Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Forslag til ny race. Mökiranüs

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 12:24 am

Hej Kære admin, nu havde jeg fået en ide som udsprang out of nowhere, og tænkte om vi kunne indføre en race som hedder: Mökiranüs

Kende Tegn: Isgrå hud, Kridt hvide/sorte øjne, sort blod, lange spidse øre.

Historie: Stammer ud af en mindre fraktion af sortelver, som lavede en pagt med en djævel som solgte halvdelen af deres sjæl og resten ville komme når de døde og tilgengæld ville de få demonen i sig, men dette betyd at deres sind er konstant i kaos, deres tanker vil hele tiden været i kamp mellem demonen og den halv sortelviske sjæl som der nu var i deres sjæl som stadig lod sig kæmpe inde i deres sind og tanker, men efter at dronningen udså denne race for en af den største trudsel lod hun alle og enhver race af dem blive brændt og drabt, og flere af disse få stak af og den dag idag spredt, nogle har dog forholdt deres identitet hemmelig mens andre har fårmået sig at skabe et helt 3 elviske rige, dybere end nogle anden sortelver har betrådt, tæt på jordens kerne, og dermed for altid i mørket, kun ved brug af krystaler til at se i det klare mørke. . . .

PS. Står gerne for historien om Mökiranüs hvis det er ^^

Billeder af Mökiranüs (Døds elver)

Forslag til ny race.  Mökiranüs Warden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:21 am

Jeg tror, at hvis det bliver godkendt, bliver det nok kun til en faktion, og ikke en race, da det lyder lidt som en ekstra krigerisk sortelver~
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:35 am

Endnu en krigerrisk sortelver xD
Navnet lyder meget u-amerikansk men mere tysk. Ved ikke om det kan spille en rolle, men noget jeg har lidt svært ved at abstrahere fra, når vi befinder os i en amerikansk by. Hvorfor så ikke give væsenet et amerikansk navn med amerikanske bogstaver?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:40 am

.. Måske kunne man lave et mere simpelt arrangement, hvor der er forskel på sortelvere, ligesom der er på mennesker.. Og at det bestemmes af, hvor dybt nede i jorden, man har sine rødder, eller sådan noget..
Og at en særlig gruppe, der har levet afsondret i lang, lang tid, nu prøver at skabe sin egen identitet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:47 am

Som Maya skrev så ville det nok kunne blive en faktion, men ikke en race og det er faktisk noget der mangler på denne side, altså faktioner, for det ville være ret fedt hvis faktioner af spillere havde en måde at kommunikere internt, men uden at det er et egentligt ingame sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 4:52 am

Steph, jeg tror det er sortelvisk. Jeg har vist set den kære Az snakke noget der ligner et par steder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:13 am

OOC: som maya nu fortæller er det sortelvisk og har spillet racen sortelver i godt og vel 11 år nu og ville ELSKE hvis en ny fraktion eller racen Døds elver kom i spil, men angående fraktioner kunne det være fedt og har allerede nu nogle hus Våbenskjolde som man kunne vælge hvis det er man ønsker at spille fraktioner Smile

Huse = Adelige sortelvere / mafia familier

men jo, hvis det blev til en fraktion vil jeg med glæde stille mig som den første i køen klar til at sætte sortelvere mere intrigere og magt kæmpende positioner Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:21 am

Hmmm, det minder mest om tysk for mig, men jeg kan heller ikke tale elversk eller hvad man nu vil kalde det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 5:24 am

det ret nemt o.o

tænkt tysker der skal tale arabisk Very Happy

så har du ideen om sortelvisk sprog ;D
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:35 am

Ked af at sige det Steph, men det har ikke meget med tysk at gøre. Bortset fra de der prikker, selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTirs Okt 30, 2012 8:46 am

Jeg tror pointen var at det ikke var amerikansk klingende, og ikke deres bokstavsalfabet Smile

Men ja...jeg tænker at det kan være en forgrening af sortelverne....og ikke nødvendigvis en helt anden race? Kunne man ikke lege med det den vej?

Den ser lidt ond ud , anyway o.O
Tilbage til toppen Go down
Admin
Admin
Admin


Tilmeldings dato : 16/03/12
Antal indlæg : 197

Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeTors Nov 01, 2012 4:04 am

Hej Azariel.

Vi har ikke tænkt os at lave en ny elver race. Vi har et par forskellige grunde til dette, og dem får du selvfølelig her:

1: Vi prøver at holde os til de klassiske racer her på siden. Af navn vel og mærke, som mange sikkert har bemærket har vi nogle lidt anderledes beskrivelser af nogle af racerne.

2: Vi prøver ikke at få for mange nye racer ind. Der vil altid være folk der syntes en eller anden race er vildt fed (og det behøver ikke være fordi vi er uenige) men det kan nemt gå hen og udvikle sig til 30 forskellige slags ting man kan spille på siden, og vi vil gerne have det forbliver forholdsvist simpelt.

3: Vi vil gerne undgå noget der ligner noget vi har i forvejen. Jeg personligt ligger faktisk på grænsen til at sige vi slet ikke acceptere nye racer. Når det er sagt så er folk altid velkomne med en ny ide, og hvem ved måske er der nogle der har en race der passer perfekt til hvad vi havde forstillet os. Havfolket var trods alt et forslag engang. Jeg vil bare gøre opmærksom på at langt de fleste ideer om nye racer nok ikke vil blive godkendt.

Men folk er som sagt velkomne til at komme med forslag! Desuden var der noget med dæmoner der ikke helt passede ind i vores verden? Vi beder alle medlemmerne huske at når vi snakker dæmoner på siden tager vi udgangspunkt i mennesker med mørk sjæl ^^

- Admin

Tilbage til toppen Go down
https://aterswell.danskforum.net
Gæst
Gæst




Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitimeFre Nov 02, 2012 6:15 am

okay ^^ tak for denne besvarelse ^_^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Forslag til ny race.  Mökiranüs Empty
IndlægEmne: Sv: Forslag til ny race. Mökiranüs   Forslag til ny race.  Mökiranüs Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Forslag til ny race. Mökiranüs
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forslag til race
» Ny race - kom med forslag!
» Ide til race
» Forslag!
» Forslag til en ny fraktion

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Om siden :: Idéer og forslag-
Gå til: