Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 2:22 am
S: Landons bar, centrum T:21.00 O: folk der har hørt om den nye optræder, Jacob sidder i baren og servere for folk V: overskyet P: et jakkesæt med et sort slips
han smilte lidt over frem mødet i aften, de havde alle sammen trådt op for at høre den nye sanger Elona, han gik oven på og fandt hende i gang med at klæde om "er du ved at være klar." han smilede til hende og stod med en gylden øre ring med en blod rød krystal i. den stoppede alt lyd magi for at virke på ham, de andre havde fået lignende smykker. han smilede til hende og ventede på hende uden for hendes dør.
Elona
Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 2:36 am
Elona så stille op på Jayce, hun havde ikke kunne lide nogen af de kjoler da var i skabet så hun havde solgt nogen perler og købt en selv. Hun rettede sig op og så ham i øjne, hår da faldt som bølger omkring hende, hun havde sin muslinge halskæde på som passede til kjolen åbning og begyndte stille at smile "Ja det er jeg" Hun tog stille den musik afspiller hun havde, ingen cd behøvet og gik hen til ham "Jeg kender endnu ikke nogen af jeres sange, så jeg håber det okay jeg bruger mine"
Jayce
Race : vampyr Bosted : centrum Offgame Alder : 28 Tilmeldings dato : 30/09/14 Antal indlæg : 256
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 2:47 am
han smilede til hende "selvfølgelig" han smilede til hende og gik ned af et andet sæt trapper end dem de havde brugt aftenen før "hør jeg har brug for at du giver den fuld kraft når det kommer til den her sang" han smilede til hende og vendte sig om da de stod for foden af trappen "hvordan var din fridag i byen " han smilede til hende og så på hende med et smil. han kunne se op under hendes kjole her fra ikke fordi det var det han havde sigtet efter i starten men det var nu ikke et dårligt syn.
Elona
Race : Havfrue Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande Offgame Alder : 42 Tilmeldings dato : 04/10/14 Antal indlæg : 250
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 2:51 am
Elona fulgte stille med ham ned af trappen "Den var fin nok, Men Jayce, hvis jeg giver min sang fuld kraft vil de alle sammen stå stille, og det ikke det du vil havde, du vil havde de dagdrømmer, og drikker" hun så på ham "Hvis du vil havde en fest igang er jeg ikke sangeren, hvis du vil havde de drikke uden at tænke over det og tipper uden at se på selden, så jeg din kvinde, og sådan går det når jeg synger, der ikke nogen måde at gøre det bedr-..." Elona stod og tænkte "Stryg det, det sådan jeg synger, hvis du har nogen komentare så giv dem efter mit nummer, nåh, hvor meget vil du havde jeg synger og hvor længe?"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:02 am
han smilede til hende "du skal nok bare synge en enkelt i dag, vi kan ikke have at du bruger hele dit bibleotek af sange på en aften" han smilede til hende og da hun gik mod scenen og smilede drillende til hende "godt at se du også har fundet ud af det med dit undertøj" han blinkede til hende og smilede før hang gik op i baren og stillede sig ved siden af Jacob.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:12 am
Elona så svagt efter Jayce, gik så ind på scenen og satte sin musik afspiller på stolen og gik stille hen til mikrofonen og tog den stille "Goddag, mit navn er Elona, og jeg er den nye sanger, jeg håber i tag jer af godt af mig" hun smilte varmt til folkene der var da og startede musikken.
Elonas stemme gik klart gennem baren også uden hendes halskæde og vuggede stille alle ind i en dag drøm, gjorder alle til nikke dukker, men det betyd ikke hun ikke godt kunne gøre et show ud af det. Elona stod så man kunne se et af hendes ben, sang tæt på mikrofonen og strøg stille stativet det stod på.
Hendes sang fik alle til at stirre tomt, bare nikke når de blev spurgt om noget, og som Elona regnede med, drak de uden at tænkte, tippede uden at se, og lyttede bare til hendes sang.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:22 am
i mens at Elona sang smilede Jayce bare og så på hende. selv uden magien var hendes sang meget smuk. hun var et natur talent på en scene. i mens samlede Claire drinks ind og tog i mod store drikke penge. han smilede over det også, et mere perfekt system skulle man lede længe efter. han smilede til Elona på scenen og gik om backstage. da hun var færdig stod Jayce med et håndklæde og en flaske vand "du var forygende der ude min kære" han rakte hende begge tingene og smilede til hende
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:26 am
Elona sang færdig og bukkede stille, ikke at mange klappede, de var for dybt i trangce for det, hun gik om bagved og tog imod håndklædet og brugte det til at tage flasken og drikke af stille "Tak" hun smilte varmt til ham "Så længe i ikke Forskrækker eller vække dem vil de være under fortryllelsen, du siger bare til hvis for mange vågner og jeg skal synge igen"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:30 am
han smilede til hende "jeg har en lille ting til dig som jeg fik Jacob til at hente mens jeg sov" han smilede til hende og viste hende en gylden konkylie halskæde "som en lille bonus" han smilede til hende og blinkede til hende og gik op på sit kontor i noget tid.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:34 am
Elona så på den med store øjne og strøg den, så efter Jayce med et smil og gik oven på, nok var halskæden ikke magisk, men den var utrolig smuk, hun gik stille hen til spejlet og prøvede den på.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:43 am
Jayce sad med nogle papire omkring indkøb. han købte nogle flasker vodka og noget wiskey, han smilede lidt for sig selv. han var glad for at få en som Elona til at underholde hos dem. der var nogen ting som han fik ordnet på sin computer før han gik ned i baren og begyndte at servere drinks.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 3:45 am
Elona gik stille ud på badeværelset som lykkeligt nok havde et badekar, hun havde brug for at slappe af, hun fyldte det op mens hun læste videre i den bog hun havde købt.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 4:31 am
Jayce gik ud af sit kontor og gik hen til Elonas værelse. han smilede og bankede på før han gik ind af døren. han nåede kun lige at se hende uden tøj på før han lukkede døren igen "undskyld" han smilte lidt før han gik ned af trapperne til baren og tog en drink. folk var ved at blive normale igen.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 4:35 am
Elonas bad var klar og hun var ved at tage tøjet af da der blev banket på, hun noget dog ikke at svare, kun vende sig om mod døren da Jayce kom ind og hurtigt lukkede døren igen, hun rødmede og gik hen og låste døren og sagde hurtigt "Sir Jayce jeg tager et bad nu, jeg klar igen om en halv times tid". Elona gik stille ud på bade værelset og lagde sig i badet, hendes ben blev til en hale og hun sukkede glad mens hun lod sig dybbe ned I vandet og slappe af, nynnede for sig selv.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 6:46 am
han hældte et glas øl op til sig selv og tog en drink. han sad og så folk blive normale og så på sit ur. en halv time sagde hun. han gik op til Elonas værelse og bankede på "Elona, det er tid til at gå på igen" han smilte og gik ned i baren igen og ventede på at hun kom gående ind på scenen. han drak ud af glasset og smilede til Jacob.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 6:49 am
Elona havde taget sit bad, fået tørt sig sat håret op og fået kjole på igen, hun var klar da Jayce bankede på og så kun en sidste gang i spejlet, før hun tog den halskæde på han havde givet hende og gik ned på scenen igen.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 7:16 am
Jayce satte sig på en bar bag stolen og smilede mens han satte sin hånd under sin hagem det var ikke så meget det at hun var smuk, for det var hun, det var mere alle de penge som Jayce ville tjene på hende. han mærkede nogle øjne stirre på ham, han vendte sig rundt og så at Claire ned stirrede ham og så op på scenen. han så over på Jacob og han smilede bedre vidende "ser ud til at Claire ikke bryder sig om konkurrence" Jayce tog en cigaret og rullede med øjnene "lad os bare håbe der ikke kommer en episode som sidst" han så Claire i øjnene, hun havde det med at være ond mod de kvindelige med arbejder og sagde ikke så meget over hovedet. men han kunne se når det var tilfældet.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 7:22 am
Elona havde besluttet sig at skrue tanden op og startede musikken uden et ord og gik hen til mikrofonen, det var en gamle sang, en kraftfuld sang, en sang designet til at virke med hendes magi.
Denne gang reagerede folk anderledes, ikke bare kom de i trance, men de vuggede stille, og langsomt kom der flere ind i baren, Elona sang stille og så ud over puplikum og rækte hånden ud og viftede stille en finger frem mod hende, og folk lænede sig tættere på og flere kom ind i baren.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 7:42 am
han så hende begynde at synge en meget smuk sang, han smilede lidt og vendte hovedet da flere kom ind i baren. han smilede til hende på scenen og gav hende thumbs up for at vise hun havde gjort det godt. han begyndte at blande dyre drikke og satte dem på bakker.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 7:46 am
Elona sang sangen færdig og denne gang klappede folk og begyndte at slappe af, dagdrømte stadigvæk men snakkede mere og stemningen var hyggelig.
Elona gik stille oven på, hun tog en flaske vand med håndklædet fra før og drak af, hun havde ingen ide hvor tørstig man blev af at synge når man ikke bare kunne dykke i vandet bagefter.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:02 am
Jayce så på Jacob "hvis der er noget så hent Jack, der efter kalder du på mig, jeg skal op og snakke med vores stjerne" han smilede til Jacob og han smilede tilbage "skal ske min Lord"
Jayce gik op af trapperne og gik ind på Elonas værelse "lidt hårdere end at lokke sømænd i deres død hva" han smilede til hende og satte sig i en stol.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:11 am
Elona smilte "Tro det eller lad vær, ja, det var svære, jeg havde ikke min halskæde med mig" hun pegede på komoden hvor hendes halskæde lå "Hvis jeg havde den var det lettere, men glad for det virkede, det min bedste mors sang" Elona satte sig i sofaen og lagde hovedet tilbage og sukkede.
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:32 am
han så på hende med et smil "det var en smuk sang, minder mig om mine unge dage i grækenland" han smilede til hende og rejste sig "hvad jeg entlig ville snakke om var, at jeg har lavet et program for hvornår du skal synge for den næste uge" han smilede til hende og gav hende et ark hvor der stod nogle tider "mit råd er at du bruger nogle penge på et ur, så er du ikke sent på den" han smilede og gik hen til et lille køleskab og tog en Dr. pepper ud og åbnede den.
Elona
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:35 am
Elona så stille på dem "mhmm, Hør jeg vil gerne havde onsdag fri, jeg vil gerne bruge tiden hjemme der, jeg har en anden forretning skal du huske" hun rejste sig op og gik efter ham "Omkring min "Betaling" kan du lægge alle pengene til siden til et hus?" hun så på ham og smilte "Jeg kan... faktisk godt lide det her arbejde, det hyggeligt, jeg kan synge bare for at synge..." hun tog en hånd på halskæden og rødmede svagt "Og de er en meget charmerene boss"
Jayce
Emne: Sv: enjoying the entertainment //Elona Tors Okt 16, 2014 8:43 am
han smilede "jeg lægger din betaling til side men du kan få 5 om ugen, se det som, lomme penge" han smilede til hende og så hendes halv røde ansigt "og du er heller ikke værst" han smilede og så på arket over arbejds tider "klart onsdag er ok, du tager bare fri der" han smilede til hende og satte sig ned i sofaen og tog en slurk af sin sodavand.