Aterswell
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideSøgTilmeldLog ind

 

 Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:01 pm

Tid: 21:04
Sted: Søen
Vejr: stjerneklart
Omgivelser: skov, skov og mere skov

Rhylovir fortsatte igennem den mørke skov med Manus ved sin side. Han kunne fornemme hvor hans panter befandt sig, og den ønskede ikke at tage tilbage endnu. Han blev overrasket da de kom til en stor sø, og gik med hurtigere skridt mod vandet. Månen spejlede sig i vandets overflade og Rhylovir satte sig på huk og rørte ved vandet ”her er også smukt” sagde han, som han havde sagt det meste af aftenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:02 pm

Manus gringte lidt og betragtede ham smilende, "ja, her er ikke helt skidt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:03 pm

Rhylovir satte sig ned ved kanten af søen og tog sine sko af. Han lod fødderne dyppe ned i søen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:08 pm

Manus satte sig ved siden af ham, dog uden at stikke føderne i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:09 pm

Rhylovir fik en lyskulge til at svæve over vandet. Den lavede en mindre eksplosion og det lavede et blob.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:11 pm

Manus grinte, "cool" sagde han og påkaldte selv et lille lysvæsen, det lignede lidt det gyldne lyn fra harry potter, men var helt vidt og lyste.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:11 pm

Rhylovir så undersøgende på lysvæsnet og rørte forsigtigt ved det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:12 pm

luften omkring det var varm, men det bevægede sig uden for rækkevide før han rent faktisk kunne nå at røre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:13 pm

Rhylovir så facineret på væsnet og tog hånden til sig "hvad kan den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:13 pm

"ikke andet end at lyse" sagde han med et svagt smil, "og flyve, jeg tror måske også den kan skifte farve".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:14 pm

"Sjovt at du har ting der kan lyse.. så er det for at kunne se?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:15 pm

Manus nikkede, "ja, vi kan jo ikke alle se i mørke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:15 pm

"Nej det er trist.. for jer" Rhylovir smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:16 pm

Manus grinte svagt, "til gengæld fare vi aldrig vild"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:17 pm

"Det er sandt.." Rhylovir nikkede lidt "jeg må hellere holde mig tæt til dig, jeg kunne forestille mig at jeg kunne fare vild her inde.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:18 pm

Manus nikkede, "ja" sagde han alvorligt og rykkede svagt nærmere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:20 pm

Rhylovir så lidt på Manus.. han kunne ikke lade være med at smile lidt og rykkede sig mod ham så de rørte lidt ved hinanden "hvor mange år boede du i skoven.. og var det her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:28 pm

"i 100 år" sagde han med et suk, "jeg flyttede så snart jeg blev myndig, og ja, det var her i nærheden".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:29 pm

Rhylovir nikkede "interessant.. tror du jeg ville kunne klare mig i den menneskelige verden?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:30 pm

Manus betragtede ham lidt, så nikkede han, "sagtens, det er ikke så svært" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:31 pm

"Nu ligner jeg jo ikke et menneske" sagde han "jeg skiller mig for meget ud"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:32 pm

"hm ..." manus overvejede det lidt, "du har den der 'glem mig' magi, den skulle klare det værste, de fleste mennesker er ikke så klog" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:32 pm

"Det er selvfølgelig rigtigt.." Rhylovir så overvejene på Manus..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:33 pm

Manus smilede, "du ville nok blive kendt som ham den mærkelige der altid havde maling i ansigtet eller noget andet i den stil, men du ville nok klare dig fint"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitimeSøn Jan 12, 2014 1:34 pm

"Måske.." Rhylovir tøvede et øjeblik og kyssede så Manus på munden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Empty
IndlægEmne: Sv: Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus   Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fare? Ha! Jeg ler af fare 2 .. - Manus
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fare? Ha! Jeg ler af fare.. - Manus
» Don't you fare Think that Im a cute Girl /Ulrik/

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Aterswell :: Skoven :: Søen-
Gå til: