Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forslag til nyt Sted: Chinatown

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:08 am

Hej

Kan vi ikke oprette et nyt område, for jeg føler at Aterswell trænger til et at have sin egen udgave af Chinatown. Et sted med resturenter som "Den Vilde drage" og "Lotuslunden". Et sted hvor man har ænder hængende til tørre i vinduet og opskrue madretter til salg. Et sted hvor røgelse dufter, og små plastic katte vifter med deres poter i luften. Et sted hvor den orientalske magi har en ambassade i det ellers så travle og moderne USA. Et sted hvor man stadig lever lidt efter de gamle østliggende traditioner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:19 am

Uh , Thomas....jeg elsker den ide.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:21 am

Ja man har ikke haft tolv års dansk undervisning, to år med kommunikations fag og teknologi. uden at lære hvordan man præsentere en ide. Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTors Nov 08, 2012 2:26 am

* smiler*

Ja...det ser jeg....jeg var faktisk ved at tilføje ' især når det er med sådan en beskrivelse af stedet' Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeLør Nov 10, 2012 2:43 am

Det ville være ret awsome at ha'. der kunne også være en kinesisk mafia, blandt andet herinde.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 7:17 am

Hey Thomas! For det første vil vi gerne beklage den urimelige lange tid der er gået før du nu modtager et svar. Alle i admin teamet har haft skoleting om ørene, og da vi så endelig fik kigget på det var der en del vi skulle overveje.

Vi synes som sådan ikke at China town er en dårlig ide, men vi finder det problematisk med plads på siden. Da vi lavede siden i sin tid, ville vi gerne undgå at den blev uoverskuelig. Der er kommet flere og flere forslag til ting der skal puttes på, og det handler simpelthen om et sted at sige stop. Det bliver desværre her.. ideen er god, og der må meget gerne være en China town i byen. Men den kommer ikke til at få en helt kategori for sig selv :/ beklager

- Admin


Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:10 am

Det må i selvom det er jeres side. Hvis i ikke syns dens skal være der, så er det iorden. Der var bare kommet så mange mindre steder som aldrig blev brugt at jeg tænkte det her var bedre, end kirker og magsike huse, at jeg tænkte den kunne være der. Jeg tror den ville blive brugt meget mere end nogle af de steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 8:57 am

Jeg tror helt sikkert at chinatown kunne blive et brugt sted, men jeg går fuldkommend ind for at der ikke skal være for mange steder , altså jeg syntes endda at USA og Udlandet er unødvendigt som to, der kunne være en der "ude fra byen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:06 am

Jeg ville da emne der....den ville jo rumme mange muligheder !

Se nu den her...

Kærlighedens ø
Kærlighedens ø er det sted de fleste havfolk svømmer til når de skal formere sig. Øen ligger langt ude på havet, og er kun blevet set af mennesker få gange. Det er den smukkeste lille ø, hvor træernes blade er lyserøde, hvor der vokser blomster alle årstider om året, og hvor klipperne har trygge huler godt foret med mos.

( det lyder jo som det er en ' seng' til havfolkene?? Altsår ...den er til når de skal formerer sig, og der kommer stort set ikke andre mennesker?
Kunne man måske nedlægge havfolkenes 'seng', og lave et chinatown for alle? ( for jeg forstår udmærket at det ikke skal blive for uoverskueligt Smile )

Jeg synes bare ' sengen' ( driller) er et mere lukket spillerum, hvilke måske at der slet ikke er skrevet i det, kan støtte op omkring...måske det ikke er løbe tid for havfolket endnu ?
( driller, tilgiv mig.. Jeg er træt Smile )
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 9:35 am

Så I ville bare have et enkelt sted man kunne spille? Ja jeg er også træt, så det kan være jeg ikke har fået den rigtige mening ud af ordene. For mig lignede det et sted der var så stort at den skulle have sin helt egen "overkategori" som fx slumkvarteret. Men i taler om at lægge den ind under eksempel centrum?
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeFre Nov 16, 2012 11:34 am

Det var ikke meningen det skulle være en overkadegori, jeg mente det som et enkelt spillested. Jeg tror ikke den er stor nok til at være en overkategori, man kunne sikkert godt, men der er ingen grund til at lave hver eneste resturent, hotel og severdihed i byen, det kan vi selv gøre.

Bare skriv i beskrivelsen, eksempler på seværdigheder, så finder vi selv ud af hvad lige præcis den seværdighed hedder.

Jeg har for eksempel lavet et emne i en botanisk have, der står ikke nogen stæder at Aterswell har en botanisk have, men i og med jeg havde brug for en, lavede jeg en, bare i emnet.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 12:39 am

Ja, det er også det vi havde håbet folk ville gøre Smile jamen så må vi lige vende den igen, det burde være muligt at få den presset ind et af stederne..
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeLør Nov 17, 2012 1:42 am

Så er spørgsmålet om den skal ligge under Aterswell, eller under slumkvarteret. Jeg tror det ville være bedst at ligge den under Aterswell delen.
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 8:32 am

Så er det lavet ^^ håber det er ok vi stjal din beskrivelse xD
- Admin
Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitimeTirs Nov 20, 2012 9:36 am

Det er cool, awsome
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til nyt Sted: Chinatown Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til nyt Sted: Chinatown   Forslag til nyt Sted: Chinatown Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til nyt Sted: Chinatown
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chinatown!
» Forslag til en ny fraktion
» Forslag til race
» Forslag!
» Ny race - kom med forslag!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: