Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 12:49 am
Maria rødmede meget "… Duron…. jeg .. har det sært" sagde hun og tog en hånd til sit bryst og krøb lidt sammen, hendes hjerte bankede så hurtigt og hun havde svært ved at få vejert.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:35 am
"Sært? Er du syg igen?" spurgte han bekymret og lagde en hånd på hendes pande
Maria
Race : Meneske Bosted : En villa I de riges kvater Offgame Alder : 24 Tilmeldings dato : 08/06/14 Antal indlæg : 1086
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:36 am
Maria føltes ikke særlig varm "Jeg ved det ikke, men det bliver være vær gang du rør mig" Sagde hun stille og lukkede øjne, prøvede at slappe af og rødmede kraftigt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:39 am
"Hver gang jeg rør dig.." mumlede Duron stille og strøg sin finger over hendes læber..
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:40 am
Maria træk vejret hurtigere og åbnede stille sine øjne for at se ind I hans.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:40 am
"Hvordan føles det?" spurgte han stille "beskriv følelsen for mig.." han kyssede hende blidt på halsen
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:42 am
Maria gispede efter luft "Jeg bliver svimmel... min hjerte banker hurtigt... jeg har det som om der ild i mig men det gør ikke ondt"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:43 am
Han kyssede hende op af halsen og mod hendes øre. "Mh, er det ubehageligt?" hviskede han og nappede hende i øreflippen.
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:44 am
"Ikke rig-AH" Maria stønnede overasked da han nappede hendes øre "Duron du gør det være!"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:45 am
Duron klukkede lavt og så hende ind i øjnene "ja.. det ved jeg godt.."
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:45 am
Maria rødmede kraftigt og så ham ind i øjne "Hvad er det der sker med mig"
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:46 am
"Mmh.." Duron rykkede tættere på hende og slikkede blidt hendes læbe.. "hvad tror du at der sker?"
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:47 am
Maria gispede og rødmede kraftigt "Jeg ved det ikke.. kan ikke tænke.. for varmt" hun lukkede øjne og rystede stille på hovedt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:48 am
"Ja, det er varmt" sukkede Duron og kyssede hende. Han trykkede blidt hende krop ind mod sig.
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:49 am
Maria kyssede igen og tog armene om Duron, hun havde det så varmt men hun ville bare tættere på.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:50 am
Duron holdt hende så tæt som han kunne og snavede hende intenst
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:51 am
Maria holde tæt om ham og prøvede at snave igen så godt hun kunne, hende tær krøllede stille sammen og hun stønnede svagt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:52 am
Duron brød det modvilligt for at trække luft, men lod ikke deres læber være adskilt for længere end et åndedrag
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:53 am
Maria gispede efter luft I det luft rum hun fik men tog glædeligt i mod kysset igen og tog hendes fingre op I hans hår
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:54 am
"Mh" han lagde sig ovenpå hende og legede med hendes tunge
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:56 am
Maria havde det så varmt, men det føltes så godt, hun hiv Duron mere ind til sig og kunne ikke forstå hvad hendes krop ville ud over at være tættere på Duron.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:57 am
Duron brød snavet og nappede hende blidt i læben. Han kyssede hende kort to gange på munden og lod så blidt tungen glide ned af hendes hals.
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 2:59 am
Maria gispede efter luft igen da Durons læber slap hendes, stønnede svagt da han bldt bid I hendes læber og kyssede igen da hans læber var tilbage på hendes, hun lagde hoved tilbage og bøjede lidt i ryggen og tog fat I hans hår mens han slikkede hendes hals.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 3:00 am
Duron stoppede da han kom til kjolen.. han tøvede et øjeblik og kyssede så helt forsigtigt hendes bryster ude på stoffet.. gik så tilbage til hendes hals.
Maria
Emne: Sv: Du svarede ikke på din sms.. - Maria Tirs Jul 01, 2014 3:02 am
Maria rødmede kraftigt og kunne endelig trække vejert normalt og strøg hans hår stille.