Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 12:12 am

Tid: 01:30
Vejr: Lettere overskyet, månen titter frem engang imellem

Safre var lykkelig over at der var et supermarket der havde åbent, hun havede haft så travlt hele dagen at hun ikke havde haft tid til at købe ind før nu. Hendes mave rumlede, hun havdede heller ikke haft tid til at spise så meget. Men nu havede hun indelig fået købt ind og begynde at gå den lange vej hjem. Hun gik igennem smalle gader og genveje, kravlede over et enkelt hegn for at skyde genvej. Så snart hun var kommet over hegnet fik hun øje på en meget smuk kvinde der var ufattelig bleg. Safre gøs kort men smilede så. *Endnu en*tænkte hun og prøvede at passer kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:03 am

Det havde været en kort aften og tiden havde gået så hurtige nu hvor folk var begyndt og komme til, hun havde en hvid top på som dækket ned over hendes bryster mens maven var fri. Hendes ben var gent bag sort bukser og hendes sko bestod af et sæt All stars mens en sort trøje med lynlås dækket ned over hendes arme, hun havde bleg hud mens håret var farvet himle blå og hendes øjne var mørke som natten.
Hun stod og snakket med en gruppe alternativer som var kommet til hende for at få lavet et par piercing og de var i gang med og aftale en pris, kvinde havde været tatovør og piercer i mange år og derfor havde hendes navn var kendt før hun selv var ankommet til byen. Hendes navn var Madeline og hun var ca 23 år i krops alder selv om hendes sind var af en helt anden alder, hun blive færdig med og snakke med de unge menneske og hun havde et roligt smil på hendes rød læber før hun forsvandt indenfor i hendes butik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:21 am

Kvinden vender sig om imod Safre hiver fat i hende. Safre ved at hun intet kan gøre når man er op imod en varmpyr. Varmpyen Bandt hende både for arme, øjne og ben og trak hende længe, Safre mistede al tids- og sted-fornemmekse. Safre blev smidt og landede hårdt på jorden. "Madeline! jeg har skaffet os mad!" råbte vampyr kvinden. Safre fik gnidet bindet fra hendes øjne og hun kiggede sig nervøst omkring og gispede. Hun var i den underjordiske by, forand en farverig forretning. En masse mørke personer stod uden for foretningen.


Sidst rettet af Safre Tors Apr 26, 2012 1:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:39 am

Madeline hørt det og hun kom tilbage udenfor med en langsom fart "aftensmad Hmm?" sagde Madeline kort mens hun kiggede på pigen og hun var sådan set ikke sulten, hun bemærket duften mens kiggede på hende "en elever" sagde Madeline kort og hun var ikke sikker på hvad hun skulle sige til den lille gruppe for hun havde ikke behøve for blod "slip hende fri jeg ikke har ikke brug for blod her til aften men hun kan måske gør en anden form for nytte" sagde hun kort efter mens hun fugtede hendes røde læber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:44 am

"Hvor skal vi gøre af hende?" Spørg varmpyr kvinden robust Madeline. Safre kigger sige vildt om kring. *hvis bare jeg kunne få fat i min saks* Safre's blik faldt på Madeline. "Hvor er hun smuk" prøvede Safre at sige men kunne ikke for båndet om hendes mund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 1:50 am

"det beslutter jeg alene men for nu kan hun gå indenfor" sagde Madeline kort før hun selv forsvandt ind af døren "hvis der ske hende noget mens jeg kigger væk så det jer der kommer til og betal" sagde hun kort efter og hun gik ind for rydde op på hendes plads før hun gik tilbage ud i den lille lobby hvor der var to sofaer et par planter og en masse tegner og billede på væggene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:07 am

varmpyr kvinden der holdt Safre sparkede Safre op at så. "Gå!" kommandere hun ondt. Safre ømmede sig men gik ind i butikken. Safre kiggede sig nysgerigt omring og var meget betaget af tegninger, Safre fik ufattelig meget lyst til selv at tegne, men hendes hænder var bundet. Safre blev sat i en sofa og der sad hun længe. Safre var nervøs, men hun skjulte det bag nysgærighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:36 am

madeline kom først frem igen efter at de andre vampyrer var taget af sted fra hendes butik ”det beklager jeg meget men de ikke til og holde styr på ind i mellem” sagde Madeline kort før hun bandt hende fri fra rebet som de andre vampyrer havde bruget på hende ”sådan det vil beder” sagde hun kort mens et lille smil igen kom frem på hendes læber, hun gik hen og tog en stol og hun to plads over for hende mens hun kiggede på hende ”så hvad laver du her i slummen?” sagde Madeline kort mens hun lod blik gå væk for kort tid før det igen kom tilbage igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:42 am

Safre studerede Madeline hun var smuk. "Lige som dig har jeg en butik, den ligger dog oppe i menneske-verden, de sidste par mange dage har jeg haft så travlt at jeg ikke har haft tid til at spise eller købe ind, og da jeg endelig var færdig nok til at kunne tillade mig at købe ind, var det nat. Så derfor måtte jeg gå langt for at finde et supermarket der havede åben. Jeg ville skyde genvej og så støde jeg ind i hende den anden." Safre så kort ned, hun var stadig øm efter sparket og ser så på Madeline. "Jeg er Dem dybt taknemmelig for at De reddet mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 6:11 pm

Madeline nikkede som svar "det her sted er måske ikke lige der hvor man tager på indkøb og i sær ikke hvis man ikke er Van til de typer sommer normalt laller rundt om i gaden"sagde Madeline kort "må jeg spøger om hvad du hedder?" sagde Madeline kort efter mens hun sat havde hendes blik rette på hende, hun trak vejret langsomt og kort. Det var heldigt at made ikkehavde været sulten men stadig der var jo os de andre vampyrer og hun kun være sikker på at hun nok ikke ville være lige så heldig hvis Made ikke havde været det "lige et kort råd prøve og lad være med og møde de vampyrer igen for jeg tror ikke du vil være lige så heldig næste gang" sagde hun kort..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:04 pm

"Mit navn er Rose, og igen mange tak fordi du redet mig" Safre kiggger rundt i butikken. "Hvad er dit ehverv? Jeg kan se du også bruger tegninger men næppe til at lave tøj, hvor er her farverigt og pænt" Sagde Safre muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 8:41 pm

”jeg er udannet tatovør og piercer så det naturligt at jeg kan tegn” sagde Madeline kort mens hun kiggede roligt på hende ”og det var så lidt” sagde hun kort efter mens lod blikket gå lidt rundt, ”jeg gå ikke ud fra du den type der overvejer en tatovering eller en pierce vel?” sagde hun efter lidt tid mens hun sat sit hår op i en hestehale så det ikke kom i vejen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 9:00 pm

"Desværre ikke, vi kan godt lide at være naturlige^^ men der er da mange hvor det klæde dem at blive udsmykket på selve kroppen. Vores ehrverv minder på en måde meget om hinanden, du udsmykker på kroppen jeg udsmykker til kroppen." Safre smilede, hun følte sig mere tryk, men var stadig på vagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 11:41 pm

"arbejder du med tøj for den drøm havde jeg selv en gang for lang tid siden men så lavet jeg det om til og blive tatovør da jeg holder mere af og lave stil på kroppen" sagde Madeline kort mens hun kiggede roligt på hende "men det ikke nemt og blive tatovør man skal os kun lave en på sig selv" hun flyttede trøj og hendes egen tatovering kom til syne bag det sorte stoff..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeFre Apr 27, 2012 3:48 am

Safre kigger på tatoveringen. "Wow den er smuk" Sagde Safre og gjorde store øjne, nok havede hun set en tatovering før, men aldrig en med så meget finesse og skønhed i sig. Safre kigger op på Madeline igen. "Du må være virkelig dygtig! Jeg har aldrig set en tatovering der er så smuk, selvom du er nu smuk nok i forvejen, men den er med til at gøre dig endnu smukkere!"udbrød Safre glad, hun mente hvert et ord hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 9:44 am

”skønhed var vel en fordel ind i mellem men der os en masse bi sider ved det” sagde Madeline kort mens hun kiggede væk ”jeg tit jaget af de forkerte mænd du ved dem som blot er ude efter sex, stoffer og misbrug” sagde kort hun kort mens hun lod hendes blik gå tilbage på hende ”blandt andet en grund til at jeg holder mig her i mit hjem hvor det mine regler som styrer stedet” sagde hun kort mens hun kørt en hånd gennem det blå hår, hun bed sig kort i læben mens hun kiggede ud af vinduet og ud på gaden mellem de mange neonlys som der var. Det var naturligt for hende og se alle de farver samt de typer som ikke var på vej med loven og hun bed altid mærke i hvad der var rundt om hende, nok var det ikke det bedst og byg en butik op men kunder havde hun dog plus hun elsket af en eller anden grund det mere farlig end det rolige som vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 9:57 am

Safre så ned. "Forfuldt, foragtet. Skønhed, misfoster. morder, morder. På kroppen, til kroppen. Kunder på lovensrand, kunder på overklassen. Nat, dag." Sagde Safre trist og så på sit spejlbilled i vinduet og så der efter på Madeline. "Hvad med at finde dig en stor og stærk mand der kan beskytte dig imod dumme skumle mænd der vil dig ondt, en mand som vil beskytte dig til hver en tid. Jeg er da sikker på at vampyre kan elske, for i mit verden kan alle elske. Det er bare ikke alle der bliver elsket." det sidste sagde hun meget trist. Hun kom til at tænke på sin fortid, modderigerne, skuffelserne og mordne. Safre gøs og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:05 am

”jeg har haft en kæreste men det en del tid siden” sagde Madeline kort ”siden den gang har jeg tit holdt mig til one night, du ved man har vel et behov for sex men det måske kun hos os vampyrer” sagde Madeline kort efter mens hun trak vejret langsomt ”men der os mange andre ting ved kærlighed men dem lever jeg ikke sådan set ikke efter mere” hun var stille i lidt tid mens hun kom op og stå og hun gik stille og roligt frem og tilbage i lidt tid, ”livet er ikke det samme efter så mange år og jeg ved og blive gammel måske lidt for gammel” sagde hun kort efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeSøn Apr 29, 2012 10:19 am

"Tja jeg er kun små 300 år og jeg skal bruge mindst 100 år på hvad jeg har for tjent. Sex er noget underligt noget? Hvordan føles det? keg har nemlig aldrig prøvet det selv. Hvad skete der med din kæreste? Slog I op? Undskyld jeg spøger så meget, jeg kender bare sådan ikke rigtig til kærelighed." Safre så ud i butikken. Folk begynde at komme ind og ville snakke med Madeline.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 3:55 am

”han døde”sagde Madeline kort ”men det længe siden” sagde hun kort efter mens hun var stille i lidt tid, der gik lidt tid hvor Madeline var stille ”sex er nydelse” sagde hun kort ”så længe det bare ikke er voldtægt eller sådan så er det nok en af de bedst ting der er her på jorden” sagde hun kort efter ”det lidt den samme nydelse som når man har en kæreste eller en man er forelsket i” sagde hun kort ”men det kan dog nydes hele året” hun kom med en kort latter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeMan Apr 30, 2012 4:40 am

Safre studerde Madeline. "Du savner ham stadig ik? Troede faktisk ikke I kunne dø som sådan, kun af blodmangel. Men hvad hed han? Undundskyld hvis jeg spørger for meget." Safre så ned. Sex lød vidunderligt, det samme med at være forelsket i nogen. Men bedre ikke kende til noget, end kende til noget og så miste det. Safre kiggede på folkende i butikken. "De vil vist gerne have dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:36 am

”til tider gør jeg vel” sagde Madeline kort mens hun kiggede på hende og hun havde ikke en gang opdaget den lille folk af mennesker for hun havde sagt det, Madeline kom op og stå og hun skubbet stolen tilbage hen til hendes tegnebord ”hvad kan jeg hjælp med?” sagde hun kort mens hun lod et smil kom frem igen og der var nok tre fire stykker som hun skulle snakke med, det gjord hende ikke det store for hendes job være efterhånden en del af hendes live og derfor blive tiden til og tænkte mænd og sådan heller ikke alt for stor..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeTirs Maj 01, 2012 8:47 am

Safre fandt sin notesblok frem og begynde at tegne, for engangs skyld tegnede hun ikke tøj, men tegninger af et ulykkeligt kæreste par og uden hun lagde mærke til det linede det Valentine og Madeline. Hun så undrende på tegningen, bladrede til en ny side og tegnede sortelverdronningen som hun forestillede sig det og ved hendes side hendes frytede tortur-mester.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 8:37 pm

Madeline tog sig en okay god tid til hendes kunder hun var van til at det tit var en lille folk af mennesker som ankom her og der om natten men ikke at der kom mere end ti af gangen, når ja det var jo i dag at hun havde åbent en ny butik.
Efter lidt tid var der igen tomt i butikken og hun åndet kort op for hende selv mens hun var i gang med og lede efter hendes tegneblok, "endelig færdig" sagde hun kort mens hun kiggede kort på uret "hør vil de have en kop kaffe eller te?" sagde Madeline kort mens hun kiggede på hende med et roligt smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:14 pm

"øm kun hvis du har, så gerne noget te" svarede Safre nervøst. Og så ned på sine tegninger og så op på Madeline igen og så ned på sin tegning og rettet lidt på den. "mhh, kærlighed lyder som en smuk ting, det er underholdende at tegne og læse om." Safre bladrede om på en ny side og begynde at tegne et par der "hyggede" sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Empty
IndlægEmne: Sv: På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline   På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På vej hjem fra måne-indkøb - Madeline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» indkøb - Safre
» På vej hjem en kold aften. //Alias//
» På vej hjem fra arbejde - Anna Rose
» et nyt hjem
» På vej hjem.. //Nikolas//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Aterswell :: Centrum-
Gå til: