg : 1012

Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitimeOns Okt 29, 2014 3:08 am

//out
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//   Lets talk to the Mirror //James, Maria// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lets talk to the Mirror //James, Maria//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Let me show you a mirror //James
» Mirror, Mirror... Well Here I am
» Lets have some fun, safety not guaranteed
» Lets get a littel awey~ //Jayden//
» We need to talk - Jackson

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell (Slumkvarter) :: Downtown-
Gå til: