Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Tirs Okt 28, 2014 9:58 am
Maria tog stille hænderne på siderne på James hovedet "Du siger bare du vil fri når du vågner igen, Foresten vil jeg ikke genkalde alle dine minder, kun de naturlige, så hvad du kunne huske dengang vil du kunne huske igen, ikke mere som barndoms minder det er mistet" hendes øjne og modermærke lyste stille "Så, sov" Hun startede med at slette hans minder, så igennem dem for at vide hvor hun skulle stoppe og begynde, da hun havde slettet minderne gav hun ham alle de minder han havde den nat han døde.
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Tirs Okt 28, 2014 9:59 am
Sally nikkede til hvad Maria sagde og startede med at optage, James stolede ikke på hende så han var nok nød til at se Sally ikke snakkede med Jayden bag kameraet.
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Tirs Okt 28, 2014 10:26 am
James lukkede øjnene og lod minderne komme tilbage.
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Tirs Okt 28, 2014 5:04 pm
Maria blev færdig og fjernede sine hænder, trødte et skridt tilbage og ventede på hvad der ville ske.
Sally
Race : Dæmon Bosted : Her og der Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 10/01/13 Antal indlæg : 1012
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Tirs Okt 28, 2014 5:06 pm
Sally sad stille og så på James, hun var ikke sikker på hvad der skete, hun kunne kun håbe på det virkede. Sally ventede til at Maria var færdig, gav så James lidt tid og sagde så lavt "... Jayden?"
Jayden
Race : Dæmon Bosted : Uptown, strandhus Offgame Alder : 30 Tilmeldings dato : 28/03/12 Antal indlæg : 9858
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 12:20 am
James sad helt stille, imens minderne kom tilbage med overvældende kraft. Han løftede langsomt blikket og så over på hende "Sally.."
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 12:24 am
Maria så stille på, hun havde fået besked på at være stille mens alt det her forgik og træde ind hvis der skete noget.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 12:25 am
"Virkede det, er det dig Jayden" hun så stille på ham, håbede bare.
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 12:50 am
Jayden så over på Sally og rynkede brynene "hvad er det for en aftale at indgå?" snerrede han
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:07 am
Maria blev lidt overasket over snerret og så på Sally.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:09 am
Sally blinkede overaskene, var det stadigvæk James eller havde Maria ladet Jayden huske hvad der forgik lige nu "Du nød til at være mere specifik" hun rynkede stille brynet.
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:16 am
Jaydens øjne blev smalle "lad mig se videoen"
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:17 am
Maria lyttede til Jayden stille og bid sin læbe, fik hun ikke slettet alt, tja det var første gang hun havde ændret så meget ved nogens hukomelse.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:18 am
Sally nikkede stille, trykkede på en knap og tv-et spillede optagelsen om James, hun så bare stille på Jayden, det så ud til hun ikke havde brug for at forklare hvad der forgik.
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:19 am
Jayden så på skærmen.. han kunne huske hvem han var igen.. men der var også andre minder, nye minder.. ting fra efter han havde mistet hukommelsen og kommet tilbage. Små bider som hans svage psykoskjold havde beholdt. Han sad tavst og så videoen igennem.
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:22 am
Maria stod stille og ventede, klar til når det var hendes tur.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:23 am
Sally ventede til optagelsen var færdig og tv-et gik tilbage til hvad kameraet optog lige nu "Kan du huske spørgsmålene eller vil du havde dem gentaget"
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:24 am
Jayden så Sally ind i øjnene "... bliver jeg filmet nu?"
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:25 am
Maria stod stille og så på kameraet, hun var sikker på hun ikke blev fanget i optagelsen.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:26 am
"Ja, du blevet optaget hele tiden, jeg stopper ikke optagelsen" hun pegede på det røde lys "Det dig og James der taler sammen, ingen redigering, jeg er her kun for at være mellem manden"
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:29 am
"Fint.. så vil jeg svare.." han sukkede svagt og så imod kameraet "... hey James"
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:30 am
Maria ventede stille, det her var så sært, hvis det ikke var for det mørke rum og den mærkelige stemning ville hun nok havde grinet.
Sally
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:31 am
Sally ventede stille, hun havde lyst til at smile, men kunne ikke, det her var for vigtigt, skulle hun bryde sit løfte til James og bare befrie Jayden... Sally lukkede øjne og sukkede lydløs, nej, det kunne hun ikke, hun forstod James for meget, og hun havde ment sit løfte.
Jayden
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:41 am
"Jeg vil besvare dine spørgsmål som de bliver stillet... kan du stole på Sally?" Jayden skævede kort mod Sally og så tilbage på kameraet "Sally er Annas bedste og tætteste ven.. hun vil gøre alt for hende. Hvis du gør hvad der er bedst for Anna, så er der ingen grænser for hvad den kvinde vil gøre.." hans blik blev alvorligt "Men gør du ikke.. så er denne kvinde ikke din allierede, høre du?" han var ligeglad med og Sally lyttede til dette her, den holdning havde han haft længe
"Thyra.. Thyra er en elverkvinde jeg kender, en god ven.. vi har snakket meget sammen, vi drikker Cucomber yum yum på the bloody moon og hun var en af de få der kom til min fødselsdag. Hun er det nærmeste jeg har været en normal ven i mange, mange år.." han tænkte og skulle huske spørgsmålene
"Natsu.. Momoiro Natsu, også kendt som The black widow.. hun er en koldblodig lejemoder der arbejder for De sorte drager. Jeres forhold?.. Vores forhold.. vi har arbejdet sammen, vi har arbejdet imod hinanden. Har hun en ordre der er til din fordel er der ingen grund til panik.. men ellers er hun bestemt ikke en allieret. Jeg har fået bekræftet at hun var nære venner med min ekskæreste Lana, og jeg tror måske hun stadig forsøger at få os sammen... anyway, jeg har dræbt hendes kæreste Jack.. det var sådan jeg selv døde. Hun er nok ikke på vores gode side lige nu"
Maria
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria// Ons Okt 29, 2014 1:45 am
Maria så overasket over på Sally, det her var nok ikke så godt for hende.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Lets talk to the Mirror //James, Maria//