Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:39 pm

"Ah" sagde han og nikkede, "well, jeg ville gerne hjælpe, men jeg tror ike det er muligt" sagde han lidt beklagende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:40 pm

Rhylovir nikkede, men han var skuffet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:41 pm

Manus sad lidt og tænkte, "hm ... jeg kan skaffe dig nogle mere almindelige, ikke top hemmelige og sikre bøger?" foreslog han med et grin, "jeg tror stadig mine gamle skolebøger ligger et sted, og et par af dem er om magi".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:42 pm

Rhylovir så på Manus og nikkede tøvende "sikker?" spurgte han og lagde hovedet på skrå "det ville jeg sætte stor pris på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:43 pm

Manus nikkede, "selvfølgelig" sagde han og smilede til ham, "jeg smutter forbi mine forældre og henter dem en af dagene" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:43 pm

Rhylovir smilede taknemmeligt og nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:45 pm

Manus besvarede hans smil, "så nu hvor jeg har bevidst min ærlighed og åbenhed i alle situationer, fortæller du mig så ikke hvad du tænkte på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:46 pm

Rhylovir følte sig lidt åndsvag og så til siden "jeg overvejede bare om du så ikke kunne lide mit hår" sukkede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:47 pm

Manus lo, "jeg kan godt lide dit hår" sagde han og smilede til ham, "det er smukt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:48 pm

"Tak" sagde Rhylovir og skævede til ham "men det er hvidt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:49 pm

Manus lo igen, "jeg har ikke noget imod hvide ting, jeg har noget imod kolde, våde ting, som får mig til at fryse og være våd"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:50 pm

Rhylovir bed sig i læben og smilede skævt. Han så op på himmelen "nej, jeg kan godt se hvad du mener"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:50 pm

Manus nikkede, "jep, og sådan er dit hår ikke, så alt er godt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:51 pm

"Det er ikke ligefrem varmt" sagde Rhylovir og tog hætten ned. Han rørte ved sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:51 pm

Manus så på ham, "nej, men det er heller ikke rigtig koldt" sagde han og overvejede om han kunne røre ved det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:52 pm

Rhylovir rørte fortsat ved det "jeg ved nu ikke, lidt koldt" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:53 pm

Manus kunne ikke længere modstå fristelsen og rakte hånden ud for at røre ved det, "nah, samme temperatur som luften" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:53 pm

"Som er lidt kølig" sagde Rhylovir med et smil og vendte blikket mod Manus hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:54 pm

Manus grinte svagt, "det er rigtigt, men når du er indenfor er det varmt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:54 pm

"Men vi er ikke indenfor" sagde Rhylovir til sit forsvar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:55 pm

"Nej det er vi ikke, men jeg kan nu stadig godt lide" sagde han med et smil og strøg hurtigt sin hånd over det, før han trak den til sig igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:56 pm

Rhylovir kunne ikke lade være med at smile "godt så" sagde han og trak hætten op igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:56 pm

Manus smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:57 pm

Rhylovir rejste sig fra stammen og hoppede ned. Han landede let på benene og så mod Manus "kan vi gå længere ind, eller er det farligt?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 12:58 pm

Manus hoppede ned og landede ved siden af ham, "hm ... jeg tror godt vi kan komme lidt længere ind" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Skoven-
Gå til: