Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:45 am
Elona satte sig ned igen og strøg stille halskæden "... Tak for smykket her det virkelig pænt" hun smilte til ham "Og tak fordi jeg må arbejde for dig, og bare rolig, jeg har ikke nogen planer om at rejse andre steder hen lige forløbig" hun så ham i øjne.
Jayce
Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:56 am
han smilede til hende med et beroligende blik "jeg er glad for du kan lide min gave" han tog en slurk af sin soda vand og stillede den på en bordskåner "jeg er glad for at du er glad for arbejdet. du har en meget smuk stemme, selv uden magien" han smilede til hende "plus, jeg for flere kunder på grund af dig" han smilede til hende og lænede sig lidt tilbage i sin stol.
Elona
Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:58 am
Elona nikkede og smilte "Hvad end der er godt for forratningen" hun så stille ud af vinduet og krøllede sit hår om sin finger uden at tænke, dette var det længste tid Elona havde været på land jorden i lang tid, det gjorder hende en smugle nervøs.
Jayce
Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:02 am
han kunne godt se der var noget der kørte rundt i hovedet på hende "hvad er der galt" han smilede beroligende "jeg er 2000 år gammel jeg kan godt se når der er noget som genere folk" han smilede til hende og tog sin drink og satte sig ved siden af hende i stedet.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:05 am
Elona så op på Jayce og smilte blidt "Det nok bare hjemve, jeg savner havet, det her er det længeste jeg har været på landjorden i langtid" hun sukkede og så op på ham "2000 år, du må havde set så mange ting, hvad savner du mest?"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:17 am
han kiggede op med et drømmende smil "den franske vin i 1700 tallet, den engelske land side i 1800 tallet. men hvad jeg savner mest er nok mit gamle hjem i rom" han smilede lidt til hende "jeg forstår godt du har hjem ve. men på et tidspunkt vil det gå over. men vi vil altid savne de steder vi kom fra" han så hende i øjnene "hvis du spurgte mig ville jeg også sige at jeg har en hjemve også" han smilede til hende og satte sig til rette mens han tog en tår af sin Dr. pepper.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:20 am
Elona smilte stille "Ja, men jeg nu også snart hjem, jeg bor ikke langt herfra" hun så op på ham med et smil "Men jeg kommer tilbage før jeg skal synge, så du burde ikke bekymre dig om det"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:27 am
han smilede til hende "ok jeg stoler på dig" han smilede til hende og tog hendes hånd og gav det et lille klem "du får lige et nummer, så kan du ringe til det når du kommer på land igen" han fandt et kort frem og knipsede til det "lamineret så det ikke går i stykker i vand" han smilede til hende og tog en lang tår af hans sodavand. flasken var tom så han lod den bare stå på bordet indtil vidre.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:28 am
Elona tog kortet "Okay, men jeg har en vand tæt taske" Hun smilte glad "Hvorfor skal jeg ringe til dem når jeg går på land" hun så ned på hans hånd og rødmede svagt.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:35 am
han smilede til hende "så jeg ved hvor min nye medarbejder er henne. og hvis det endelig er kan jeg sende dig en bil for at hente dig" han lænede sig lidt ind til hende "og måske kommer jeg selv og henter dig der nede" han smilede drillende til hende og satte sig lidt til rette igen.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:38 am
Elona rødmede da han lænede sig tættere på og rejste sig i det han lænede sig væk igen "Okay så, hvis det var mit sidste show i aften tro jeg jeg vil gå til køjs"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 9:50 am
han smilede til hende og så på hans ur "ja det er vidst den tid hva" han rejste sig og holdt en finger under hendes hage "hvis du har problemer så kom til mig" han smilede til hende og lænede sig lidt frem da døren blev smækket op "store problemer Lord, nogle af gæsterne er blevet lidt... undskyld forstyrre jeg" Jayce smilede bare "nej slet ikke, jeg kommer og tager mig af det" han smilede og gav slip på Elona og gik ud af døren "god nat" han gik ned af trappen med et smil og så to mænd slå løst på hinanden "jeg ser du allerede har fået dig en ny en" det var Claire, hun var ikke just glad "drop det Claire, jeg mener det" hans stemme var kold da han gav hende et dødt blik før han gik hen og tog fat i den ene mand og den anden blev holdt tilbage af Jack. på samme tid smed de dem ud af baren og gav hinanden hånden med et grin "du kan stadig banke nogle hoveder ind hvad Lord" Jayce smilede "ja men jeg går ned og gør klar til at gå i dvale. tror du at du kan klare det" han smilede til Jack som spændte muskler "selvfølgelig Lord, sov godt" han smilede stort og satte sig ved baren. Jayce gik ned i kælderen og lagde sig i sin seng efter at tømme sin gral med blod.
//out//
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:04 pm
Elona så op I Jayce øjne da hans hånd kom under hendes hage og hun nikkede stille. da han begyndte og læne sig mod hende rødmede hun men gjorder ikke rigtig noget ved det, tænkte kun hvor utrolig charmerne han var.
Og så smakkede døren op og Jayce gav slip på Elona og hendes hoved dukkede og hendes hår skjulte hendes rødmen, hun svarede ikke hans godnat og ventede til han lukkede døren til at gå over og låse den og gled stille ned af døren og rørte sine læber.
Det her føltes farligt, det her føltes forkert.
Men hvorfor slog Elona's hjerte så sådan, det var ikke frygt, men hendes ben føltes pluselig svage.
Elona gik stille ind i sin seng, tog alt sit tøj af og lagde sig under tæppet, tænkte på hvor unfair det var at vampyre var så smukke og havde så mange år til at arbejde på deres charme.
Elona havde svært ved at falde i søvn, men da hun endelig gjorder bragte hendes drømme hende sære steder hen.
//Out//
Sidst rettet af Elona Tors Okt 16, 2014 8:09 pm, rettet 1 gang
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:08 pm