Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ForumforsideSøgTilmeldLog ind

Forslag til race

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:28 am

Halløj admin og medspiller
Jeg Madeline har en ide til en race som i måske kun lave eller os så gør i det ikke, det op til jer om den skal være der.
Men altså min tanke var om der kun komme en blandt race så man os kan lave hybrider af de racer der kan få børn sammen og ja jeg er klar over at vampyrer ikke kan blande sig med andre men hvad pokker de andre kan vil stadig have det sjovt gå jeg ud fra x3
Jeg håber i vil se på ideen og eller må i gerne spøger ind til den

Madeline
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin

Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 9:26 pm

Hej^^ det er faktisk allerede muligt at spille blandinger mellem de forskellige racer Smile Under raceregler kan man læse hvilke racer, som kan få børn med hvilke. Det skal dog lige nævnes, at hvis en varulv og en elver får børn, bliver varulvesygdommen ikke overført, da barnet vil have samme stærke immunforsvar som elveren. Hvis der er nogen spørgsmål omkring blandingsracer kan du bare skrive ^^
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeOns Apr 25, 2012 11:07 pm

Ahh okay så ^^ tak det bare fordi i ikke har lavet en farve der til så det var mere derfor at jeg spøger
Admin
Admin
Admin

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeTors Apr 26, 2012 7:38 am

Så er der lavet en farve og vi har uddybet det mere i reglerne Smile https://aterswell.danskforum.net/t151-blandingsrace-regler håber det var en hjælp ^^

- Admin
Anna Rose

Anna Rose

Race : Meneske
Offgame Alder : 29
Tilmeldings dato : 01/05/12
Antal indlæg : 8880

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 4:29 am

Kunne man ikke lave en race der hed spøgelser? du ved så hvis man nu dør bliver man et spøgelse :3 og kan man også lave cyrborgs Razz Bare at man har robot dele indbyget eller er det for fremtidsagtigt Razz
Gæst
Gæst

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeSøn Maj 06, 2012 4:34 am

af ren nysgerrighed og spørgsmål til admin.....

nu hvor vi aligevel er inde for blandings racer også vidre Smile
hvis en sort elver og elver blandes og laver et barn, hvilken side vil barnet så ikke blive udstøt fra?

eftersom den har blod fra både sort elver, og elver.

og hvis racen ikke bliver udstøt, hvilken race ville den så havde største sandsynliged for at komme til uden at blive set som.. ''underklasse'' Smile
Admin
Admin
Admin

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitimeMan Maj 07, 2012 9:34 pm

Vi laver ikke en spøgelses race, vi har besluttet os for at forholde os neutrale til om der er en gud, og spøgelser ville tvinge os til at tage stilling til et liv efter døden ^^
Cyborgs bliver lidt for fremtidsagtigt ^^
Hvis et barn er halv elver og halv sortelver, vil det nok være mest accepteret i elversamfundet, da sortelvere ser alle andre racer som underlegne. Det vil nok stadig godt kunne vokse op der, men det vil aldrig rigtig blive accepteret.
Sponsoreret inhold

Forslag til race Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til race   Forslag til race Icon_minitime

Forslag til race
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ny race - kom med forslag!