Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: little miss fishy, how about a job //Elona// Tirs Okt 14, 2014 9:09 pm
S: en båd på havet T: 12.00 O: en spand med fisk, nogle andre fiskere og en stol på midten af dækket V: sol rigt og sky frit P: et par gamle jeans, en forvasket t-shirt og nogle støvler
Jayce var taget afsted ud at fiske, dette var noget af det som Jayce gjorde fra tid til anden. han nød den stille luft på havet og elskede roen, fordi der var så meget støj hjemme i hans bar, selv i lukketiderne. han havde taget ud på hav folk territorium, han respekterede dem og de respekterede ham. han sad under dæk og ventede på at mørket skulle falde på
Elona
Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Tirs Okt 14, 2014 10:50 pm
Elona svømmede stille op til båden, hun tog sin halskæde og begyndte at synge:
Halskæden gjorder at alle på båden kunne høre hendes sang og ville gå i trangce
Jayce
Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Tirs Okt 14, 2014 11:02 pm
da Jayce lagde sig på sengen havde han sine høre telefoner på, men han kunne sværge han hørte noget uden for, men det var ikke fordi han kunne gøre noget ved det, han fandt sin bog frem og tog sine briller på.
Elona
Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Tirs Okt 14, 2014 11:06 pm
Elona smilte stille mens alle på båden gik i trangse og hoppede op på båden, hun brugte sin magi til at gøre sig tør og gad ikke tage noget tøj på, hvorfor skulle hun? Alle her sov, så der ingen der ville lægge mærke til det. Så Elona havde kun den muslinge b-h hun normalt havde på, et bælte med små ting og en taske, og intet andet på. Hun gik stille rundt oven på dækket men hun stadigvæk sang og samlede hvad end hun ville ned i sin lille taske.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:19 am
han smilede til sig selv og lagde sin bog fra sig. han mærkede at båden svingede lidt, han gik ud på gangen. da han stod der ude var alle faldet sammen på gulvene og han mistænkte at der var sirene sang ind over. han gik ned til skibs køknet og fandt en kokke kniv som han gemte i sit ærme før han gik mod sin kahyt igen.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:21 am
Elona's sang stille og så mænde der bare dasede med tomme blikke rundt, hun gik stille ned i kahytten, sært der ikke var nogen vinduer her, og gik over et par mænd mens hun sang og rodet rundt i skuffer, tog nogen ting ned i sin taske og gik dybere ned.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:32 am
han så på en kvinde der gik ned af trapperne, ikke en han havde set på skibet. han så på hende med et smil før han gik roligt efter hende og da hun gik lige forbi ham. han vendte sig rundt og lagde en hånd over hendes mund og holdt kniven for hendes strube "og hvad skulle du så ombord på min båd" han smilede lige så man kunne se hans hugtænder. han så ned på hende med et sultent blik.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:37 am
Elona lagde godt mærke til manden der gik forbi hende, men troet han var i trance, det var ikke før en hånd ramte hendes mund og noget koldt kom mod hendes hals at hun opdaget han ikke var, hun så op på ham med et skræmt blik og lagde mærke til høre telefonerne, hun vidste ikke hvad det var, men det dækkede hans øre så det var nok problemet. Alle dem under trance gik stadigvæk rundt sådan, men ville hurtigt gå ud af det hvis nogen rørte dem, snakkede til dem eller noget ligne der ville få folk ud af en dagdrøm.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:43 am
han tog sine høre telefoner af og hang dem omkring halsen og lod sin hånd glide væk fra hendes hals "og jeg spørger igen, hvad laver du her på mit skib" han så på hende med et ondt blik, men et sted var han meget tændt alene på grund af den måde hun var klædt.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:46 am
Elona kunne mærke hvad der var mod hendes hals forsvandt, men der var stadigvæk hånden over hendes mund. Med øjen kontakt til personen tog hun meget stille en hånd op, gjorder hand kunne se det hele og klappede let hans hånd som tegn på hun ikke kunne svare så lange han dækkede hendes mund.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 12:59 am
han fjernede hans hånd fra hendes mund men holdt stadig kniven klar til at skære struben over på hende men så på hende. han smilede til hende så hun kunne se hans hugtænder "tro ikke du kan undslippe mig" han så på hende med et nyt blik. han kunne nu se hendes krop rigtigt, inden i sig selv kunne han ikke lade være med at fløjte.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:04 am
Elona så hans hugtænder og slappede en smugle af "Undskyld, jeg var ikke klar over en Vampyr var på båden, jeg troet det bare var en fisker båd med menesker og tænkte de ikke ville havde noget imod at midste et par ting, det sker jo når man er til sø'es et par ting forsvinder, ting som dem under vandet kunne bruge" hun så stille på hans kniv "Nej, jeg kan ikke løbe fra en vampyr, så ville være glad for hvis du fjernede den kniv som du tydlighvis ikke har brug for, før båden bliver ramt af en bølje og tipper og du skære mig uden grund. Hun smilte stille til ham og ventede på han fjernede kniven.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:08 am
han stod med den i den ene hånd og så på den og kastede den op i luften og greb den i bladet og kastede den så den fløj lige forbi hovedet på hav fruen "det er imponerende syngen du kan der, kan du også synge normalt" han smilede til hende og gik lidt tættere på hende. han smilede lidt, en sød pige, men måske lidt for salt. hvem ved.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:12 am
Hun smilte "Ja, jeg kan sagtens synge uden at bringe folk i trangse, har bare ikke brug for det så meget, alt jeg har brug for er ting til at lave mine smykker" hun så ned af ham og kom i tanke om hun ikke havde noget tøj på, ikke at det generede hende, det var ikke sådan hun havde hår nogen steder på hendes krop fra halsen og ned, så det kunne ligesågodt ligne hun havde meget stremme silke bukser på.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:23 am
han smilede til hende "godt, godt. ser du jeg ejer et etablisiment i midtbyen der heder "Landons" måske kunne jeg give dig et job som sanger. det ville være en skam hvis du skulle gemme din smukke stemme her ude. han smilede til hende og lagde en finger under hendes hage "og du ser slet ikke værst ud" han smilede og gik forbi hende og tog kniven fra vægen og gik ud i køkkenet og lagde den væk.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:26 am
Elona så stille efter ham med et højet øjenbryn "Virkelig, vi går fra kniv mod struben til en job tilbud" hun så stille mod døren, hvor langt skulle hun løbe for at være tæt nok på sollys "Men hvad ville jeg få ud af dette job?" hun så stille efter ham "Det jo ikke sådan jeg intresseret i jeres "Penge""
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:50 am
han så på hende med et smil "ja jeg er ikke meget god til at forhandle med havfolk" han gik tættere på hende med et smil "du siger du ikke er interesseret i penge, hvad med et hjem, folk der kan lide dig og respektere dig" han smilede til hende og gik tættere på hende igen og om bag hende og lod sine hænder glide omkring hendes skuldre som han begyndte at massere "og jeg ville også være der" han havde særlige talenter for at jage kvinder, forføre dem og ikke mindst. vide hvor man skulle blokere udgange fra.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 1:53 am
Elona smilte stille "hmm det lyder intresant" hun nød hans hænder mod hendes skuldre "Men hvad skulle jeg med det, jeg har et hjem, jeg har folk der respektere mig, jeg har endag allerade et arbejde, magiske smykker" hun så stille på ham "Hvorfor skulle jeg opgive alt det, for en fremmed?"
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 2:05 am
han så ned på hende med et smil "men sig mig så det her, er du lykkelig" han så på hende med et lille smil "hvad er det du elsker at lave, er der nogen sinde nogen der har spurgt dig om det" han smilede til hende og blev ved med at massere hendes skuldre "jeg vil lytte, jeg vil være der og snakke med dig"
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 2:08 am
Elona nød det og lænede hovedet lidt tilbage og smilte så "Mit eget hus med stuepige og butler, en båd så jeg kan komme til mit hav hjem igen, og jeg vil ikke på nogen måde ejes" hun så på ham "kan du give mig alt det?"
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 2:28 am
han så på hende og smilede til hende "jeg kan arbejde på det, båden er der allerede og jeg mangler bare en stuepige og butler " han smilede til hende og vendte hende om så han så hende i øjnene med hans egne grønne. han smilede til hende og løftede hendes hage så han så hende i øjnene "så, har vi en aftale?" han smilede til hende
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 2:32 am
"hmmm" hun smilte skævt "Du har ikke sagdt hvad jobbet er endnu" hun tog stille en hånd på hans hånd "Hvad præsis... vil du... bruge mig til" hun smilte skævt.
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 2:51 am
han så på hende med et smil "tja jobbet er meget nemt, jeg vil have at du synger i min bar" han smilede til hende og kyssede hendes hånd "hvad jeg ellers vil med dig er ikke job messigt" han smilede til hende og så ned af hende. han smilede til hende og gav slip om hendes hage.
Elona
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 3:00 am
Elona smilte "Chamerene, men hvorfor vil du havde at jeg synger? Du kan få så mange andre sangere så billigt" hun tog sin hånd til sig "Eller, er der noget bestemt ved min sang du går efter" hun kiggede over på en af mænde i køkkenet der stadigvæk var i transe, og stod bare og spiste is uden at tænke over det
Jayce
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona// Ons Okt 15, 2014 3:12 am
han smilede til hende og løftede sine hænder op i luften "du fik mig, jeg vil have dig til at bruge din smukke sang til at tryllebinde mine kunder til at købe mere " han smilede lidt til hende før han tog et æble fra en frugt kurv "men hvad siger du, vil du slutte dig til mig i mit lille etablisiment" han tog en stor bid af æblet.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//