Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forslag til en ny fraktion

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeSøn Maj 13, 2012 11:05 pm

Hej kære Admin, jeg tænkte lidt over et lille plot om en samlet gruppe som blev dannet for at være ''det 4 rige'' dermed har vi riget: elver & sortelver, Vampyre & varulve, Engle & demoner. . .

også at lave en blandet fraktion som er den neutralle i krigen, blandt disse 3 forskellige, og holder sig neutral, fra alle forskellige racer som bare ønsker fred og slippe for alt den balade. . .

hvad synes i om dette?? ^^

Mvh. Azariel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 1:49 am

Fraktion? altså når jeg tænker fraktion så tænker jeg et hold altså nogen der holder sammen og jeg tvivler på at engle og demoner er venner, varulve og vampyrer er nok heller ikke venner og der står skrevet under racer at elver og sortelver ikke er venner.
Så hjælp mig lige med at forstå (jeg er ikke admin jeg er bare nysgerrig)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:10 am

jeg tror han mener af engle vs dæmoner og varulv vs vampyr og sortelver vs elver altså en hel stor krig mellem Aterswells fjender
sådan forstår jeg der. Smile
og det lyder som en rigtig god ide Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:15 am

Okay men hvem siger at den sidste gruppe ønsker fred, min karakter tjener eksempelvis godt med penge på at folk dræber hinanden. Det er jo ikke alle mennesker der ikke kender til det overnaturlige. Jeg har heller ikke opfattet at der er enormt meget krig men på den anden side går jeg ikke ind og læser så mange andres emner
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 2:20 am

ok nu kan jeg godt se når jeg læser ordenligt igennem der står det er nogen grupper nu forstår jeg det heller ikke rigtigt Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:05 am

Tja eller måske et hemmeligt råd med en af hver race og rådet prøver at opnår fred O:


Sidst rettet af Safre Tirs Maj 15, 2012 4:23 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 3:56 am

ja måske Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 4:43 am

safre du kender min karakter for godt Wink

min tanke angående denne her nye fraktion kunne være forskellige racer(alt efter om engle og demoner kan enige) og der ved prøve at skabe en lille ''gruppe'' af forskellige racer som bare vil leve i fred ^^

dvs. en gruppe på... 2.000 (de fleste af dem er NPC) hvor i forhold til de andre fraktioner, altså elver,sortelver, vampyre, varulve, etc . . . . er der ca. lidt over 200.000.000 XD
og dermed kunne denne nye fraktion være den ''neutrale'' i disse krige som forgår mellem: Vampyre & varulve, Sortelver & elver, Engle & demoner ^^

hvis dette gav nogle mening?? o.o
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:28 am

Meget kloge ord jeg forstod det meget bedre denne gang og jeg vil ikke være medlem for det smadrer min forretning og jeg vil smadre dem der smadrer min forretning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:36 am

heh et menneske som vil stoppe racer, spændene og interessant plot Smile
lyder til at hvis fraktionen kommer til at ske, (alt efter admin's tilladelse) så har vi et godt plot, og modstand fra Mr. Hadrian ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 5:48 am

*Like on Hadrians comment* lol!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:06 am

Så håber jeg bare ikke der er nogle seje og magtfulde karakterer som er med i hippie fraktionen. De må da godt prøve at give mig modstand men altså jeg tror det er nemmere at få alle racerne til at fortsætte krigen end at stoppe den igen og de forventer nok ikke at mennesker blander sig så de giver skylden til hinanden og krig bryder ud igen og jeg får solgt flere våben og jubii Very Happy og så tænker jeg hvor blev modstanden af ? scratch
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:15 am

tja... desværre kom våben supplyes aldrig helt til positionen... det var nok aveligt Wink
gad vide hvem der dog stod bag. . . Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:34 am

Ja det var ærgeligt for den våbenhandler der konkurrerer med mig at han mistede sine supplies for jeg har skam styr på mine ting og jeg har altid nogle tricks. Du er velkommen til at prøve at stoppe min våbenhandel i et emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:42 am

heh lyder ikke så tosset, og sætte en klods for den ene våben handler og ligge dig på monopol lyder ikke så tosset, måske en mindre aftale kan arangeret Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 6:48 am

Uhh så du er ikke med i hippie gruppen, hvis du hjælper mig kan jeg da sørge for at sortelverene får nogle gode priser på mine våben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitimeTirs Maj 15, 2012 11:34 pm

heh, det var ikke det jeg sagde, men lad os tag dette i et emne Wink
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til en ny fraktion Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til en ny fraktion   Forslag til en ny fraktion Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til en ny fraktion
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forslag!
» Forslag til race
» Ny race - kom med forslag!
» Ny race forslag
» Forslag til nyt Sted: Chinatown

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: