Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 little miss fishy, how about a job //Elona//

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:18 am

Elona smilte stille og så på ham "hmm, okay, så længe jeg syndes det er sjovt, og du nød til at købe mig tøj, jeg har kun 2 sæt tøj til overfladen" hun gik stille hen til ham der spidste is og hviskede i hans øre "Og du burde virkelig betale for den is" hun gik stille tilbage til vampyren mens manden begyndte at finde penge frem.
"Jeg Elona, og hvornår kan jeg begynde?"
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:30 am

han smilede og tog hendes hånd og kyssede hånd ryggen "jeg er Jayce Landon, og du kan starte når vi kommer tilbage til Aterswell i nat" han smilede og pegede mod taget som skulle forstås på den måde han gjorde tegn til solen "jeg har glemt at pakke min sol creme" han smilede lidt til hende og så ned af hende "nå men hvad siger du til at tage med mig for at fejre dette med en drink i min kahyt. jeg er sikker på vi ikke bliver forstyrret" han smilede frækt til hende og gik ind i sin kahyt og fandt noget champange frem.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:36 am

Elona smilte "Tak, men nej, nogen af de her mænd vågner snart, og jeg vil helst være i vandet før det sker så" hun gik stille mod døren "Jeg møder dig ved havnen ved denne, aterswell?" hun smilte varmt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:40 am

han smilede bare til hende og nikkede mod døren "vi mødes der så" han smilede til hende og løftede et glas mod hende i afsked. han tog en slurk af sit glas med champange og smilede da hun var væk "alt går efter planen så" han grinte lidt for sig selv samtidig med at folk begyndte at vække fra deres trancer.
Tilbage til toppen Go down
Elona

Elona


Race : Havfrue
Bosted : En Grotte ved nogen klipper 30 minutteres svømmetur fra Aterswells strande
Offgame Alder : 41
Tilmeldings dato : 04/10/14
Antal indlæg : 250

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:42 am

Elona gik oven på, tog de perla og jurveler hun havde fået stjælet som også includeret nogen ure og puttetede dem i tasken igen og hoppede i vandet.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Jayce

Jayce


Race : vampyr
Bosted : centrum
Offgame Alder : 27
Tilmeldings dato : 30/09/14
Antal indlæg : 256

little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitimeOns Okt 15, 2014 3:45 am

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: little miss fishy, how about a job //Elona//   little miss fishy, how about a job //Elona// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
little miss fishy, how about a job //Elona//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Did you miss me? – Julian
» high sea //Elona//
» enjoying the entertainment //Elona

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Havet :: Havet-
Gå til: