Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 såret - Lolas

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:21 am

Lolas så undrende på Renor ”undskyld mig?” sagde han og tog en tår af sin te.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:22 am

Renor skulede irriteret til ham, "hvad forventer du at få ud af mig?" spurgte han så, måske havde elveren ikke helt forstået hans tidligere spørgsmål, han virkede ikke så klog.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:24 am

”Jeg havde måske håbet på et tak.. men det virker ikke rigtigt som om at det kommer på tale” svarede Lolas og nussede den lille fugl på hovedet. ”Ud over det ville det være rart hvis du ikke ødelagde noget på vejen ud og prøv ikke at komme til skade lige med det samme igen.. jeg er udmattet og kunne godt bruge en god nat til at samle kræfter”
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:26 am

"Drop det pis!" udbrød han irriteret, elveren var ved at gå ham på nerverne, "vil du have mig til at tro på, at jeg bare kan gå herfra?" spurgte han, "jeg er ikke dum, fortæl mig nu bare hvorfor jeg er her"
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:26 am

Lolas hævede et øjenbryn ”der er ikke mere at fortælle, du kan bare gå her fra” sagde han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:29 am

Renor stirrede på ham, "... hvad for du ud af det her?" spurgte han så, "har du tænkt dig at slå mig ihjel så snart jeg når døren? er det sådan noget i syntes er sjovt?" spurgte han så, efterhånden både meget frustreret og irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:30 am

Lolas rystede på hovedet "hvis jeg havde været interesseret i din død havde jeg ikke rørt dig igår. Jeg er kun interesseret i at du er i live.. men desværre har jeg fundet ud af dit selskab ikke er lige så eftertraktet, så nu før du føler for at tage hjem, nu bedre" hans stemme var lidt kølig.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:32 am

Renor kneb øjnene sammen og rejste sig så langsomt. Han holdt hele tiden blikket rettet mod elveren. "ok ... " sagde han, "så går jeg, så må jeg jo se hvad der sker" det sidste sagde han mest til sig selv. Han begyndte at tage elverens tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:33 am

Lolas nikkede og dyppede en stump brød ned i sin te og spiste den. Han betragtede Renor lidt mens han klædte sig på.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:34 am

Renor fik tøjet på og bakkede mod døren, han havde ikke tænkt sig at vende ryggen til fjenden. Det ville sikkert ikke gøre nogen forskel, men han ville gerne se døden i øjnene. Han åbnede døren og trådte ud.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:34 am

Lolas blev siddende på stolen og spiste sit brød.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:38 am

Renor kom udenfor og missede med øjnene. Det var en del mere lys end han fandt behageligt. Han kiggede sig omkring. Han var i en skov, og han var ikke død endnu. Måske var elveren bare ekstremt dum og havde reddet ham fordi han ikke kunne lide død ... eller også var der nogen der ville følge efter ham for at finde den hemmelige indgang. Han fnyste svagt, og ønskede dem stille held og lykke med den plan, så valgte han en tilfældig retning og begyndte at gå. Han regnede med at hvis han gik et par år i en vilkårlig retning skulle han nok komme ud ad skoven, og så kunne han jo altid finde Aterswell derfra.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:40 am

Lolas lagde sig til at tage en lur..
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:44 am

Renor stoppede op og kiggede frustreret på en busk. Den lignede den busk han havde holdt pause ved for en time siden. Faktisk kunne han sværge på den var identisk med den busk, der var endda mærker i underskoven der, hvor han havde siddet. Han sukkede tungt og opgivende, han ville aldrig finde ud af skoven, og han havde indtil videre hverken fundet spislige bær eller dyr. Det så ud til at elveren havde reddet ham, bare for at han kunne dø af sult. I det mindste ville han ikke føre nogen til den hemmelige indgang på den her måde. Han satte sig opgivende ved busken.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:45 am

Det det var blevet aften tog Lolas ud i skoven for at plukke urter i måneskin.
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:46 am

Efter at have siddet og stirret opgivende ud i luften i noget tid, besluttede han sig for at prøve igen. Han rejste sig og begyndte at gå.
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:47 am

Lolas drejede om et træ og var lige ved at støde ind i Renor "er du stadig her?" udbrød han overrasket
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:49 am

Renor sprang hurtigt tilbage og fik sine kløer frem, før han overhovedet så hvem det var. Da det gik op for ham at det var elveren fra før kneb han mistroisk øjnene sammen, "... er du fulgt efter mig?"
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:50 am

"Nej" sukkede Lolas og gik forbi ham. Han bukkede sig ned og samlede nogle urter op fra jorden "hvorfor er du her stadig? Hvis vagterne finder dig overlever du ikke længe" han så op på ham med rynkede bryn "er det det? Har du i virkeligheden et skjult dødsønske?"
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:52 am

Renor så irriteret på ham, "hvor skulle jeg ellers være?" spurgte han surt, "det er ikke sådan at der ligefrem er fyldt med kort og vejskilte herude".
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:52 am

"..." Lolas kom til at le ".. er du faret vild?"
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:55 am

Renor så vurderende på elveren, gad vide om han ville kunne klare ham? han virkede ikke umiddelbart som en kriger, og han havde jo sin kløer ... Han gjorde sine kløer så skarpe som muligt og stillede sig klar til angreb, et ord mere fra elveren ...
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:56 am

Lolas så overrasket på den angribene position. Han rejste sig langsomt og bakkede bagud..
Tilbage til toppen Go down
Sarah

Sarah


Race : Sortelver
Bosted : i den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 304

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:57 am

Renor smilede svagt, det var bedre, en lille smule respekt. Han stillede sig mere fredeligt igen, det ville være dumt at dræbe den eneste der kunne få ham ud af skoven. "Hvilken vej er ud?".
Tilbage til toppen Go down
Lolas

Lolas


Race : Sortelver
Bosted : Den underjordiske by
Tilmeldings dato : 09/07/14
Antal indlæg : 278

såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitimeOns Jul 09, 2014 11:59 am

Lolas så bekymret mod klørene "jeg tror den hurtigste vej er syd, forbi den store sø. Forbi klyngetræerne finder man en hemmelig sti og hvis du følger den i noget tid burde du komme til menneskenes sti.. der fra er der vel en god halv time før man kommer til udkanten af Aterswell"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





såret - Lolas - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: såret - Lolas   såret - Lolas - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
såret - Lolas
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Råd fra en terapeut - Lolas
» Ups ... jeg glemte noget - Lolas
» Vent, jeg ligger her fordi hvad?? //Åben for alle der vil besøge en såret dæmon :P//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: